مثل ها و عبرت ها و بصیرت ها

ایرانی ها مثل معروفی دارند به این قرار که : چوب خدا صدا ندارد هر کس بخورد دوا ندارد. ۱۴۰۰ سال است که عموما و ۴۰۰ سال است که خصوصا (از زمان سلسله خونریز و خونخوار و خرافاتی صفویه) مدعیان دروغین علی چها که نکردند و چها که در طی این مدت علمای تشیع صفوی به راه نینداختند که ای آقا خلافت ابوبکر فلته (ناگهانی) بود و حمله کردند و درب را شکستند و خفقان بود و عمر خشن بود و علی را به بهانه اینکه جوان بودند کنار گذاشتند و در دین بدعت وارد کردند و با یهود و مشرکین سَر و سِر داشتند و…
ولی خدا صبرش خیلی زیاد است، صبر کرد و صبر کرد تا اینکه برای امتحان و آزمایش، حکومت را برای اولین بار در تاریخ به دست این خرافیون احمق داد و نتیجه چه شد؟ باز هم به قول هموطنان محترم:         
     
خوش بود گر محک تجربه آید به میان – تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

 

هنوز سی و پنج سال از سقوط ارزشها (ببخشید از سقوط ۵۷ !!!) نگذشته که حضرات تمام تهمت هایی که به اصحاب رسول الله وارد کرده بودند را خودشان مرتکب شدند از انتخاب فلته و ناگهانی رهبر و اعطای یک شبه درجه اجتهاد و تا برکناری ظالمانه امثال منتظری و تا احراق بیت و هتک حرمت و شکستن درب ! و حمله به بیوت منتظری و صانعی و تا دفن بی سر و صدا و شبانه مخالفین ( در گورستان خاوران و… ) و عدم اجازه به برگزاری مراسم هفت و چهلم منتظری و…
 
تا برقراری رابطه با دولت های مشرک و تا ورود هزار و یک بدعت در دین و قانون، تحت عنوان مجمع تشخیص مصلحت و هم اکنون آری و هم اکنون پس از ۱۴ قرن به همان نتیجه اصحاب در سقیفه رسیده اند: اخیرا مجلس شیعه کلیات قانونی را تصویب کرد که دقیقا مطابق نظرات ۱۴ قرن پیش اعراب مسلمان بوده: رییس جمهور باید حداقل ۴۵ سال سن داشته باشد و ۱۰۰ نفر از رجل سیاسی نیز او را تایید کنند ! دقیقا شرایطی که برای انتخاب حضرت ابوبکر به کار می رود و حضرت علی چند سال داشته اند؟ ۳۰ یا ۳۳ سال و چند نفر از هر قبیله را نفله کرده بوده اند؟ دهها نفر ! نکته بسیار جالب تر اینجاست که هدف اصحاب از ایجاد وقفه در انتخاب حضرت علی این بوده که حکومت و یا همان خلافت در خانواده پیامبر حالت موروثی و سلطنتی به خودش نگیرد و به نام اسلام و خدا در جامعه نوپای اسلامی از همان ابتدای کار پایه گذاری ظلم و استبداد نشود ! که این موضوع آرام آرام رسم و سنت شود که خوب: اول پیامبر حاکم بود و بعد تنها داماد او پس به ناچار باید تا ابد فقط اولاد علی شاه باشند؟

 

 

و می دانید نتیجه این کار چه می شد؟ بالاخره کافی بود پس از ۱۰۰ یا ۲۰۰ و یا ۳۰۰ سال در میان اولاد علی یک نفر آدم ناخلف پیدا شود، آنگاه هر عمل خلاف او به نام دین و به نام علی و به نام اسلام تمام می شد و مردم از دین گریزان می شدند و به مرور دیگر چیزی به نام اسلام باقی نمی ماند! و باز هم نکته جالب تر اینجاست که هدف مجلس ایران نیز این است که دست احمدی نژاد را برای تصاحب مجدد ریاست جمهوری توسط باند و دار و دسته خودش ببندد! یعنی قدم به قدم تاریخ مو به مو تکرار شده و همه اینها برای این است که شیعیان محترم از خواب غفلت بیدار شوند و بفهمند که ۱۴۰۰ سال است دارند به آنها دروغ می گویند.
 
البته صد افسوس که چون بلندگویهای تبلیغاتی در دست حضرات است و سایتها فیلتر و ماهواره پارازیت و مخالفان یا اعماق گور و یا کنج زندان و یا گوشه خانه، پس هموطنان عزیز من ۳۵ سال است که جهان را از چشم حضرات دیده اند و مغزشان از خرافات شبانه روزی آقایان گچ و فسیل شده و باز هم به قول همان مثل معروف : نرود میخ آهنین در سنگ ! هر چند به قول حافظ:
    حافظ وظیفه تو دعا گفتن است و بس – در بند آن مباش که نشنید یا شنید

نویسنده: علیرضا حسینی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …