آیا دلیلی بهتر از این برای اثبات باطل بودن علمای شیعه میخواهید؟

اول این  دو خبر را ببینید: خبر اول: آقای سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: هم اکنون ۳ هزار شبکه تلویزیونی علیه کشور فعالند و اما خبر دوم :جمهوری اسلامی نوشت:…..

گروهی از وهابیون عربستان شبکه ماهواره‌ای نور را به منظور تبلیغ سلفی‌گری راه‌اندازی کرده‌اند. دفتر این شبکه ماهواره‌ای در امارات قرار گرفته تا جذب نیرو و امکانات و سرمایه مالی راحت‌ترصور گیرد, وزارت خارجه ایران به امارات شکایت کرده است و مسئولین اماراتی گفته‌اند که اگر این موضوع اثبات شود جلوی فعالیت آنها را خواهند گرفت.
قبل از این هم در خبرها آمده بود که در افغانستان، دولت آن کشور تحت فشار دولت ایران و شیعیان  کشورش، تلویزیون امروز را بست و تنها گناه تلویزیون  (امروز) این بود که  از  عقاید اهل سنت در مقابل  اتهامات شیعیان دفاع میکرد. شما آنوقت از این دستور دولت افغانستان دچار حیرت خواهید شد که ماجرای دوست مرا بشنوید ،

دوست من که بتازگی  بعد از سالها به افغانستان رفته بود میگوید در نماز جمعه  یکی از مساجد کابل (در چهار راهی شهید آهنگران) شرکت کردم و ملا در خطبه جمعه هرچی دهانش  آمد به آقای کرزی رییس جمهور افغانستان گفت و از این بیشتر حتی گفت که ملا عمر از اینها هزار درجه بهتر است و طالبان را ستود, دوستم میگوید من از میزبانم پرسیدم که این ملا  با چه جراتی اینحرف ها را میزند و جواب شنیدم که این حرف ها عادی است، این روز ها سیاست رسمی  دولت افغانستان  این است که ابراز عقیده و آزادی بیان را برسمیت میشناسد.
با وجود این آزادی که حتی در اروپا آمریکا هم نمیتوانیم مانندش  شاهدش باشیم و با وجودیکه چندین و چند  تلویزیون غیر دولتی در افغانستان اجازه فعالیت دارند اما با این همه باز  این دولت اجازه نداد تلویزیون امروز بکارش ادامه دهد! علت فشار ایران بود و دولت ایران میتواند توسط اقلیت شیعه و ابزارهای دیگری که دارد برای افغانستان دردسر آفرین باشد پس افغانها تسلیم شدند!

اما چرا دولت ایران اینهمه در این موضوع حساس است؟ گفتم در آمریکا حضرت علی و حضرت فاطمه را علنی این  گویندگان مردود و  عقده ای تلویزیون های ایرانی فحش میدهند (که لعنت خداوند بر ظالمین باد) اما شیعه  ها نمیروند به دادگاه شکایت نمیکنند اما همینکه یک تلویزیون افغانی به شیخ ملازاده اجازه داد تا از تریبون آن شبکه، روزانه ۳ ساعت سخنرانی کند  علمای شیعه در  امریکا  مدیر تلویزیون را تهدید کردند که وکیل میگیریم و از تو  شکایت میکنیم  که فلان قانون را زیر پا گذاشتی و آن بیچاره  ترسو هم از ترس جریمه شدن و از ترس  گیر کردن در دادگاه های پر پیچ خم آمریکا (که بسیار هزینه بردار است) تسلیم شد و شیخ ملازاده را از تلویزیون بیرون کرد.


بر گردیم به داستان تلوزیون نور, هرکس این تلویزیون را دیده میداند که آن  یک  تلویزیون کاملا  معتدل است و به مسایل غیر سیاسی میپردازد و  مثل جن که از بسم الله  میگریزد این تلویزیون از مسایل سیاسی فرار میکند اگر شما در یک اظهار نظر فقط اسم آقای خامنه ای را ببرید
سخن شما را قطع میکنند!
خود بنده در یک برنامه تلفنی شرکت کردم و چون ناچار شدم کلمه رییس جمهور ایران را بکار ببرم  مجبور شدم بگویم:
 (رییس جمهور (محترم!) ایران فرمودند)…..
 و با این ترفند سانسور نور را دور زدم!
نوری ها  وقتیکه  درود به پیامبر میفرستند (و اله) و سلم را حتما  اضافه میکنند  و در برنامه هایشان هیچ نوع توهینی به عقاید شیعه نیست بلکه امامان شیعه را با احترام یاد میکنند بس  فقط عقیده خود را، عقیده اهل سنت  بیان میکنند  و در بیان عقیده اهل سنت هم  از مسایل اختلافی گریزان هستند و یک تلویزیونی است با برنامه های اخلاقی که جایش در ماهواره خالی بود و دولت  و علمای شیعه باید خوشحال میشدند و  از آن تقلید میکردند زیرا با  بودن چند  شبکه با این روش ، آمار جرم و جنایت کم شود.
برنامه های  این شبکه همه درس اخلاق است، کسی توهین و تحقیری از این شبکه هرگز ندیده است اگر میبود حتما در اینترنت ظاهر میشد. حالا رفتار آنها را مقایسه کنید با رفتار تلویزیونهای لوس انجلسی  که در بین هر دو جمله یک فحش آبدار به سران نظام میدهند این به کنار، بعضی از این خبیث ها آنچنان سخنان شرم آوری درباره حضرت علی و دخت گرامی پیامبر میگویند که انسان که بشنود دلش میخواهد شیشه تلویزیون را بشکند و قادر  به ادامه شنیدن نیست  ولی ایران به آنها چیزی نمیگوید اعتراض هم نمیکند.
حتی تلویزیون بی بی سی و  تلویزیون فارسی آمریکا  هم  در مقایسه با شبکه  نور مودب  و ملایم نیستند.

 
حالا سوال این است که اگر  3000 شبکه تلویزیونی  علیه ایران فعالیت میکنند چرا  وزارت خارجه ایران از بین همه فقط  به تلویزیون نور حساس است؟ و چرا وزیر امور خارجه ما به امارات در این باره اعتراض کرده است؟!
عجیب اینجاست که امارات این روزها بطور مسلسل در همه محافل بین مللی صدای خود را بلند و  وبطور رسمی سه جزیره ایرانی در خلیج فارس را مال خودش میداند ادعایهای مکرر ارضی امارات خیلی سنگین است  هرجنگی اول از ادعا شروع میشود اما ایران واکنش خیلی کم رنگ  داده  اما  در این میان فقط به تلویزیون نور معترض است  و چه میدانی  تلویزیون نور چیست ؟
این نکته اساسی است ما علت حساسیت ایران را در این مقاله توضیح داده ایم:
ولی اینجا میخواهم فقط اضافه کنم که همین حساسیت بهترین  دم خروس و بهترین دلیل به  قسم  دروغ این علما شیعه است گرنه آدم که حق باشد چرا باید اینقدر نسبت به تلویزیون اهل سنت در دبی حساس باشد که  و سه هزار تلویزیون دیگر را نبیند؟!! گرنه آدم که حق باشد باید از پدید آمدن فضای بحث و گفتگو خوشحال باشد باید که به این تلویزیون در تهران دفتر بدهد نه اینکه به پای امارات بیافتند که بیا این تلویزیون را ببند؟!!

اگر اهل سنت دروغگو هستند باید شیعه به تلویزیون آنها میدان بدهد تا دروغشان آشکار شود نه اینکه برعکس عمل کند 
 پس حقیقت آشکار شد و علمای شیعه به نقطه ضعف خود آگاهند آنها میدانند که دروغ هایشان دارد بر ملا میشود
همین تلویزیون نور هر گاه و بیگاه شعری  که حضرت عایشه سروده  را به نمایش میگذارد، در آن شعر، حضرت عایشه، حضرت  علی و فاطمه و حسن و حسین را میستاید و از دشمنانشان ابراز بیزاری میکند.
من هر وقت این شعر را میشنوم خنده ام میگیرد  یکبار یکی از اطرافیام متوجه شد و گفت  در این صحنه  چه چیزی ترابه  خنده آورده ؟!
گفتم: وقتی که این شعر از تلویزیون پخش میشود، قیافه علمای شیعه  ای که آنرا میبینند را در خیال  خود مجسم میکنم  و خنده ام میگیرد باز پرسید : و آن قیافه ها چرا خنده دار باشد؟
گفتم قیافه شان مثل قیافه آن بیوه زن میشود که دروغش آشکار شده بود!!

گفت: قصه آن بیوه زن چیست؟
گفتم :سالها پیش در یک موسسه خیریه کار میکردم  که به بیوه زنها  و یتیم ها کمک میکرد، زنی آمد که کودکی یک و نیم ساله  در بغل داشت و مدعی شد که بیوه است و کودکش یتیم است مسئول زرنگ بعد از نام نویسی و پرسیدن چند سوال با ربط و بی ربط در آخر پرسید: شوهر شما چند سال است که فوت کرده زن گفت ۹ سال!
مسئول فورا گفت این بچه را از قبرش پیدا  کردی؟ و زن که تازه متوجه شد که  با این جواب اشتباه، دروغش آشکار شده، فورا برخاست  و  از خجالت با شتاب و  بسرعت دور شد و رفت و  از نظرها ناپدید گشت! از  این حرکت شتاب  او همه  حاضران خندیدند!

اما علمای شیعه  بعد از آشکار شدن دروغشان نیز فرار نمیکنند بلکه سعی میکنند صدای حقیقت را خاموش کنند  و این بهترین دلیل  است که مذهبشان باطل است مذهبی که در بین ۳۰۰۰ تلویزیون مخالف  تنها به جان تلویزیون معتدلی مثل نور افتاده و آن را  در کشوری دیگر نیز تحمل نمیکند، بی شک و تردید  باطل است بنابراین وقت آن رسیده که  شیعه ها  اندیشه کنند و این علمای  پدید آمده  از قرون وسطا را به زباله دان تاریخ پرتاب نموده و از آنها روی برگردانند.

 

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …