چرا مراجع شیعه، توهین یاسر حبیب را محکوم نمیکند؟

اگر آقای رییس جمهور یا مراجع تقلید توهین به زن سارکوزی را محکوم کنند،( که عملا محکوم کردند) مردم تعجب نخواهند کرد، اما اگر توهین به ام مومنین عایشه را محکوم کنند مردم تعجب خواهند کرد که (رطب خورده منع رطب چون کند؟) 

آری شیعه هرگز نمیتواند توهین به عایشه صدیقه را محکوم  کند، زیرا مردم خواهند گفت که تو خودت فحش میدهی! خودت در مجالس خصوصی میگویی نانجیب!! خودت حدیث داری! که برائت از عایشه  و  توهین به او   خوب است  و ثواب دارد؟!  پس چرا منافقانه، اهانت یاسر حبیب را محکوم میکنی؟! چرا دروغ میگویی؟
 بله اگر خامنه ای بگوید که ما اعتقاد نداریم که باید  به زن رییس جمهور فرانسه توهین شود، این سخنی عادیست ومطابق با کرامت انسانی است! اما اگر بگوید که ما اعتقاد نداریم به اهانت زن پیامبر اسلام  و آنرا محکوم ورد میکنیم؛ این حرفی  عادی نیست این بدان معنیست که خامنه ای دارد مذهب شیعه را قربانی میکند! با این گفته شیعه باید از عقایدش دست بردارد!

پس در جاهایی که  شیعه ها قدرت دارند، محکوم کردن اهانت به  ام مومنین عایشه، برایشان  مشکل و ناممکن است زیرا مردم به تذبذب میافتند و به آخوندها سوءظن پیدا میکنند! و آنها را دروغگو و منافق خواهند نامید.
پس آنها هرگز توهین  کننده به عایشه را تحریم و یا محکوم نمیکنند
زیرا خود شیعه در کتابهایش صد تا حرف بدتر از این دارد!  امام زمان شیعه حتی که نیت دارد اگر زورش برسد عایشه را از قبر بیرون بکشد و بی حجاب شلاق بزند!! علت پنهان شدن مهدی شیعه ها هم همین است که حالا زور ندارد تا  مرده عایشه را (نعوذ بالله)بزند!! پس پنهان شده تا فرصت مناسبی بدست آورد!!! پس آیا این بدتر است یا حرف های یاسر الحبیب؟

اگر هنوز کسی شکی در درستی حرف های من دارد، پس توجه کند به این دلیل آخرم :
ای خواننده فرض کن، رهبر مجاهدین خلق  در خارج از ایران به زن خمینی توهین کند  و او را فاحشه بنامد، چون دست دولتی ها به او نمیرسد پس جز واکنش زبانی کاری نمیکنند، اما گر کسی در ایران این گفته رجوی را تایید کند و او را قهرمان و شیخ  مجاهدین رجوی، بنامد، پوستش را میکنند و جایش در زندان است،
این در حالی است که در همین ایران، شما براحتی میتوانید در سایت ها و وبلاک های ایرانی  انبوهی از شیعیان  را پیدا کنید که در تایید توهین یاسر حبیب نظر داده اند و او را قهرمانی بت شکن و بزرگترین مجاهد تاریخ دانستند اما دولت نه به سایت کار دارد نه به وبلاک نه به گوینده  نه نویسنده نظر،
در عوض دولت  همه قدرت خود را متمرکز کرده و سایت های سنی ها را فیلتر میکند در حالیکه سنی همانقدر که عمر را دوست دارد علی را هم دارد. اگر یک نور چشم سنی، عایشه است نور چشم دیگرش فاطمه است اما نوشته ای سنی ها فیلتر وسانسور میشوند و  و بد زبانی و کثافت گویی شیعه ها آزاد است و  چرا آزاد نباشد، وقتیکه گوینده خودش حاکم برا ایران است!  پس چرا آزاد نباشد؟!!

همین یاسر حبیب را اگر شیعه ها تحریم کنند  و او و یارانش  را به کربلا و نجف و قم و تهران راه ندهند آیا باز غلط زیادی میکند؟
اما او در پاداش کاری که کرده از پول نفت ما صاحب تلویزیونی ( تلویزیون تازه تاسیس فدک) شده است تا بیشتر  غلط بگوید!!
ما عجب نادانانی بودیم که چاه های نفت را از شاه گرفتیم و دادیم به خمینی صفتان!! آری این ما بودیم که با دادن گنج سرشار نفت به این مردم قرون وسطایی، به آنها فرصت دادیم تا عوض آبادانی ایران، از این گنج،  اول جیبهای خود را پر کنند و  بعد زیادی  پول را  به این سگ های هرزه بدهند  تا مقدسات مسلمانان  بیشتر توهین شود!!

 

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …