چرا رسول الله صلی الله علیه وسلم؟!

همگام با بالا رفتن سطح آگاهی در بین ملتهای مختلف جهان، چشم و گوش عالم بر حقائق باز می‫گردد، و پرده‫ های زمخت دروغ و دجل و نیرنگ حیله بازان و مکتب فروشان از چهره تابان آفتاب حقیقت کنار می‫رود. با وجود اینکه دین مبین اسلام امروزه فاقد تمامی اهرمهای؛ سیاسی، نظامی، اقتصادی، تبلیغاتی است، و با وجود اینکه تمامی مکاتب و دیانتهای ساختگی و اهریمن های بشری و شیاطین روز دست در دست هم داده، امکانات نظامی، سیاسی، فرهنگی و رسانه‫ای و ثروتهای هنگفت خود را در راستای مسخ حقیقت اسلام بکار گرفته ‫اند، باز هم اسلام – به کوری چشم دشمنان – با همان قدرت و توان ذاتی و نیروی عقلانی و پتانسیل فطرت که خداوند عالم در آن نهاده یکه‫ تاز میدان است.

«یُرِ‌یدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ‌ اللَّـهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّـهُ مُتِمُّ نُورِ‌هِ وَلَوْ کَرِ‌هَ الْکَافِرُ‌ونَ »﴿الصف/٨﴾ "آنان می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند؛ ولی خدا نور خود را کامل می‌کند هر چند کافران خوش نداشته باشند! ".
آمار رسمی مراکز تحقیقات و پژوهش غرب با مشت فولادی حقیقت بر سر گردانندگان حقود و کینه‫ توز صهیونیست و کلیساهای فتنه ‫جو و کشیشهای بیمار می‫زند. این آمار بیانگر کساد بازار آنها در مدت زمان کوتاهی است.

آمار نشان می‫دهد که در سال ۲۰۲۵م قاره آفریقا در کنار قاره آسیا به قاره اسلام تبدیل می‫گردد! و در این سال اسلام اولین دین بزرگ جهانی نام خواهد گرفت.در فرانسه سالانه ۳۰ تا ۷۰ هزار نفر که بیشترشان خانمها هستند اسلام می‫آورند. به معدل روزانه ۶۰ نفر در آمریکا مشرف به دین مبین اسلام می‫گردند که این آمار در هنگام موجهای شدید تبلیغاتی بر علیه اسلام تا مرز ۴ برابر بالا می‫رود! در انگلستان سالانه ۲۵۰۰۰ نفر شرف پیوستن به دین مبین اسلام را کسب می‫کنند. جمعیت مسلمانان فرانسه از مرز ۱٫۸ ، و انگلستان ۱٫۶ ، یونان ۱٫۳ ، ایتالیا ۱٫۲ ، اسپانیا ۱٫۱ ، آلمان ۳ و شوروی ۲۰ ملیون تجاوز کرده است.

تعداد مسجدها در آمریکا به بیش از ۲۰۰۰، و در انگلستان ۱۰۰۰، و در آلمان ۲۲۰۰، و در فرانسه ۳۵۰۰ رسیده، که تنها در پاریس؛ پایتخت لا دینیت، تعداد مسجدها از مرز ۱۵۰ مسجد گذشته است. طی ده سال اخیر قرآن و کتابهای اسلامی به پر فروشترین کتابها در اروپا تبدیل شده‫اند!
این جنبش خودجوش عقل اروپایی بسوی رشد و بیدارگری، ما را بیاد فرموده گهربار رسول اکرم –صلی الله علیه و سلم – می‫اندازد که: " این دین تمامی جهان را دربر خواهد گرفت، خداوند چه بوسیله فخر و کرامت رادمردان و چه با ذلت و خواری بزدلان دین خود را به داخل خانه هر شهری و روستایی می‫رساند. عزت و کرامتی که خداوند بر اسلام می‫پوشاند، و ذلت و خواری که نصیب کفرپیشگان می‫گردد".
«لیبلغن هذا الأمر ما بلغ اللیل والنهار ولا یترک الله بیت مدر ولا وبر إلا أدخله الله هذا الدین بعز عزیز أو بذل ذلیل عزاً یعز الله به الإسلام وذلاً یذل الله به الکفر ». (به روایت امام احمد و طبرانی، آلبانی آنرا صحیح شمرده)
دشمنان بزدل، حقود و کینه توز شرق و غرب در طول تاریخ چون توان مقابله با دلیل و برهان را نداشته‫اند، همواره با شبهه پراکنی، و دروغ و مکر و حیله و نیرنگ در تلاش بوده‫اند تا چهره تابان اسلام را کریه و زشت و ترسناک جلوه نموده، ملتهای غافل را از دین آزادی‫بخش فراری داده در غل و زنجیر بردگی شهوتهای خود اسیر کنند.

تاریخ بیانگر جنگ و ستیز یکطرفانه خفاشان شب پرست شرق و غرب بر علیه اسلام بوده است.
آنها نه تنها اینکه با سیاستها و برنامه‫های ویرانگر و تبلیغات مغرضانه تلاش داشته‫اند به هر وسیله‫ای شده ملتهای خود را از اسلام بیم دهند، بلکه سعی کرده‫اند با دور کردن ملتهای اسلامی از دین آزادی بخش و عزت افروز آنها را به بردگی کشند.
بیشتر جبهه‫ های جنگ و ستیز آنها را می‫توان در چند مورد زیر خلاصه کرد:
۱. جنگ با خداوند متعال و سعی در انکار وجود او: شوروی و چین کمونیست تا کنون نیز علمبرداران این جبهه حماقت هستند.
۲. جنگ با قرآن کریم: این جبهه با شبه‫پراکنی خاورشناسان حقود با انکار وحی و تقدیم پیشنهادها و راهکارهای مختلف به نظامهای سیاسی و نظامی و فرهنگی و تبلیغاتی اهرمهای غرب و شرق برای دور کردن اسلام از قرآن شروع شد و تا گلوله باران کتاب الهی و انداختن آن در توالتهای زندان ننگ و ضد بشری گوانتانامو و به آتش کشیدن آن در کلیسای آمریکا پش رفته است.
۳. دشمنی با رسول الله – صلی الله علیه و سلم – ؛ رمز آزادی خواهی و احترام و برابری انسان، و زدن بر دست چپاولگران و زورگویان مستبد. این جبهه را نیز خاورشناسان با شبهه پراکنی‫های مختلف درباره مقام آن ذات والا شروع کردند، که پس از شکست تمامی شیوه‫های مکارانه آنها در روزگار نوینی که پیشرفت تکنولوژی رسیدن به اطلاعات درست را بسیار آسان کرده، به مسخره و استهزاء آن مقام با کاریکاتورهای دانمارکی، و فیلم مبتذل و غیر اخلاقی هولندی، و اخیرا فیلم مبتذل آمریکایی رسیده است.

۴. دشمنی با شاگردان و صحابه و یاران رسول اکرم – صلی الله علیه و سلم _:
شیطان سعی داشت با شبهه پراکنی درباره صحابه کرام و تربیت یافتگان مکتب رسالت رابطه امت را با پیک الهی – صلی الله علیه وسلم – قطع کند. طعنه زدن بر صحابه کرام در حقیقت اسلحه فتاکی است برای طعنه زدن به خود پیامبر اکرم – صلی الله علیه و سلم – و انکار قرآن کریم که صحابه کرام آنرا از پیامبر خاتم گرفته به بشریت رسانیده‫اند!
خاورشناسان در این زمینه فعالیتهای بسیار زیادی را بخرج دادند، با روی کار آمدن نظام صفوی مشرب خمینی در ایران، و بر دوش گرفتن این وظیفه شیطانی، جهان غرب زبان از صحابه برگرفت، تا نظام آخوندی این نقش شوم را با کمال میل بر عهده گیرد.
با شدن گرفتن حرکت دشنام و ناسزاگویی به یاران رسول اکرم – صلی الله علیه و سلم – در ایران، و اختراع روزهای شوم دهه فاطمیه و افسانه عید غدیر و غیره..، جیره خواران نظام در کشورهای دیگر چون "یاسر خبیث"؛ آخوند کویتی نیز در این راستا با سران خود به رقص درآمدند. و هنگامی که ملت و دولت کویت خواستند او را بازخواست کنند روباه پیر؛ انگلستان، با آغوش باز از این نوکر آتش‫افروز و خودفروخته استقبال نمود!

۵٫ شیطان همواره سعی داشته در جامعه جهانی مسلمانان را ملتی عقب‫مانده، و تروریست جلوه دهد، و نقش رهبری تمدن اسلامی در دوران سیاه و جهالت اروپا، و اینکه جهان پیشرفته کنونی مدیون دانشگاههای اسلامی در اندلس است را بکلی انکار کند. و تلاش دارد به شیوه‫های مختلف به خورد نسلهای مسلمان بدهد که تنها راه نجات آنها از عقب ماندگی شانه خالی کردن از اسلام و دوری از آن است.
فیلم اخیر آمریکایی که باعث شعله‫ورشدن عواطف و احساسات عمومی مسلمانان جهان شده در حقیقت تنها اهانت اندیشه‫های پوک رهبریت نظامهای خودخواه و مستبد غربی به تاج سر بشریت، و خورشید عالم تاب حقیقت، و سید و سرور فرزندان آدم، و رمز آزادی و آزادگی و انسانیت والا، و آقای دو جهان، نیست. اهانتی است به بیش از یک پنجم خانواده جهانی!
جریحه دار ساختن و دلریش کردن بیش از یک و نیم ملیارد مسلمان در جهان پیشرفته کنونی که بشریت ساز همزیستی مسالمت آمیز می‫زند، و از جنگهای خونینی که ابرقدرتهای شرق و غرب دامن زده، ملیونها انسان بیگناه را طعمه آز و طمع شرکتهای اسلحه‫فروشی خود کرده‫اند به تنگ آمده، چه معنا دارد؟!

همزیستی آرام بشریت، و برقراری امنیت جهانی به معنای خاموش شدن کوره‫های اسلحه سازان و آتش افروزان، و به عبارت دیگر سقوط بسیاری از ابرقدرتهای سودجو چون؛ آمریکا و انگلستان و فرانسه و روسیه و چین است.
فحش و ناسزا و بی‫احترامی به رسول اکرم – صلی الله علیه وسلم – اهانت به آزادی و آزادمنشی و احترام عقل انسانی است. پیامبری که انسانیت را به "اقرأ"؛ آموزش و پیشرفت و بالا بردن سطح عقل و آگاهی و دانایی دعوت نمود!
تحمل پیامبری که بشریت را از بردگی رهایی بخشید و بازار برده فروشان را کساد کرد… تحمل پیامبری که زن را از باتلاق شهوترانی گرگان هوس و ددان مال پرست رهایی داد برای کاسبان زر و زور و شهوت اروپا و اهریمنان آمریکا و شوروی و چین بسیار دشوار است.

اهانت به پیامبر خدا – صلی الله علیه و سلم – به باد مسخره گرفتن اخلاق و معیارهای انسانی است. اهانت به رسول الله – صلی الله علیه و سلم – اهانت به تمامی پیامبران و فرستادگان الهی – علیهم السلام – است، که بشریت را به مقدم مبارک او مژده داده‫اند. اهانت به حضرت عیسی – علیه السلام – و حضرت موسی – علیه السلام – است.
و صد البته مقام رسول هدایت و رستگاری در نزد خداوند یکتا و آفریدگار متعالی که او را از میان بشریت برگزیده والاتر از آن است که دفاع از پیامبر خود را بر عهده دیگران بگذارد. خداوند خود از پیامبرش دفاع می‫کند:
«…فَسَیَکْفِیکَهُمُ اللَّـهُ ۚ وَهُوَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ »﴿البقره/١٣٧﴾ "خداوند، شر آنها را از تو دفع می‌کند؛ و او شنونده و داناست.". «إِنَّا کَفَیْنَاکَ الْمُسْتَهْزِئِینَ »﴿الحجر/٩۵﴾ "ما شرّ استهزاکنندگان را از تو دفع خواهیم کرد".

ملتهای اسلامی باید دریابند که آقا و سرورمان؛ پیامبر اکرم – صلی الله علیه و سلم – نیازی به شعارهای توخالی ما ندارد، خورشید را چه حاجت به ما؟!
ملتها باید با پیروی درست از پیامبر خدا – صلی الله علیه و سلم -؛ چون او برای بشریت الگو باشند. زنده کردن راه و رسم و شیوه زندگی، اخلاق، وارستگی، و پرهیزکاری و پارسایی رسول اکرم – صلی الله علیه و سلم – بهترین شیوه معرفی او به جهانیان است.

دیگر اینکه با مقاطعه اقتصادی و عدم خرید و فروش کالاهای کشورهای استعمارگر و ستیزه‫ جو می‫توانند بزرگترین ضربه مهلک را بدانها وارد کرده، آنها را مجبور سازند از قلدری و خودکامگی دست کشند.
غرب با چنین حرکات نابسامان و ابلهانه خود گوشهای ملتهای خود را برای شنیدن رد فعل ما باز کرده است. آنها می‫خواهند ما نیز به شیوه آنان به دین و مقدسات و آرمانهایشان بد و بیراه گوئیم، که البته این مخالف آئین و راه و رسم و دین ماست.
در حقیقت آنها ناخواسته و نادانسته برای ما این فرصت را مهیا کرده‫ اند تا حضرت عیسی و حضرت موسی واقعی – علیهما السلام – را به ملتهایشان معرفی کنیم. چهره واقعی آن وارستگانی که بشریت را به محمد مصطفی؛ سرور و فخر کائنات مژده دادند را بدانها معرفی کنیم:
«إِذْ قَالَتِ الْمَلَائِکَهُ یَا مَرْ‌یَمُ إِنَّ اللَّـهَ یُبَشِّرُ‌کِ بِکَلِمَهٍ مِّنْهُ اسْمُهُ الْمَسِیحُ عِیسَى ابْنُ مَرْ‌یَمَ وَجِیهًا فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَ‌هِ وَمِنَ الْمُقَرَّ‌بِینَ »﴿آل عمران/۴۵﴾ "آن گاه که فرشتگان گفتند: ای مریم! خداوند تو را به کلمه‌ی خود که نامش مسیح عیسی پسر مریم است مژده می‌دهد، و او در این جهان و آن جهان بلندمرتبه و بزرگوار و از زمره‌ی مقرّبان است".

و با حکمت و درایت و پند و اندرز نیکو آنها را به زندگی مسالمت آمیز و پژوهش و داوری عقل و اندیشه دعوت کنیم:
«قُلْ یَا أَهْلَ الْکِتَابِ تَعَالَوْا إِلَىٰ کَلِمَهٍ سَوَاءٍ بَیْنَنَا وَبَیْنَکُمْ أَلَّا نَعْبُدَ إِلَّا اللَّـهَ وَلَا نُشْرِ‌کَ بِهِ شَیْئًا وَلَا یَتَّخِذَ بَعْضُنَا بَعْضًا أَرْ‌بَابًا مِّن دُونِ اللَّـهِ ۚ فَإِن تَوَلَّوْا فَقُولُوا اشْهَدُوا بِأَنَّا مُسْلِمُونَ» ﴿آل عمران/۶۴﴾ "بگو: ای اهل کتاب! بیائید به سوی سخن دادگرانه‌ای که میان ما و شما مشترک است؛ که جز خداوند یگانه را نپرستیم، و چیزی را شریک او نکنیم، و برخی از ما برخی دیگر را، به جای خداوند یگانه، به خدائی نپذیرد. پس هرگاه (از این دعوت) سر بر تابند، بگوئید: گواه باشید که ما منقاد (اوامر و نواهی خدا) هستیم. ".

بدون شک شدت گرفتن این حرکتهای تنش آفرین و  فشارهای پیاپی آغاز پیروزیهای چشمگیری خواهد بود:
«حَتَّىٰ إِذَا اسْتَیْأَسَ الرُّ‌سُلُ وَظَنُّوا أَنَّهُمْ قَدْ کُذِبُوا جَاءَهُمْ نَصْرُ‌نَا فَنُجِّیَ مَن نَّشَاءُ ۖ وَلَا یُرَ‌دُّ بَأْسُنَا عَنِ الْقَوْمِ الْمُجْرِ‌مِینَ» ﴿یوسف/١١٠﴾ " تا آنگاه که رسولان مأیوس شدند، و (مردم) گمان کردند که به آنان دروغ گفته شده است؛ در این هنگام، یاری ما به سراغ آنها آمد؛ آنان را که خواستیم نجات یافتند؛ و مجازات و عذاب ما از قوم گنهکار بازگردانده نمی‌شود! ".
مؤمنان باید دریابند به باد مسخره گرفتن، و اهانت به پیامبران برجسته الهی راه و رسم دیرینه و همیشگی جاهلان و ابلهان و مغرضان بوده و خواهد بود، و نیش عقرب نه از بهر کین است… اقتضای طبیعتش همین است:
«وَمَا یَأْتِیهِم مِّن رَّ‌سُولٍ إِلَّا کَانُوا بِهِ یَسْتَهْزِئُونَ» ﴿الحجر/١١﴾ "هیچ پیامبری به سراغ آنها نمی‌آمد مگر اینکه او را مسخره می‌کردند.".

و هرگز شایسته مؤمن نیست که با اخلاق ابلهان نادان با آنها برخورد کند، چرا که فرموده الهی است:
«وَلَا تَسُبُّوا الَّذِینَ یَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّـهِ فَیَسُبُّوا اللَّـهَ عَدْوًا بِغَیْرِ‌ عِلْمٍ ۗ کَذَٰلِکَ زَیَّنَّا لِکُلِّ أُمَّهٍ عَمَلَهُمْ ثُمَّ إِلَىٰ رَ‌بِّهِم مَّرْ‌جِعُهُمْ فَیُنَبِّئُهُم بِمَا کَانُوا یَعْمَلُونَ »﴿الأنعام/١٠٨﴾ ") ای مؤمنان!) به معبودها و بتهائی که مشرکان بجز خدا می‌پرستند دشنام ندهید تا آنان تجاوزکارانه و جاهلانه خدای را دشنام دهند. همان گونه برای هر ملّتی و گروهی کردارشان را آراسته‌ایم. عاقبت بازگشتشان به سوی خدایشان است و خدا آنان را از آنچه کرده‌اند آگاه می‌سازد".

شایسته است در این روزهایی که جهان تشنه آگاهی و آزادی و احترام و اخلاق است و عقل انسانیت بسوی رشد و تعالی پیش می‫رود، ما با اخلاق پیامبرمان – صلی الله علیه و سلم – و با شیوه دلسوزانه او دامن بشریت را گرفته از آتش سوزان جهنم و از پرتگاه هلاکت نجاتش دهیم.

                                    ====برگرفته از سایت سنی نیوز با اختصار ===

نویسنده: دکتر مهاجر

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …