آیا اسلام با کنترل جمعیت موافق است؟(۱)

این روز ها آقای احمدی نژاد حرف نویی گفته و سیاست جدیدی را به اجرا گذاشته است, او از مردم خواسته که زاد ولد کنند, و برای تشویق مردم به بچه دار شدن، برای هر نوزادی که  در سال ۸۹ به دنیا بیاید یک میلیون تومان میدهد، و خیلی صریح گفته که ما باید ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون جمعیت داشته باشیم. این در عین حال اعتراف به این است  که سیاست جمهوری اسلامی در ۳۰ ساله گذشته  درست نبوده است. این  حرفهای ریس جمهور در جامعه بحثی را بین مخالفان و موافقان دامن زده است

ببینیم نظر اسلام چیست موافق است یا مخالف؟
بیشک هر کس که اندکی با اسلام آشنا باشد، میداند که اسلام با زیاد شدن جمعیت موافق است بلکه ازدیاد جمعیت را یک پاداش و یک هدیه الهی میداند، و عکس آن را نشانه غضب رب میشناسد.
مثلا در این آیه ببینید:
(وَاذْکُرُوا إِذْ کُنْتُمْ قَلِیلًا فَکَثَّرَکُمْ وَانْظُرُوا کَیفَ کَانَ عَاقِبَهُ الْمُفْسِدِینَ) «86»  سوره اعراف
و به خاطر بیاورید زمانی را که اندک بودید، و او شما را فزونی داد! و بنگرید سرانجام مفسدان چگونه بود!
همانطور که در آیه می خوانیم حضرت شعیب به  قوم خود یاد آوری میکند که کم بودید الله شما را زیاد کرد واضح است که دارد به آنها میگوید این ازدیاد جمعیت یک نعمت از الله برای شما بود پس خاطر الله را پاس بدارید و گناه نکنید.
من در حیرتم از مسلمانی که این آیه را میبند و باز ازدیاد جمعیت را زحمت و کم بودن افراد خانواده را رحمت میداند
براستی که تبلیغات غربیان اندیشه ما مسلمانان را دزدیده است!

این هم یک آیه واضح تر …. حضرت نوح به قوم خود میگوید :
(فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ إِنَّهُ کَانَ غَفَّارًا  ﴿نوح: ١٠﴾
به آنها گفتم: «از پروردگار خویش آمرزش بطلبید که او بسیار آمرزنده است…
(یرْسِلِ السَّمَاءَ عَلَیکُمْ مِدْرَارًا) «11»
تا بارانهای پربرکت آسمان را پی در پی بر شما فرستد،
(وَیمْدِدْکُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِینَ وَیجْعَلْ لَکُمْ جَنَّاتٍ وَیجْعَلْ لَکُمْ أَنْهَارًا) «12»

و شما را با اموال و فرزندان فراوان کمک کند و باغهای سرسبز و نهرهای جاری در اختیارتان قرار دهد!
ملاحظه فرمودید؟

نوح مردم را تشویق میکند که استغفار کنند تا الله به آنها مال زیاد و فرزند زیاد و باغ های سرسبز بدهد.
پس زیادی فرزند یک نعمت است و نظر اسلام خیلی واضح است
منتهی در غرب چون روش زندگیش عوض شده و زنانش دوش به دوش مردان در بازارها پرسه میزنند، غرب  دید که دارد جمعیتش کم میشود، دید این برایش خطر ساز است عوض آنکه مشکل خود را حل کند، همین مشکل را بما منتقل کرد تا از آنها جلو نزنیم.
و بدتر از این هم کرد جوان های ما  در کشورهای شرفی از دست حکومتهاییشان  به غرب فرار کردند  و اینجا وضع شرق بدتر در بدتر شد و غرب بلاخره جانی گرفت.
و ایران خیلی دیر از خواب بیدار شد  45 سال بعد ایرانیان متوجه توطئه غرب شدند و صدای احمدی نژاد بلند شد و حرف حقی گفت منتهی حالا دیگر کسی گوشش بدهکار نیست، زنان ایرانی چون پا به پای مردان کار میکنند هرگز حاضر نخواهند شد فرزندان زیادی را تربیت کنند و نمیدانم دولت مردان ایران این مشکل را چگونه حل خواهند کرد.
یک ترفند احمقانه آنها این است که به تکاپو افتاده اند که سنی ها دارند زیاد میشوند تا شاید غیرت دینی مردم به جوش بیاید.

ولی حقیقت این است که سنی های دلسوز هرگز از سیاست جمعیتی ایران در زمنه کنترل جمعیت راضی نبودند زیرا دود این سیاست غلط به چشم ما نیز رفت و در غیاب اندیشمندان سنی  در داخل، خیلی از سنی ها نیز گمان کردند خوشبختی در داشتن دو فرزند است و بسختی ضرر کردند!
ما هرگز با این سیاست جدید دولت  مخالفتی نداریم، همانطور که از بستن شراب خانه ها خوشحالیم همانطور هم از بستن مرگز کنترل جمعیت خوشحالیم زیرا این بازگشت به دستور اسلام است، سبحان الله چرا خوشحال نباشیم؟
اما ما  میگوییم شما چرا سخنان پیامبر را چراغ راه خود قرار ندادید؟ و به چپ و راست رفتید و حالا که پی به اشتباه خود بردید در صددید آب رفته را به جوی بازگردانید کاری که شاید دیگر محال باشد
رسول الله فرموده بود: (تزوجوا فانى مکاثر بکم الامم یوم القیامه)
ازدواج کنید و فرزندان زیادی بیاورید چون من بوسیله  زیادی نفرات شما بر امم دیگر مباهات میکنم
و فرمود : (تزوجوا الولود الودود فإنی مکاثر بکم الامم)
با زن محبت کننده ای که خیلی بچه بدنیا میاورد عروسی کنید  چون من بوسیله  زیادی نفرات شما بر امم دیگر مباهات میکنم
و فرمود:سیاه زشت روی، اما زاینده بهتر است از زیبای سفیدروی نازا

ای دوستان شیعه آیا شما این روایات را ندیده بودید
شما را چه شده بود که به هر سوراخی که یهود و نصارا داخل میشدند، داخل میشدید؟
شکر خدا که بزرگانتان چون که آمار  جمعیت کشور بر روی میزشان است عمق فاجعه را دریافته اند، و ای کاش کورکورانه از رسول الهر پیروی میکردند، نه اینکه منتظر میماندند تا آمارها آنها را از خواب بپراند.
اما شما ای برادران شیعه، هنوز از همه چیز خبر ندارید و  با احمدی نژاد در این موضوع  هم مخالفت میکنید، اما  ما بعنوان سنی شهادت میدهیم که حرف احمدی نژاد در اینباره درست است و  شما اگر سخنش را گوش نکنید سالهای  بعد کشورتان را با فاجعه ای روبرو خواهید دید
و بدانید که فرزندان زیاد رزق را زیاد میکند و صدها فایده دیگر دارد که همه در این مقاله نمیگنجد.

شاید بگویید شما وهابی ها که دشمن خونی ما شیعه ها هستید چرا دلسوز ما شده اید و نگران کم شدن تعداد شیعه ها هستید این که بنفع شماست! پس چرا؟!!

جواب ما این است که اولا ما نالانیم که سیاست ۴۵ سال گذشته دولتین شاه و خمینی  بر سنی ها نیز اثر گذاشته و آنها نیز تا حد بسیار زیادی به اشتباه باور کرده اند که فرزند کمتر یعنی زندگی بهتر !!
دوما ما هر چقدر هم متعصب باشیم باز هرگز  و هرگز بودایی و هندو را بر شیعه ترجیح نمیدهیم در کنار ما دو ابر قدرت با جمعیتی بالای یکمیلیارد و سیصد میلیون دارد بسرعت رشد میکند  ( هند و چین )دیر یازود آنها به سرزمین های خالی ما چشم  طمع خواهند دوخت  و با  این سیاست لعنتی کنترل جمعیت در حقیقت  ما داریم گور خود را میکنیم و دو دستی وطن اسلامی را تقدیم آنها میکنیم 
 سوما  ما بعنوان مسلمان برای همه باید خیر بخواهیم و باید مصدر خیر باشیم ، لذا از  این سیاست شیعه ها خوشحالیم  چون دستور پیامبر است، و ترسی هم نداریم که شمار آنها زیاد شود، شاید خداوند با تغییر قلوب آنها، آنها را  مسلمان واقعی کند و چشم ما با تعداد زیاد هدایت یافته  آنها ، روشن و شاد شود

                                                                                          

 

 

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …