چرا ولی فقیه و مراجع تقلید دل آقا امام زمان (عج) را به درد آوردند؟!

تصور نمی کنم در باره این عقیده شیعه هیچ کسی دچار شک و تردید باشد و إلا شیعه نخواهد بود اما شاید در تاریخ بی سابقه باشد و برای اولین بار اتفاق می افتد که ولی فقیه و مراجع تقلید شیعه حرف مبارک امام عصر(عج) را بر زمین بکوبند و دل نازنین ایشان را به درد آورند!! آخر چرا؟!!

کیست نداند که در عقیده و فرهنگ شیعه اثناعشری خداوند متعال جز عرش و کرسی سایر صفات و اختیارات خودش را به امام زمان داده است؟! و کیست نداند که امام زمان در تمام ذرات این جهان تصرف مطلق دارد؟! کیست نداند که امام زمان (عج) و سایر ائمه (ع) مقام محمود و درجه سامیه ای دارند که هیچ نبی مرسل و ملک مقربی به آن نمی رسد؟!(جناب خمینی در کتاب حکومت اسلامی) کیست نداند که سبب بقاء و استمرار این دنیا و تمام خیر و برکات این جهان وجود ذی جود حضرت بقیه الله الأعظم ارواحهم لتراب مقدمه الفداء است؟! کیست نداند که ۲۵۰ آیه در قرآن کریم وجود آن حضرت را ثابت می کند؟! کیست نداند که آیه أمن یجیب المضطر إذا دعاه و یکشف السوء در باره آقا امام زمان است؟!
هرکس هر مشکلی داشته باشد در زمین و در آسمان و در عمق اقیانوسها در اوج کهکشانها در دل صحراها در تاریکی دلها هر مشکلی را ایشان می داند و بلا فاصله حل می فرماید؟! البته مشکل خود را تا کنون نتوانسته حل بفرماید!! دلیلش هم برای ما بندگان خاکی قابل فهم نیست!!.
تصور نمی کنم در باره این عقیده شیعه هیچ کسی دچار شک و تردید باشد و إلا شیعه نخواهد بود اما شاید در تاریخ بی سابقه باشد و برای اولین بار اتفاق می افتد که ولی فقیه و مراجع تقلید شیعه حرف مبارک امام عصر(عج) را بر زمین بکوبند و دل نازنین ایشان را به درد آورند!! آخر چرا؟!!
اینکه هر ساله در اعیاد بزرگ اسلامی یعنی عید فطر و عید أضحی مقام عظمای ولایت با جهان اسلام شوخی می فرمود و الزاما عید را یک روز جلوتر یا عقب تر از سایر مسلمین اعلام می کند امری معهود و مألوف بود و طبعا بری حصول اجر و کسب ثواب سایر مراجع تقلید و مجسمه های تقوا از ایشان پیروی می کردند و با وجود اینکه از لحاظ علمی ایشان را آیت الله نمی دانند اما از روی سیاست از مقام سیاسی ایشان تقلید می فرمودند!!
اما امسال همه چیز از هم پاشید:
اولا:حضرت ولی فقیه ولی امر مسلمین جهان! (دقت بفرمایید مسلمین جهان! نواصب و وهابیها از این قید مستثنی هستند البته سنی های اثناعشری!!!! را شامل می گردد). بر خلاف عادت شریفه امسال برای جبران آبروی از دست رفته! عید فطر را با جهان اسلام هماهنگ اعلان فرمود!
ثانیا: مراجع تقلید یعنی أعلم علمای جهان تشیع بر خلاف معمول به فتوای بیت رهبری پشت پا زدند و یکشنبه یعنی روزی که ولی فقیه نماز عید اقامه فرمود را سی ام رمضان و فردای آنروز یعنی دوشنبه را روز اول عید اعلان کردند!
علل و انگیزه این موضع گیری شکی نیست که علم و تقوی و مسجل شدن رؤیت هلال بوده است!! که اتفاقا فقط رصد سنج ولی فقیه موفق شده است ماه را رؤیت کند. و رصد خانه های سایر مراجع نخواسته اند هلال شوال را رؤیت نمایند!.
در علم و تقوا و دیانت و صداقت حضرت رهبر و ولی فقیه و ولی امر مسلمین جهان و نیز آیات عظام و مراجع تقلید هیچ شک و شبهه ای نیست!!! اما پرسش این است آیا امام عصر (عج) نمی خواست بین ولی فقیه یعنی نائب رسمی خود، و سایر آیات عظام یعنی نائبان غیر رسمی خود اتفاق نظر بوجود آورد؟! یا اینکه ایشان زحمت کشیده و تلاش کرده اما موفق به ایجاد وحدت وانسجام و اعلان موضع واحد در میان عاشقان و منتظران خود نشده است؟!!!
احتمال اول که ایشان اصلا تلاش نکرده باشد ضعیف است! چون ایشان پس از هزار سال اولین بار در تاریخ برای خود نائب یعنی ولی فقیه رسمی و سیاسی تعیین فرمود تا اینکه جامعه شیعه قوی و متحد جلوه کند!!
و اما احتمال دوم که ایشان کوشش کرده و به نتیجه نرسیده باشد خیلی شگفت انگیز است!!! آخر چرا ولی فقیه و مراجع تقلید حرف آقا ولی عصر (عج) ارواح کلهم لتراب مقدمه الفداء!!! را این قدر محکم به زمین کوبیدند که دل مبارک ایشان از شدت درد نزدیک بود پاره شود که در آنصورت مسئله ظهور خیلی با مشکل مواجه می شد؟! چرا اینطور؟!!!
جناب ولی فقیه! مگر شما به حضرت ایمان ندارید؟! پس چرا حرف ایشان را قبول نکردید؟! حضرات آیات عظام مگر شماها به ایشان ایمان ندارید پس چرا حرف ایشان را قبول نکردید و با هم هماهنگی نکردید و یک روز را عید اعلان نکردید؟! آیا نمی دانید که این شکر خندی شما باعث وهن!!! شیعه می شود و وهابیها و حتی سنی های اثنا عشری!!!! را به لنگته شما می خنداند!! علت و سبب و انگیزه این نافرمانی شما چیست؟! آیا با اینکه شماها حضرت ولی عصر را زنده و حاضر و ناظر و متصرف مطلق می دانید نافرمانی از ایشان چه معنی دارد؟!!!
پس اجازه دهید این احتمال را هم مطرح کنیم که شما اصلا به ایشان ایمان ندارید!! چون چیزی به نام امام زمان وجود ندارد!! و شما قرنها به مردم دروغ گفته اید! پس اجازه دهید شیعیان جهان از شماها بپرسند که وقتی موجودی به نام امام زمان و امام عصر و امام دوازدم وجود ندارد و هرگز متولد نشده! وامام حسن عسکری بدون فرزند از دنیا رفته و میراث ایشان بین مادر و برادرش جعفر تقسیم شده. (اصول کافی کتاب الحجه چاپ بیروت ص ۵۰۸). شما چگونه بیش از هزار سال است که میلیونها مسلمان شیعه را سرکار گذاشته اید و دارید از نام امام زمان سوء استفاده می کنید! و به مردم دروغ می گویید؟! اگر بود پس چرا در چنین فرصتی که نیاز مبرم به نقش مثبت ایشان بود خود را نشان نداد در حالی که بعضی ها مدعی اند با ایشان ملاقات دارند و از ایشان کسب فیض و کسب تکلیف می کنند!!!!
آیا فرصت آن نرسیده که اعتراف کنیم امام زمانی وجود ندارد و میلیونها شیعه را از سردرگمی نجات دهیم؟! آیا فرصت آن نرسیده که عقل و وجدان انسانها را آزاد بگذاریم و قفل و طلسم تقلید را از چشم و گوش مردم باز کنیم و اجازه دهیم مردم مسائل اعتقادی خود را بر اساس قرآن و سنت صحیح و عقل سالم انتخاب کنند؟!!
دهها کتاب علمی و تحقیقی که بخشی از آن بوسیله خود محققان شیعه نوشته شده نشان می دهد که افسانه امامت و امام زمان چیزی جز تخیل عده ای سود جو و فرصت طلب نیست کتاب ارزشمند محقق توانا استاد احمد کاتب در این باب بهترین و مستند ترین اثری است که تمام رشته های قرون واعصار دروغگویان و جعل کاران را پنبه کرده است.
اسم کتاب تکامل فکر سیاسی شیعه از شورا تا ولایت فقیه است. واقعا کتابی خواندنی است. حتما از کتابخانه مجانی آیت الله گوگل بگیرید و بخوانید تا با دلیل و برهان علمی و عقلی از خود شیعه ثبوت یا عدم آن برای شما مسجل شود! گوگل مثل رصدخانه های آیات عظام اذیت نمی کند و بهانه نمی گیرد بلافاصله کتاب را روشنتر از ماه چهارده تحویل شما خواهد داد.
 

Haidari۱۱@yahoo.com

کتاب تکامل فکر سیاسی شیعه از شورا تا ولایت فقیه را از این لینک داونلود نمایید.

http://www.aqeedeh.com/ebook/view_book.php?rowID=۳۲۶

 

نویسنده: احمد کاتب

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …