قرآن کریم علماى شیعه را رسوا میکند.

اگر انسان عقل خود را بکارگیرد، و با دقت قرآن را تلاوت کند، از  ترتیب  قرار  گرفتن بعضی از کلمات قرآن ( و غایب بودن کلمات به ظاهر مهم)   نیز  می تواند به باطل بودن مذهب شیعه پی ببرد. و حالا  این آیه را ببینید: (یا أَیهَا النَّبِی قُلْ لِأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یدْنِینَ عَلَیهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ )

«الأحزاب/۵۹»«ای پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: خود را با چادر هایشان بپوشانند»
همانطور که میبینید الله جل جلاله، اول زنان پیامبر، بعد دختران پیامبر، بعد زنان مومنین را در خطاب ذکر میکند که این نشان از این دارد که زنان پیامبر اهمیتشان بالاتر بود از دختران پیامبر و اهمیت دختران بالاتر و بیشتر بود از سایر زنان مومن.
حالا اگر صنفی باشند بنام راهبه ها!  و شیعه ادعا کند که این ۱۲ راهبه مقامشان از مقام زنان پیامبر و دختران پیامبر و زنان مومنین بالاتر است، ما میتوانیم منکر شویم و بگوییم که چگونه آنها از زنان پیامبر مهم ترند و نامشان در این لیست نیست نه اولش نه آخرش.
معتقدین فرضی به ۱۲ راهبه معصوم میتوانند با یک دلیل ما را خاموش کنند و بگویند این راهبه ها آنقدر مقدسند که همیشه با حجاب بودند و نیازی نبود الله آنها را درلیست مخاطبین قرار دهد!
این یک جواب است، این یک راه برون شد از بن بست است
اما آیه زیر   راه را آنچنان بر شیعه بسته ، که هیچ راه فراری ندارد.


 پس اول  آیه را ببینید:
(وَمَن یُطِعِ اللَّـهَ وَالرَّسُولَ فَأُولَـٰئِکَ مَعَ الَّذِینَ أَنْعَمَ اللَّـهُ عَلَیْهِم مِّنَ النَّبِیِّینَ وَالصِّدِّیقِینَ وَالشُّهَدَاءِ وَالصَّالِحِینَ ۚ وَحَسُنَ أُولَـئِکَ رَفِیقًا) ﴿۶٩﴾
«و کسى که خدا و پیامبر را اطاعت کند، (در روز رستاخیز،) همنشین کسانى خواهد بود که خدا، نعمت خود را بر آنان تمام کرده; از پیامبران و صدیقان و شهدا و صالحان; و آنها رفیقهاى خوبى هستند».
نکته اینجاست که در لیست مردم خوشبختی که  نعمت الله بر آنها تمام است، نام و نشانی  از امامان شیعه نیست! در سر فهرست این لیست، اسم  انبیاء آمده در حالیکه باید در  سرفهرست  نام  امامهای شیعه میامد، زیرا شیعه میگوید مقام امامان ما از مقام پیامبران بالاتر است  و این در حالیست که الله در قرآن این امام ها را معرفی نکرده نه با اسم نه با اشاره …….
پس این آیه ثابت میکند که امامان شیعه ( با آن مقام عظیم) خیالی هستند و  وجود خارجی ندارند.
توجه کنید که  نه قبل از پیامبران نامشان آمده نه بعد از نام پیامبران ، نه بعد از نام صدیقین و نه بعد از اسم شهدا و صالحین!!
آیا شیعه نمیخواهد از خواب بیدار شود؟

برای ملای  تاویلگر آسان است که یک جوابی سرهم کند. مثلا بگوید امام هم صدیق است هم شهید  هم صالح  !
گیرم درست ! اما پیامبران نیز از جمله صدیقین و شهیدان  و  صالحین  هستند ، و لکن الله آنها را  با برترین صفتشان( صفت پیامبری ) در لیست  جا داده است. جداگانه جای داده!
بر این منوال اگر حرف شما درست میبود، الله  جل جلاله، امامان را باصفت برترشان( صفت امامت ) ذکر میکرد  و چون چنین کلمه ای در آیه نیست، پس ای ملای تاویلگر ، تاویل شما بغدادش خراب است!!!

نکته جالب اینکه:
 ما روزانه در نماز بارها و بارها این  دعا را بصورت آیه میخوانیم
(اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِیمَ«6» صِرَاطَ الَّذِینَ أَنْعَمْتَ عَلَیهِمْ ……..«7»
«ما را به راه راست هدایت کن… راه کسانی که آنان را مشمول نعمت خود ساختی؛»
پس منظور ما  از (أَنْعَمْتَ عَلَیهِمْ) این است که یا الله ما را با پیامبران و صدیقین و شهیدان و صالحین محشور کن، ولی  هرگز نمیگوییم که ما را با امامان محشور کن ! چرا؟  و  شیعه هم همین را نمیگوید!!
تجربه بحث با شیعه ها بمن این بینش را داده که چون بازی شطرنج حرکت بعدی آنها را قبل از مات شدن  حدس میزنم .
آنها خواهند گفت: نام خلفای راشدین هم در این آیه نیست ، آیا این  یعنی شما نمیخواهید با آنها محشور شوید؟!!
ببینید ای دوستان شیعه ما که نمیگوییم مقام خلیفه بالاتر است از مقام صدیق یا شهید.
اما شما میگویید مقام امام بالاتر و بالاتر است از مقام شهید و صدیق و حتی که میگویید مقام امام از مقام  پیامبران  و ملایکه  نیز بالاتر است
 پس ببین فرق را! ای برادر شیعه ببین فرق را!

 

 

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …