آیا آیه محدود کردن مومنان به ۴ زن گیری بیهوده نازل شده است؟

آیا از دیوار ملانصرالدین چیزی شنیده اید؟ میگویند ملا باغی داشت که از چهارجهت آن، سه جهتش را با  دیوارهای بلند مسدود  بود  و یک دروازه ای هم برای محکم کاری  نصب کرده و بر دروازه قفل بزرگی  زده بود اما این باغ از یک طرف اصلا دیوارو مانعی نداشت یعنی مقصودی که از ساختن سه دیوارو دروازه و قفل بود، با نبود آن دیوار چهارم حاصل نمیشد  و این سه دیواره بیهوده بودند! حالا این مثال قانون متعه شیعه است، قرآن برای  بیش از ۴ زنگیری ، قفل محکمی زده و گفته مرد حق ندارد بیش از ۴ زن همزمان داشته باشد بعد از نزول این آیه مسلمانانی که بیش از ۴ زن داشتند همسران زیادی را طلاق دادند !

  آیه میگوید: (وَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تُقْسِطُوا فِی الْیَتَامَىٰ فَانکِحُوا مَا طَابَ لَکُم مِّنَ النِّسَاءِ مَثْنَىٰ وَثُلَاثَ وَرُبَاعَ ۖ فَإِنْ خِفْتُمْ أَلَّا تَعْدِلُوا فَوَاحِدَهً أَوْ مَا مَلَکَتْ أَیْمَانُکُمْ  ذَٰلِکَ أَدْنَىٰ أَلَّا تَعُولُوا)

اما شیعه با قانون صیغه، یک طرف دیوار این باغ  را خراب کرده و به مردانی چون فتحعلی شاه اجازه داده ۵۰۰ زن را همزمان به زنی بگیرند.شیعه بهانه میاورد که این ازدواج موقت است نه دایم …..اما با یک تک ماده شیعه میتواند موقت را از دایم هم دایمی تر کند یعنی در ازدواج دایم، زن و شوهر حداکثر ۶۰ سال زندگی مشترک دارند اما شیعه عقد موقت ۹۹ ساله میکند !!!! یعنی از دایم هم دایم تر!!

حالا سوال این است که آیا این قانون و این آیه محدود بودن مردان در زن گیری بیهوده نازل شده و هیچ کاربردی ندارد .ا شیعه با قانون من در آوردی آیه را عبث و بیهوده نموده است

چرا این آیه نتوانسته جلوی شهوت ناصرالدین شاه و شاه سلطان حسین را بگیرد و آنها صدها زن را تحت پوشش موقت بطور دایم در عقد خود داشتند؟  آیا کسی جوابی دارد؟؟

 

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

یکتاپرستی و شناخت عناصر ضد دین

تا بنده ی آب و غذا و زن و فرزندی، نمی توانی آزاد شوی. تا …