پاسخی کوتاه به رائفی پور

در مورخ ۱۶/۱/۱۳۹۳ در شبکه ولایت رائفی پور سخنانی ایراد نمودند که جا دارد از این طریق پاسخی کوتاه به آن داده شود:

۱- برادر محترم من پیش از این در چهره شما بارقه هایی از امید و هدایت را می دیدم و امید داشتم روزی متوجه خطاها و انحرافات عمیقی که در مکتب تشیع صفوی هست بشوید ولی متاسفانه با شنیدن این جمله از شما بسیار نا امید و متاسف شدم : کلام الله بدون اهل بیت، دو غرون (دو ریال) ارزش ندارد! برادر عزیز می فهمی چه می گویی و متوجه عمق ضلالت و گمراهی خودت می شوی؟ براستی چرا نعل وارونه می کوبید؟ ما شنیده بودیم که : احادیث ما اهل بیت را با قرآن بسنجید و هر حدیث مخالف قرآن را به دیوار بزنید ولی نشنیده بودیم که اهل بیت معیار و ملاک قرآن باشند این یعنی اهل بیت جلوتر و بالاتر از قرآن هستند و آیا نتیجه چنین اندیشه فاسد و خطرناکی جز خلود در آتش دوزخ چیز دیگری می تواند باشد؟
۲-برادر عزیز شما اگر راست می گویی و پیرو راستین حضرت علی هستی باید سخنان ایشان را قبول داشته و به آن عمل کنید مگر حضرت علی نمی گویند افراد ملاک حق نیستند و مگر نمی گویند به سخن نگاه کن نه به گوینده! ولی من در شما و افراد هم مسلک شما می بینم که همیشه داعیه افراد و اشخاص را دارید از فلان مجتهد دم می زنید و از ائمه و از رهبر و ولایت فقیه و بسیار شنیده ام که مثلا امام خمینی شاخص است و حکم ولایت فقیه فصل الخطاب!
۳-برادرعزیز راست می گویی که تحقیق کرده ای ولی شما و افراد مانند شما وقتی طی تحقیقات خود به حق می رسند چون آن حق با نفس آنها مخالف است آنقدر می گردند و ناخن می زنند تا بتوانند به هر نحو ممکن توجیهاتی در رد آن حق تلخ پیدا کنند و مشخص است هر کس دنبال چیزی باشد آن را پیدا می کند توهمات و سفسطه های و آسمان ریسمان کردنهای بی نهایت برای پوشاندن حقی که به آن رسیده ولی دلش نخواسته آنرا قبول کند.
۴-برادر محترم، اهل سنت و من ( که تا سن سی سالگی شیعه صفوی بودم) مخالفتی با روش و سیره حضرت علی و امام حسین نداریم. ما که مخالف عدالت در جامعه نیستیم؟ ما که مخالف علم و دانش و آزادی بیان و آزادیخواهی نیستیم. ما که مخالف اتحاد جامعه اسلامی نیستیم. امر را بر شما مشتبه کرده اند کسانی مخالف واقعی سیره و روش حضرت علی و اهل بیت هستند که ایران و مردم ایران را به چنین وضعیت فلاکت باری انداخته اند، پس به شما دوست خوبم توصیه می کنم در اندیشه های خودتان تجدید نظر فرمایید.
۵-فرمودید با تحقیق تشیع را انتخاب کرده اید. صد البته ما نیز با تشیع واقعی (به معنای تفسیر آزادیخواهانه و عدالت محور و انسان مدار از اسلام) مخالفتی نداریم ولی فکر نمی کنی این امر چقدر بچه گانه است که مثلا کسی به خاطر گذاشتن یا نگذاشتن مهر در نماز جهنمی و بهشتی شود؟ یا به خاطر ریختن آب از پایین به بالا یا از بالا به پایین؟ یا بخاطر خلافت و غیره… دوست عزیزم، آدم هنگام تحقیق باید کتب موافق و مخالف را بخواند و اتفاقا کتب مخالف را باید با دقت و توجه بیشتری بخواند من فکر می کنم شما به گونه ای تحقیق کرده اید که به نتایجی که از پیش دوست داشته اید برسید! دوست عزیز این نامش تحقیق نیست بلکه نامش تایید تقلید گذشته گان است! و نتیجه اش آن می شود که انحراف و ضلالت انسان، بسیار عمیق تر از سایر عوامی شود که مقلد وار به این مذهب پوسیده (تشیع صفوی) چنگ    زده اند. دوست خوبم، ابوجهل دقیقا به همین خاطر خودش را بدبخت دنیا و آخرت کرد پس به شما توصیه می کنم مجددا تحقیق خودتان را با مطالعه کتب و مقالات مخالف (که در سایت عقیده و اسلام تکس وجود دارند) از سر بگیرید.
۶- دوست عزیز، شما گفتید من زود جوشی می شوم و به این امر افتخار کردی و گفتی سیدها نیز اینگونه هستند. دوباره قضایا را برعکس تحلیل فرمودید! کسی که زود عصبانی و زود جوشی  می شود احتمالا نسب او به ابوجهل و ابولهب و ابن ملجم می رسد و نه به پیامبر اسلام یا حضرت علی که مجسمه مدارا و اخلاق و گذشت و مهربانی بوده اند. حالا به فرض اینکه می خواهی جوشی شوی آیا به خاطر خلافتی که به دروغ می گویند ۱۴۰۰ سال قبل غصب شده جوشی می شوی ولی به خاطر غصب حکومت توسط آقای خامنه ای جوشی نمی شوی؟ به خاطر دربی که اصلا وجود نداشته چه برسد بخواهند آتش زده باشند جوشی می شوی ولی به خاطر ندا آقا سلطان که حی و حاضر در جلوی چشم شما به همراه ۴۰۰ نفر دیگر از جوانان عزیز و برومند این مرز و بوم کشته شد جوشی نمی شوی؟ به خاطر تجاوز در زندان کهریزک جوشی نشدی؟ به خاطر اینهمه فقر و فساد و بدبختی و نکبت جوشی نمی شوی؟ به خاطر اینهمه سانسور و جهل و خرافات و پارازیت جوشی نمی شوی؟ دوست خوبم، شرف و انسانیت و غیرت و آزادگی شما کجا رفته؟ اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید! می بینی تحقیق اشتباه آدم را به چه روزی می اندازد؟ به قول فرمایش خودتان، سرتان را از زیر برف بیرون بیاورید! به خدا شما تحمل یک ذره از آتش دوزخ را ندارید…
۷-گفتی موسی الواح را بر زمین کوفت! عزیزم او الواح را به خاطر اختلاف و تفرقه ای که در میان بنی اسرائیل افتاده بود بر زمین کوفت و نه به خاطر ولایت هارون! ( گو اینکه حضرت موسی طبیعتا زود عصبانی می شده اند و زود تصمیم می گرفته اند مانند قتل سرباز فرعون یا اعتراضات مکرری که به حضرت خضر می کنند) ضمنا قیاس در مذهب شما باطل و عمل شیطان است این نمی شود که هر چیزی را با قرآن قیاس گرفت! مثلا من به شما می گویم دیشب عصای پدربزرگ من اژدها شد و اگر شما قبول نکردی من می گویم وای بر تو مگر در قرآن نخوانده ای که عصای موسی اژدها شد! مطمئن باش اگر حضرت موسی بازمی گشت و می دید اختلافی در میان امتش نیست و مثلا مردم یک نفر دیگر را به عنوان رییس انتخاب کرده اند به هیچ وجه عصبانی نمی شد همانگونه که با انتخاب ابوبکر و عمر جز بر عزت اسلام افزوده نشد و هیچ اختلافی نیز به وجود نیامد (مگر اینکه شما از این موضوع ناراحت باشید!‌)
۸-گفتی با اشخاصی مباهله کردید و آنها گرفتار قهر و غضب خدا شدند!‌ دوست عزیز دوباره نعل وارونه کوفتی؟ مگر کشور و اداره اطلاعات و سپاه در دست اهل سنت است که اینگونه می گویی؟ خوب خدا را شکر، سابقه اداره اطلاعات در قتل های زنجیره ای و اعدام های تابستان ۶۷ و زمستان ۸۸ و ترور علمای اهل سنت و تخریب مساجد اهل سنت بر هیچ انسان منصفی پوشیده نیست! در این مورد نیز شکی نیست که دستهای پلید اداره اطلاعات یا حفاظت اطلاعات سپاه در کار بوده است (حالا ممکن است خود شما اطلاع داشته باشی که وای بر شما و ممکن است ندانی که فبها) براستی آیا آقای احمد خمینی و لاهوتی و طالقانی و اخیرا دستغیب را اهل سنت سم دادند یا اداره اطلاعات؟ که تهمت زدید اهل سنت به آن شخص به خصوص سم داده بودند!
۹-من تا کنون با قلم خود ضربات مهلکی بر پیکره خرافی و پوسیده تشیع صفوی وارد کرده ام. با نوشتن صدها مقاله و کتاب (از جمله کتاب آلفوس و بن بست و تیر خلاص یا جامعه شناسی شرک به روایت تصویر و اشعار فراوان در کتاب مصیبت نامه و همکاری در تهیه سه جلد کتاب سرخاب و سفیدآب) از شما خواهش می کنم این کتابها را مطالعه نمایید اگر به امید خدا هدایت شدید که امیدوارم به فضل و کرم و هدایت الهی چنین شود که فبها ولی اگر در این انحراف عمیق خودتان پایدار باقی ماندید من حاضر به مباهله با شما به قرار زیر می باشم :
۱۰- لعنت خداوند بر علیرضا حسینی، اگر روش فعلی علما و محققان شیعه به اندازه یک درصد منطبق با سیره ی اهل بیت باشد و اینکه اهل بیت به اندازه یک سر سوزن از روش حضرات در ایران رضایت داشته باشند و اینکه تشیع فعلی یک درصد منطبق با تفکرات حضرت علی باشد. بر عکس: لعنت خداوند بر آقای قزوینی و رائفی پور اگر چنین نباشد.
۱۱- ممکن است بفرمایید ما شما را نمی شناسیم ولی دوست عزیز، اگر شما خیلی به مباهله ی خودتان اعتقاد و ایمان دارید، بیایید و این کار را انجام دهید و شر من را از سر خودتان کم کنید! چون به وسیله اشعار و مقالات و کتابها و کلیپهای من بسیاری از شیعیان صفوی در حال خروج از این مذهب شرک آلود هستند (البته هدایت با خداست و ما وسیله ای بیشتر نیستیم، نمی دانم، ما وسیله هم نیستیم همه چیز در دست خداوند است) بیایید و این مباهله را انجام دهید و از شر من خلاص شوید!
۱۲-خوب گفتی: ولا یزید الظالمین الا خسارا!‌ اگر کسی به غلط سراغ قرآن برود جز بر گمراهی و ضلالت او افزوده نمی شود ولی ذره ای فکر کن شاید این موضوع در خصوص شما صدق می کند و نه در خصوص مخالفان شما!
۱۳-دوست عزیز گفتی به خاطر کس دیگری جهنمی نشوید شما هم مراقب باش به خاطر آخوندها و به خاطر آقای ولایت مطلقه ی آقای خامنه ای جهنمی نشوید!
۱۴-گفتید پرونده دادگاه را می آورید روی میز می گذارید؟ ببخشید مگر شما اطلاعاتی هستید ؟ چون تا آنجا که من اطلاع دارم از قوه قضائیه نمی شود حتی کپی یک برگه کوچک و پاره را گرفت چه برسد به پرونده هایی به چنین مهمی! مگر اینکه شما خدای ناکرده با حضرات سر و سری داشته باشید و نانتان در این کار باشد که وای بر شما به شما توصیه می کنم این کارها ارزش دو روز زندگی نکبت بار دنیا را ندارد توبه کنید و به راه راست باز آیید.
۱۵- شماها مرتب می گویید ما تکفیری نیستیم و تکفیر نمی کنیم ولی در حین سخنان خودتان گفتید: برخی از این افراد در کردستان مسلمان هم نیستند که ما بخواهیم آبروی آنها را حفظ کنیم ! وای بر شما از آتش دوزخ آقای رائفی پور!
۱۶-  آقای رائفی پور به قول خودتان چه خوب فرمودید اگر کتابهای من را مطالعه کردید (که البته بعید می دانم تحمل خواندن آنها را داشته باشید!) به این فکر نکنید که چطور حقیقت را بپوشانیم زیرا با گمراهی شما جمع زیادی گمراه و با هدایت شما (انشا الله) جمع فراوانی هدایت خواهند شد.
۱۷- آقای رائفی پور آنچه یک نفر را جهنمی می کند نشناختن امام زمانش (امام زمان خودش و نه امام زمان ۱۴۰۰ سال قبل یا امام زمان موهومی که غایب شده و پیدا نیست) است و اطاعت کور کورانه از او و شرکت در تمامی ظلمها و ستمهای و فجایع او و اینگونه او به مرگ جاهلیت می میرد. بله اگر امام عادل و عاقل باشد (که در خصوص ۹۰ % سران ایران چنین نیست !) اطاعت از آنها واجب است و اگر اندکی خطا کنند تذکر و اصلاح و انتقاد از آنها و…
۱۸-  آقای رائفی پور اگر بی بی فاطمه الگوی شماست و به زعم شما علیه حکومت خطبه خوانده، پس شما هم برخیز و بر علیه حکومت سفاک و جبار آخوندی خطبه فدکیه بخوان!
۱۹- اگر علی امام توست با اهل سنت مدارا کن و زود جوشی نشو! پشت سر آنها نماز بخوان و با مشورت دادن به آنها خیرخواه آنها باش.
۲۰- برادر خوبم انچه آدم را جهنمی می کند این است که علم مطلق غیب و مطلق عصمت (دوری از هر خطا و اشتباه) و شفا و طلب حاجت و… را مخصوص ائمه بدانی در این صورت میان ائمه و خدا چندان فرق زیادى دیگر باقی نمی ماند و شما با اینگونه اندیشه ها مشرک می شوی و تا ابد در آتش دوزخ جاوید پس مجددا به شما توصیه می کنم به خاطر اندک شهرتی که به دست آورده ای دین و شرف و آزادگی خودت را نفروشی که بسیار ضرر می کنی! ضرری به وسعت آسمانها و زمین. دوست خوبم در روز قیامت نه آقای قزوینی و نه آقای خامنه ای و اداره اطلاعات نمی تواند به داد تو برسد زیرا در آن روز خود این آقایان به خستی سرگرم حساب و کتاب پس دادن می باشند. از ما گفتن از شما هم نشنیدن !
 
۲۱- «یأَیهَا الَّذِینَ ءَامَنُواْ لَا یسْخَرْ قَوْمٌ مِّن قَوْمٍ عَسَى‏ أَن یکُونُواْ خَیراً مِّنْهُمْ وَلَا نِسَآءٌ مِّن نِّسَآءٍ عَسَى‏ أَن یکُنَّ خَیراً مِّنْهُنَّ وَلَا تَلْمِزُواْ أَنفُسَکُمْ وَلَا تَنَابَزُواْ بِالْأَلْقَبِ بِئْسَ الِاسْمُ الْفُسُوقُ بَعْدَ الْإِیمَنِ وَمَن لَّمْ یتُبْ فَأُوْلَئِکَ هُمُ الظَّلِمُونَ‏» (11 حجرات)

اى کسانى که ایمان آورده‌اید، نباید قومى قوم دیگر را ریشخند کند، شاید آنها از اینها بهتر باشند، و نباید زنانى زنان [دیگر] را [ریشخند کنند ]، شاید آنها از اینها بهتر باشند، و از یکدیگر عیب مگیرید، و به همدیگر لقبهاى زشت مدهید؛ چه ناپسندیده است نام زشت پس از ایمان. و هر که توبه نکرد آنان خود ستمکارند.

 

نویسنده: علیرضا حسینی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …