ده سئوال کمرشکن

همانگونه که بر هر محقق منصفی آشکار است ریشه یِ تفرقه و اختلاف در میان مسلمانها و همچنین عمود خیمه خرافات و بدبختی شیعیان بر می گردد به افسانه خلافت حضرت علی در غدیر خم.

البته شکی نیست که پیامبر اسلام، جمله معروف من کنت مولاه فهذا علی مولاه را در غدیر خم فرموده اند ولی همانطور که خود حضرت علی فرموده اند باطل و دروغ فقط در صورت مخلوط شدن با راست و حق می تواند موجب فریب و گمراهی مردم شود. و کاری که شیطان صفتان یهودی انجام دادند این بود که جمله راست پیامبر در غدیر خم را گرفتند و برداشت و تفسیری دروغ و تفرقه افکن بر آن پوشانیده و به این وسیله نه تنها انگ کفر و ارتداد بر شاگردان مکتب اسلام زدند بلکه تا قیام قیامت، بذر کینه و تفرقه را در میان مسلمانها پاشیدند و کار به آنجا رسید که از دل این شجره خبیثه، فرعون ولایت مطلقه فقیه خارج شد و خون به دل مردم ایران و سوریه کرد ! بگذریم… از آنجا که ماه برای همیشه پشت ابر پنهان نمی ماند من در اینجا 10 پرسش کمر شکن، خطاب به محققان و علمای شیعه مطرح می کنم و از عموم شیعیان محترم خواهش می کنم تا پاسخ درستی برای این سئوالات پیدا نکرده اند دست از سر آخوندها بر نداشته و به تقلید کورکورانه از آنها ادامه ندهند و حتی آنها را به خاطر قرنها دروغ و کلاهبرداری و تفرقه افکنی و فساد فی الارض تحت پی گرد قرار دهند. سئوالات به قرار زیر است:
۱-  چرا حضرت علی در هیچ کجای تاریخ (حتی در کتب شیعه) نفرموده اند که: عموم مردم در غدیر خم با من بیعت خلافت کردند. (به خصوص پس از شهادت حضرت عثمان – در نامه ها و خطابه ها – که تمام دعواها بر سر خلافت حضرت علی بود ؟)
۲-   چرا هیچ یک (حتی یک نفر) از فرمانروایان و حاکمان عرب زبان (نه قبل از پیامبر اسلام و نه بعد از پیامبر اسلام) برای تعیین و معرفی جانشین خودش از کلمه مولی استفاده نکرده است ؟ (اگر این واژه معنای خلیفه و اولی الامر و جانشین می دهد !)
۳-   چرا جوانان طرفدار حضرت علی در سقیفه بنی ساعده به واقعه بیعت با حضرت علی در غدیر خم هیچ اشاره ای نکرده و به جای آن می گویند: لا نبایع الا علیا (ما بیعت نمی کنیم مگر با علی) در حالیکه اگر در غدیر خم بیعت کرده بودند باید می گفتند: ما بیعت خود با علی را نمی شکنیم !
۴-  ما می دانیم که بسیاری از مردم مدینه و قبائل اطراف در غدر خم حاضر نبوده اند چرا پیامبر اسلام پس از بازگشت به میدنه از این تعداد برای حضرت علی بیعت نمی گیرند ؟
۵-  چرا در خصوص این واقعه مهم (یعنی شکستن بیعت ۱۲۰ هزار نفر) هیچ مثل و شعری در همان زمان ساخته نشد ؟ و بر سر زبانها نیفتاد ؟
۶-  چرا در قرآن کریم، صراحتا نام حضرت علی به عنوان خلیفه و جانشین نیامده ؟ لااقل چرا در قرآن کریم یک آیه وجود ندارد که ای پیامبر، امر تعیین خلیفه و جانشین به عهده و وظیفه توست (حالا اگر می گویید نباید نام علی می آمد ! خود دستور که می توانست به صورت کلی صادر شود !)
۷-  چرا در طی ۷۰ روز فاصله غدیر خم تا رحلت پیامبر هیچ سوء قصدی به جان حضرت علی صورت نگرفت؟
۸- چرا در خصوص این موضوع مهم پیامبر اسلام از کلمه مولی استفاده می کند که حدود ۲۷ معنی مختلف می دهد و جالب اینجاست که حتی یکی از این ۲۷ مورد معنای خلیفه و جانشین و اولی الامر نمی دهد! در حالیکه در لسان عرب برای این موضوع مهم کلمات فراوانی مانند: مالک، اولی الامر، سلطان، والی، حاکم، امام و… وجود داشته است.
۹- چرا حتی یک نفر از این ۱۲۰ هزار نفری که به قول شما در غدیر خم با حضرت علی بیعت کردند پس از شنیدن به قول شما کودتا در سقیفه به جانب مدینه نمی آید تا علت امر را جویا شود ؟
۱۰- و در نهایت آیا می دانید چرا علمای شیعه حاضر نیستند تسلیم این حقیقت شوند ؟ آری زیرا دکان آنها برای همیشه بسته می شود. دکان خمس، دکان تقلید، دکان صیغه و دکان ولایت فقیه و سایر خرافات تاریخی.
نکته مهم:
هموطنان عزیز مراقب باشند که این روباهان مکار برای فریب مردم از هزار و یک سفسطه و حربه کلامی استفاده می کنند. گاهی به سئوالات، پاسخ های نامربوط می دهند به عنوان مثال، به این سئوال که چرا در سقیفه کسی به واقعه غدیر خم اشاره نکرده، می گویند: ای آقا، انصار فهمیده بودند که عمر و ابوبکر می خواهند خلافت را غصب کنند پس میان خودشان گفتند اگر بنا به این است ما خودمان زودتر این کار را می کنیم ! ولی دوستان عزیز این پاسخ سئوال ما نیست ما نپرسیدیم که چرا انصار در سقیفه حاضر شدند که شما چنین پاسخی می دهید ما سئوال کردیم چرا در سقیفه کسی به واقعه غدیر خم اشاره ای نکرد. یا در پاسخ به سئوال اول (یعنی عدم اشاره حضرت علی به بیعت مردم در غدیر خم) می آیند و روایاتی را ردیف می کنند که حضرت علی فرموده اند آیه ابلاغ و اکمال در غدیر خم نازل شده در صورتی که این پاسخ سئوال ما نیست و ما سئوال کرده ایم: چرا حضرت علی نفرموده اند مردم در غدیر خم با من بیعت کردند ! یا ممکن است بیایند و بگویند چنین مسائلی بوده ولی توسط خلفا سانسور شده و راه به کتابهای تاریخی پیدا نکرده ولی آیا عجیب نیست که اصلا واقعه (یعنی جمله من کنت مولاه) توسط ۱۱۰ نفر از صحابه نقل شده و وارد تاریخ شده ولی اشاره به آن واقعه (در غدیر خم) سانسور شده است؟ !
 
براستی آیا در میان ۲ میلیون حدیث کتب شیعه و سنی و صدها هزار برگ اسناد و روایات تاریخی نمی توانید برای مهمترین اصل مذهب خودتان (یعنی ولایت مطلقه در غدیر خم !) یک سند برای فقط یک سئوال ما یپدا کنید؟ و آیا نمی خواهید قبول کنید که این مذهب شرک و ظلم و ستم است؟
هموطنان عزیز، از آنجا که سرطان ولایت فقیه ریشه در خرافه غدیر خم و خلافت منصوص دارد و تنها راه درمان این درد بی درمان، آگاهی و بیداری عموم مردم ایران است من از تک تک شما خوانندگان عزیز و محترم تقاضا می کنم این ده سئوال را در سایتهای شیعه و سنی و در شبکه های ماهواره ای و در تمامی مهمانی ها و کلاسهای درس دانشگاه و همه جا و همه جا مرتب تکرار و بازگو کنند شاید تلنگری باشد بر مغز یخ زده شرک و مذهب و موجبی برای بیداری و رهایی ملت ایران از چنگال ظلم و استبداد این اهریمن شوم. انشاء الله
انبوه خرافات شده مثل زگیل
در پوشش دین آمده و گشته جمیل
آگاهی تو موجب نابودی اوست
فرعون ولایت، خفه گردد در نیل
 

نویسنده: علیرضا حسینی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …