شیعه گوید: رب یعنی حضرت علی!!!

 باید اعتراف کنم که وقتی که شیعه بودم نمیدانستم علمای شیعه تا این حد گمراه هستند، یعنی نمیدانستم علمای شیعه در عین حالی که علی را بنده میدانند در همان حال به او مقام خدایی هم می دهند و همین عدم آگاهی باعث میشد ….

تا شیعه های مثل من نتوانند، زود به حقیقت مذهب شیعه پی ببرند، ما فقط اندکی از شرک آنها را دیدیده بودیم  و بیزار شدیم اما حالا  داریم بیشتر یاد میگیریم!!
چندی پیش فیلمی از یک عزاداری دیدم که در آن صریحا مرثیه خوان گفت ای علی  (تو هم عبدی و هم خدایی  ) من شوکه شدم اما  حالا میفهمم که او حقیقت مذهب خود را بیان میکرد و من حق نداشتم شوکه شوم.
حالا میفهمم که چرا وقتی مرثیه خوان میگوید: امام یا امام زاده رحمان رحیم و خالق ارض و السموات و شدید المحال و شدید العذاب و رازق موجودات است دولت ایران او را مجازات نمیکند
در حالیکه همین دولت اگر کسی بگوید خامنه ای ظالم است بند از بندش جدا میکند
برای اینکه بزرگان این حکومت ما، خودشان امام را هم بنده هم خدا میدانند و رازق و خالق میدانند  رب میدانند
( امیدوارم در سایت این فیلم ها را بزودی نمایش دهیم )


شما در ۹ مقاله گذشته درباره امام شناسی بسیار خواندید و متاسفانه باید منتظر خواندن غلوهای  باز هم بزرگتری از شیعیان گمراه باشید:
شیعه میگوید: سرچشمه  پخش علم، قلب امام است، که بواسطه سیطره بر ملکوت موجودات، به هر موجود بقدر استعدادش می دهد فلذا همیشه در عالم امام زنده ای است تا سرچشمه علم خشک نشود.
امام اگر در مشرق عالم باشد و شیعه امام در مغرب، باز قلب شیعه استفاده خود را مى‏برد، لذا شیعه حتی در زمان غیبت، بعلت توجه کامل به مصدر خیرات و علوم از آن کانون علم و معرفت‏ بهرمند مى‏شود،هر فعلى را که امام امر کند صالح و هر فعلى را که نهى کند غیر صالح خواهد بود،
(یعنی مرجع دین امام است نه قرآن نه سنت)
و آنکه بر اعراف قرار دارد و تسنیم از زیر پاى او جارى است مقام ولایت کبراى حضرت مولى الموالى امیرالمؤمنین علیه السلام است، که تمام مقربین از چشمه جارى شده از زیر پاى آنحضرت میآشامند. ( تصور کنید حضرت ابراهیم را که افتاده زیر پای  علی تا آب بیاشامد!!)
نهر تسنیم از قلب آنحضرت سرچشمه مى‏گیرد، و مقربین را سیراب مى‏کند، و سپس بحوض کوثر وارد مى‏شود، در تفسیر گفتار خداى تعالى مراد از کریمه شریفه (وَسَقَاهُمْ رَبُّهُمْ شَرَابًا طَهُورًا) ﴿الانسان: ٢١﴾ و پروردگارشان آنان را از شراب طهور سیراب میکند،آمده است که مراد از رب در این مبارکه سید است، و ربهم یعنى سید ایشان على بن ابیطالب،  به آنها شراب پاک می نوشاند، صاحب و ساقى حوض کوثر حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام است،
و خداوند عزوجل  به پیامبر گفت:اى محمد!از جانب من سلامم را به على برسان!!!
( چرا  خدا خودش مستقیما به علی  سلام نکرد ؟ مگر بین علی و الله حجابی هم  هست؟!!) 
پی نوشت : بنقل از کتاب امام شناسی ، جلد اول، درس دهم  . برای شناخت نویسنده کتاب امام شناسی  و دانلود آن کتاب به اینجا مراجعه کنید: http://www.islamtxt.net/content/article/931

پاسخ اهل سنت :
طبعا چرندیات او لایق جواب نیست هر کس با اندک علمی باید دریابد که این قوم یکتا پرست نیستند  و به بدترین غلو دچارند.
اما فقط به تفسیر او از آیه:  (وَسَقَاهُمْ رَبُّهُمْ شَرَابًا طَهُورًا) ﴿الانسان: ٢١﴾ «و پروردگارشان آنان را از شراب طهور سیراب میکند، اشاره میکنم»
 او عقیده دارد منظور از رب  در این آیه علی است و دلیل این حرف خود را آیه دیگر قرآن در سوره یوسف میداند:  (وَقَالَ لِلَّذِی ظَنَّ أَنَّهُ نَاجٍ مِنْهُمَا اذْکُرْنِی عِنْدَ رَبِّکَ فَأَنْسَاهُ الشَّیطَانُ ذِکْرَ رَبِّهِ فَلَبِثَ فِی السِّجْنِ بِضْعَ سِنِینَ) (یوسف/۴۲)
و به آن یکی از آن دو نفر، که می‌دانست رهایی می‌یابد، گفت: «مرا نزد رب خودت یادآوری کن!» ولی شیطان یادآوری او را نزد ربش  از خاطر وی برد؛ و بدنبال آن، (یوسف) چند سال در زندان باقی ماند.
و بعد از این آیه نتیجه میگیرد که ممکن است برای غیر از الله نیز کلمه رب بکار برده شود  بنابراین تعجبی ندارد که منظور از ربهم در آیه (وَسَقَاهُمْ رَبُّهُمْ شَرَابًا طَهُورًا) ﴿الانسان: ٢١﴾ علی باشد
شما ببیند این آیت الله شیعه چقدر نادان است! درست است که رب یکی نیست درست است که کافران هم ارباب ها ( جمع رب ) دارند اما مسلمانان غیر از الله ربی ندارند ! نکته اینجاست.
در همین سوره یوسف و در همه قرآن کلمه رب را جستجو کنید رب یعقوب و یوسف و همه مومنان الله است و رب کافران عزیز مصر.
پس حالا که شیعه به ربی غیر از الله عقیده دارد پس اعترافش حرف ما را ثابت میکند که رب او فقط الله نیست گاهی الله رب اوست و گاهی علی رب اوست ( و حقیقت این است که علی همیشه رب اوست اما بر سبیل مماشات میگویم حالا خودش  اعتراف کرده گاهی الله رب اوست گاهی علی!!!)

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …