آیا اهل سنت کشتن شیعه ها را جایز میدانند

دوست شیعیی از ما پرسیده: با سلام … راسته میگن مذهب شما یعنی وهابیت کشتن شیعه ها را حلال میدونه؟ لطفا صادقانه جواب بدید.

پاسخ ما: اول بیایید این دوحدیث را ببینید: [أمرت أن أقاتل الناس حتى یشهدوا أن لاإله إلا الله وأن محمدا عبده ورسوله وأن یستقبلوا قبلتنا ویأکلوا ذبیحتنا وأن یصلوا صلاتنا فإذا فعلوا ذلک ؛ ( فقد ) حرمت علینا دماؤهم وأموالهم إلا بحقها لهم ما للمسلمین وعلیهم ما على المسلمین ] .
رسول الله صلی الله علیه وسلم فرمودند به من دستور داده شده که با مردم بجنگم تا که اقرار کنند که الهی غیر از الله نیست و محمد بنده و فرستاده اوست پس اگر قبله ما را قبله قبول داشته باشند و گوشت حیوانی که بدست ما ذبح شده را برای خوردن حلال بدانند و نماز ی که ما میخوانیم را بخوانند، پس خون و مال آنها برما حرام است (مگر به دلیلی مثل قصاص قاتل ) و با ما حقوق مساوی دارند.
«من صلى صلاتنا واستقبل قبلتنا وأکل ذبیحتنا فذلک المسلم الذی له ذمه الله وذمه رسوله فلا تخفروا الله فی ذمته»
رسول الله صلی الله علیه وسلم فرمودند: هر کس که مثل ما نماز بخواند و رو به قبله ما کند (از اهل قبله باشد) و گوشت حیوانی که بدست ما قربانی شده را برای خوردن حلال بدانندل، پس این همان مسلمانی است که او را در پناه خود گرفته و رسول الله صلی الله علیه وسلم به او امان داده پس پناه دادن الله را حقیر نشمارید ( که وای بر شما میشود )
بر اساس این حدیث های صحیح که از سلسله صحیحه البانی برایتان نوشتم و احادیث دیگر، کشتن مسلمان حرام قطعی است بلکه حتی کعبه را خراب کردن گناهش کمتر است تا مسلمان را کشتن.

حالا سوال دوم آیا این احادیث بر شیعه ۱۲ امامی تطبیق میکند؟
جواب
بله

شیعه امروز ی به قبله ما نماز میخواند و ۵ نماز را قبول دارد در رکعات کم و بیشی نکرده و گوشت گوسفندی که بدست سنی قربانی شود را میخورد و از همه بالاتر «لا اله الا الله »میگوید و محمد را بنده و رسول الله قبول دارد.
پس مشمول احادیث فوق شده و خون و مالش بر سنی ها حرام است
عملا هم همینطور است ما کی آنها را از رفتن به مکه منع کرده یم ؟در حالیکه هرکس میداند ورود غیر مسلمان به حرمین ممنوع است
سوال سوم: پس چرا بعضی از اهل سنت، شیعه ها را میکشند؟
بله این حقیقت تاریخی هم جلوی ماست که علمای ترکیه عثمانی فتوای کفر شیعه های صفوی را صادر کردند و فقط در یک جنگ هزاران زن و کودک ایرانی را بردند استانبول فروختند
و ازبک ها هم سالیان دراز در خراسان دست اندازی میکردند و زنان و کودکان و مردان ایرانی به اسیری میبردند و به ادعای شیعه وقتیکه دو قرن پیش آل سعود موقتا بر کربلا دست یافتند خیلی از ساکنان شهر را در اطراف قبر حسین کشتند و غنیمت ها گرفتند
با آن حدیث این اعمال را چگونه پاسخگوییم ؟!!

حل این معما در این است که شیعه داریم تا شیعه، شیعه امروز همان شیعه زمان صفوی نیست لذا عکس العمل اهل سنت نیز همان نیست.
در زمان صفوی ها شیعه ها، اهل سنت را کافر میگفتند و ذبیحه ما را نمیخوردند حتی جهت قبله مساجد ایران را به این بهانه که در سمت کعبه نیست ،عوض کردند!!! و میگفتند «لا اله الا الله،اسماعیل ولی الله» و به اسماعیل مقامی نیمه خدایی داده بودند و برایش سجده میکردند و زن و بچه سنی را به اسیری میبردند.
لواط حلال و علنی بود حتی اهل سنت تفتیش عقاید میشدند به این صورت که در چهارسوها شراب میگذاشتند اگر کسی نمیخورد میگفتند سنی است.
و زنان و پسران اهل سنت ایرانی را همین صفوی ها به بردگی میگرفتند و علناً با آنها زنا و لواط میکردند نماز جمعه تعطیل شده بود.
و کارهای بسیار زشتی کردند مثلا مدفن ابوحنیفه را در عراق خراب کرده و بجایش مستراح ساختند و برای تشویق مردم ،پول میدادند تا به آنجا برای قضای بروند.

لذا باساس براهین روشن حکم کفرشان صادر شد سیلی بسیار محکمی خوردند وحتی زن محبوب شاه اسماعیل را سلطان عثمانی به اسیری گرفت, و نیم خورده سگ یعنی زن شاه اسماعیل را لایق همبستری خود ندانست! و دادش به یک سرباز ساده بنام جعفر.
شاه اسماعیل سفیر فرستاد که زنم را پس بده سلطان سلیم گفت بعد از این کارهای که کردی تو مستحق آداب و رسم معمول بین پادشاهان نیستی.
((برای اینکه مبادا کسی یک دفعه غیرت ایرانی بودنش بجوش اید میگوییم که شاه اسماعیل فارسی نمیدانست در حالیکه سلطان سلیم عثمانی شفیته ادبیات ایران بود و نه فقط فارسی میدانست که حتی بفارسی دوبیتی دارد و شاه اسماعیل هزاران هزار ایرانی را به اسیری برد و کاری کرد که چنگیز با ایران نکرد.))
بعد از این سیلی خوردن و فتح پایتختشان توسط عثمانی ها و حملات پی در پی ازبک ها، جانشینان شاه اسماعیل از غلط کردن خود پشیمان شدند و کم کم آدم گشتند و صاحب فقه شدند و سعی کردند مخالفتشان با اسلام در حدی باشد که حکم کفر بر آنها جاری نشود و دودوزه بازی کردند و در مرز کفر متوقف شدند و لذا میبینی که مثل ما حج و نماز و روزه دارند اما رگه های از اونها در سرزمین بی در و پیکر عراق همچنان در حالت غلو افراطی قبر پرستی باقی ماندند که باز حکم کفرشان را سبب شد و سلفی های آل سعود دوقرن پیش آنها را گوشمالی سختی دادند.
اما همین آل سعود از روزی که محمدبن عبدالوهاب برنجد و حجاز مسلط شد تا امروز یک شیعه را نکشتند و آنها آزادند هر هفته از دمام به مشهد پرواز زیارتی دارند و در مدینه مسجد دارند پس عکس العمل سنی مربوط است به رفتار شیعه
و شیعه فعلی مسلمان است و کافر نیست زیرا راهی برای کافر کردن او نداریم.

برای همین حتی افراطی ترین حرکت های اسلامی یعنی مثلا طالبان حتی یک مورد آزار شیعه ندارد.
اذان شیعی در قندهار پایتخت طالبان در خیابان اصلی ، هر روز سه بار طنین انداز میشد شما حتی یک مورد هم نمیتوانید نشان بدهید که رهبران طالبان علیه شیعه کشور خودشان حرفی زده باشند.
چرا نزدند چون شیعه در انجا عقایدی برای خود دارد و علنی کار ناشایستی نمیکند برای حسین گریه میکند بکند از علی تعریف میکند بکند علی که مال ما هم هست.
البته کسی که در اینترنت مینویسد حضرت عایشه ( خاکم به دهن ) ف…. بود، بیشک کافر است اما این نظر رسمی علمای شیعه نیست آنها فقط میگویند بد بود یا بد شد و این حرف آدم را کافر نمیکند البته آدم نباید هر غلطی بکند و خوش باشد که کافر نشده، آدم اگر با مادر خود هم زنا کند کافر نمیشود ایا باید این چنین کند که از عایشه بدگویی میکند؟!!
به هرحال این موضوع بحث نیست پس بگذریم

خلاصه اینکه شیعه امروزی همان شیعه دیروزی نیست لذا اگر دیروزی را کافر گفتیم به دلیل کفرشان بود امروز از دمام، هفتگی هواپیما شیعه های عرب را می آورد مشهد برای زیارت. پس میبینید که حتی در عربستان سختگیر، شیعه ها آزادند.
سوال چهارم: چگونه شیعه کافر نیست در حالیم علنی میگوید علی شفا بده علی بچه مرا حفظ کن؟
در دفتر ثبت خاطرات مسجد جمکران نوشته شده که گروهی از افراد بلندپایه ایران میرفتند مشهد در آسمان هواپیما خراب شد یکی گفت همه با هم داد بزنید یا اباصالح مدد ( مهدی کمکمان کن) و به عقیده نویسنده مهدی کمک کرد و نجات یافتند.
خب این شرک است پس چرا چنین شیعه ای را مسلمان میگوییم؟!
علمای ما اینجا حرف عجیبی میزنند میگویند این مسلمانی است که شرک کرده و باید توبه کند و اگر بر این عقیده بمیرد هرگز از جهنم بیرون نمی آید اما حکم مسلمانی را بر او جاری میکنند مالشان را نمیگیرند و زن بچه ش را نیز نمیکشند و البته اگر بتوانند انها را منع میکنند.
اما در ظاهر حقوق مسلمانان را کاملا داراست.

خب حکم علمای شیعه چیست؟
البته همه علمای شیعه بی کم و کاست گمراهند اما دو نوع گمراه داریم:

  • گمراه صادق
  • گمراه خبیث

هر عالم شیعی که مقلد کور است و علم راچشم بسته از استادش گرفته و تحقیق نکرده و هرچند که در استاندارد شیعه آیت اله العظمی یا حجه الاسلام است اما در حقیقت بیسواد است و این عالم ،حکمش همان حکم شیعه عادی ست. یعنی مسلمان است.
اما آن دسته از علمای شیعه (متاسفانه کم هم نیستند) که با وجود دانایی، سعی میکنند حق را بپوشانند و به کمک قیچی و تاویل بی پایه معنی قرآن را عامدانه تغییر دهند اینها بیشک کافر و محارب با الله هستند
سوال بعدی: پس چرا سلفی به قبرها حمله میکنند و زوار عادی را میکشند آنهم با بمب؟
ببینید همه چیز را بنام سلفی و اهل سنت ننویسید جریان های تکفیری و خوارجی، خصوصا در مناطق جنگی، خارج از کنترل اهل سنت هستند.
البته شاید سلفی ها و سنی ها حکم کفر و کشتن کسانی که برا ی کافران اشغالگر کار میکنند را صادر کرده باشند اما در این حکم نامه فرقی بین شیعه و سنی نیست حکم ارتداد بر هر خادم یا جاسوس کفار حربی را صادر میکنند و لو که این جاسوس هم نام حضرت عمر باشد.

سوال پنجم گاهی میبینیم که در جایی که جنگی هم در میان نیست شیعه ها با حمله فدایی کشته میشوند.
جواب: 
علمای اهل سنت مسول تند روی های نادانان خودسر نیستند و این را هم فراموش نکنیم که ماهواره و نت بلای جان شیعه ها شده مثلا ایت الله قزوینی یا حجه الاسلام دانشمند در مکه که نمیتوانند به اصحاب و زنان پیامبر صلی الله علیه وسلم فحش های رکیک بدهند میروند در لوس انجلس و تهران لم میدهند و این غلط را میکنند و یک جوان احساساتی را دیوانه میکنند و او که دستش به اونها نمیرسد میافتد به جان اهداف ساده تر و سهل الوصول تر…… پس در جرم این جوان آن ایت الله لم داده بر مبل در شمال تهران و یا لوس انجلس نیز برابر شریک است که بلکه بیشتر …. پس….. ای باد صبا اینهمه آورده توست!!

در آخر
رفتار سعودی ها و طالبان را مثال زدم تا تحمل پذیری اهل سنت را ببینید. این شیعه است که تحمل ندارد، دولت به جای درست کردن، قبر ابوحنیفه را خراب میکند. در تهران به این بزرگی با دو میلیون سنی، اجازه ساخت یک مسجد به ما نمیدهد! تنها مسجد اهل سنت مشهد را یک شبه خراب کردند و به جایش درختان ده ساله کاشتند !!!
این شیعه است که امام زمانش که بیاید قصد دارد حضرت ابوبکر و عمر و عایشه رضی الله عنهم را از قبر بیرون بکشد و بزند و بسوراند. باز شما ما را تفتیش عقاید میکنید که چرا به شیعه رحم نمیکنید ؟!
در حالیکه قضیه برعکس است این علمای شما هستید که که منتظر امام زمانی با آن کارنامه رهیب هستند و هر وقت فرصت به دستشان رسید منتظر امام زمان نشدند و دمار از روزگار ما در آوردند!

 

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …