دروغهای شبکه جهانی امام حسین

چهره واقعی روافض و شیعیان غالی را می توان در چنین شبکه هایی مشاهده کرد، شبکه هایی چون شبکه کفر و شرک «سلام» یا همین شبکه «امام حسین»، در این شبکه هاست که از حالت تقیه کمی خارج می شوند و چهره مزخرف مذهب خود را به جهانیان نشان می دهند. 

چهره پر از کینه و نفرت و نفاق و خرافی خود را به معرض تماشا می گذارند تا با نمایش این صفات عالیقدر و بی¬نظیر، همه جهانیان شیعه شوند و حیف از نام حسین که بر چنین کفرخانه ای گذاشته شده است و مصیبت اصلی اهل بیت و امام حسین در واقع همین ها هستند نه شمر و یزید و عاشورا.
مدتی پیش در شبکه جهانی امام حسین برنامه ای مثل بسیاری دیگر از برنامه های این شبکه برای گمراهی مردم جهان در حال پخش بود و مجری برنامه یک آخوند رافضی متعصب را برای بحث و گفتگو آورده بود.
بیشتر بحث، بخاطر حضرت زهرا رضی الله عنها بود و البته در این روزها بازار فریب مردم بسیار گرمتر است، چون سالروز شهادت افسانه ای فاطمه زهرا در حال اجراست.
مثل همیشه روحانی صفوی شروع به زدن تهمت و افترا به حضرت ابوبکر و حضرت عمر کرد و داستان آمدن ایشان برای عذرخواهی نزد حضرت زهرا را بیان نمود که این دو آمدند نزد حضرت زهرا و حضرت زهرا در حالیکه در رختخواب دراز کشیده بودند روی خودشان را برگرداندند و حتی جواب سلام این دو نفر را ندادند!!! سپس این روحانی بی حیا با کمال بی شرمی گفت: می دانید که جواب سلام شخصی مسلمان واجب است و پس لابد حضرت زهرا این دو نفر را مسلمان نمی دانسته اند که جواب سلامشان را نداده اند!!! و سپس توضیح نیز داد که ظلم و بی حرمتی نسبت به اهل بیت با  مسلمان بودن در تضاد است و البته چنین اشخاصی مسلمان نیستند.

روحانی شبکه امام حسین مزخرفاتش را اینگونه ادامه داد که وقتی حضرت زهرا در حالت درازکش و در رختخواب بودند، روی خود را از ابوبکر و عمر برگرداندند، در آن لحظه ابوبکر و عمر چرخ زدند و به جلوی روی حضرت زهرا رفتند تا او را ببینند ولی در این هنگام باز حضرت زهرا چرخ زدند تا چهره این دو نفر را نبینند ولی دوباره باز ابوبکر و عمر نیز چرخ زدند و به جلوی روی حضرت زهرا رفتند ولی باز حضرت زهرا نیز چرخ زدند(فکر کنم این آخوند زیاد سوار چرخ فلک می شود!!) تا بالاخره حضرت زهرا که بیمار بودند خسته می شوند(پس با این حال چطور هر شب به درب منازل انصار می رفته برای اخذ بیعت؟ و یا خطبه فدکیه ایراد می کردند یا هر روز به سر مزار شهدای احد که فاصله زیادی با مدینه دارد می رفتند و . . . ) و دستور دادند تا روی صورتشان پارچه ای بیندازند تا این دو نفر را نبینند و سپس خطاب به ابوبکر و عمر گفتند که برای چه به اینجا آمده اید؟ و آنها پاسخ دادند: برای عذرخواهی آمده ایم .
سپس گفت چگونه می خواهید عذرخواهی کنید با آن کارهایی(و غلطهایی را نیز خود آن آخوند گفت) که انجام داده اید؟، به ابوبکر گفت چرا چند روز قبل با آتش زدن درب وارد شدید؟!! و آیا آن کارهای شما هنوز سرجایش هست؟ آیا فدک را پس می دهید یا خیر؟ البته آن روحانی گمراه اشاره ای نیز داشت که در روایاتی نیز آمده حضرت زهرا خطاب به علی این سخنان را می گفته تا علی به ابوبکر و عمر بگوید و خود حضرت زهرا بطور مستقیم با ایشان صحبتی نمی کرده است و در انتها نیز فرمودند که شکایت شما را نزد پدرم می برم!!(آدم نمی داند این روایت را بپذیرد یا روایت مورد استناد علمای شیعه که در روز قیامت پیامبر اسلام سراغ یارانش را می گیرد ولی به او خطاب میشود که تو نمی دانی یارانت پس از تو چه کردند؟! و آنها پس از تو مرتد شدند!! ما می گوئیم مگر حضرت زهرا پدرش را مطلع نکرده و شکایتش را نزد او نبرده؟ مگر به عقیده شما پیامبر و امامان پس از مرگ نیز زنده نیستند و از اخبار این دنیا با خبر نیستند؟! و مگر به زیارت ایشان نمی روید و طلب حاجت نمی کنید؟! پس چطور ایشان حتی از حوادث پس از رحلتشان بی خبرند؟!!)
این خلاصه ای از چرندیات این شبکه بود و اما من در اینجا می خواهم جریان و حادثه ای مشهور از زندگی پیامبر اکرم  را برای شما خواننده گرامی بیان کنم، داستانی که شاید بارها نیز شنیده باشید و البته مورد قبول خود شیعیان نیز می باشد، فقط از شما می خواهم پس از خواندن آن کمی تامل کنید و آنرا با روایتی که شبکه امام حسین درباره حضرت زهرا پخش کرد مقایسه نمایید.

در روایت است که حضرت محمد هر روز از راهی گذر می کرده و در آن راه منزل شخصی یهودی بوده و این شخص هر روز مقداری خار و خاشاک بر روی سر مبارک پیامبر می ریخته و حتی جلوی پاهای مبارک ایشان می گذاشته تا بدین طریق موجب آزار و شکنجه پیامبر اسلام شود. روزی این شخص بیمار می شود و در بستر بیماری می افتد، پیامبر اسلام که همچون روزهای قبلی از آنجا می گذشته متوجه غیبت او می شود و می فهمد که آن یهودی مریض و بستری شده. پیامبر که اسوه خضوع و فروتنی بوده به عیادت آن شخص می روند و زمانیکه جلوی روی او می روند آن شخص رویش را از پیامبر بر می گرداند و البته پیامبر اسلام دوباره به جلوی صورت او می روند تا بالاخره آن شخص به گریه می افتد و بدینوسیله بوده که تحت تاثیر اخلاق والای نبی اکرم قرار می گیرد و اما هدف از بیان این روایت: آیا حضرت فاطمه زهرا دختر همین پیغمبر است که در روایت آخوندهای رافضی از او صحبت می شود؟!!

حتی چنانچه افسانه های شیعیان و ظلمهایی که نسبت به اهل بیت شده را بپذیریم، پس آیا ظلم و اذیت نبی اکرم توسط فرد یهودی مهم نبوده؟ آخوند شبکه امام حسین که می گوید جواب سلام فردی مسلمان واجب است و اینها بخاطر ظلم به اهل بیت، مسلمان نبوده اند، پس چطور شخصی یهودی که به خود پیامبر اسلام ظلم و ستم کرده، حتی مورد عیادت نبی اکرم هم واقع می شود؟ به فرض اینکه ابوبکر و عمر رضی الله عنهما خطایی هم کرده باشند، آیا وقتی خودشان برای عذرخواهی آمده اند باید از آنها روی برگرداند؟! مگر اهل بیت در رفتار و اخلاق همچون خود نبی اکرم نبوده اند؟!! پس چرا در این دو داستان از زمین تا آسمان با هم فرق دارند؟!!!
البته پاسخ این سوالات روشن است، روایاتی نظیر این روایت که دائما از شبکه جهانی امام حسین پخش می شوند، همگی مشتی دروغ هستند برای شکاف بین مسلمین و تفرقه زدن میان امت اسلامی و جدایی انداختن میان شیعه و سنی و در انتها نیز برای حکومت کردن و سواری کشیدن از عوام کم اطلاع و دریافت یک پنجم پول بی زبان.

نظیر این روایات موجب تحقیر مقام حضرت زهرا رضی الله عنهاهستند و چنانچه شخصی بی طرف این روایات را بخواند بطور حتم از فروتنی ابوبکر و عمر رضی الله عنهما خوشش می آید و از حرکاتی که حضرت زهرا انجام داده بیزاری می جوید.
البته فاطمه ای که ما می شناسیم چنین صفاتی نداشته و بانویی پرهیزکار و مومن بوده که به مادیات دنیوی نیز علاقه ای نداشته و در تمامی عمرش زاهدانه زیسته و هیچ خمسی از هیچ کاسب بیچاره ای نگرفته و مادری نمونه بوده که فرزندانی نمونه تربیت کرده و خودش نیز اسوه حیا و شرم بوده، حیا و شرمی که در خیابانهای جمهوری رافضی ایران خیلی کم شده است و البته روافض امروزی بطور کامل با اهل بیت در تضاد هستند و ما ایشان را به هیچ وجه نماینده اهل بیت نمی دانیم و هرکاری که ایشان بکنند برعکس آن می شود روش و مرام اهل بیت.
براستی مگر در قرآن نیامده که ای پیامبر صلی الله علیه و سلم به مردم بگو من اجر و مزدی از شما نمی خواهم، پس طبق عقاید فاسد آخوندها : چه پاداشی بهتر از فدک و موروثی کردن خلافت در خاندان دختر؟
البته برای کسی که سالها زیر تلقینات فرقه ای بوده پذیرش حق بسیار سخت است. بهتر آنکه مطابق قرآن حل اختلافها را به روز قیامت با داوری خداوند واگذار کنیم که در آنجا نه می توان شبکه های ماهواره ای را با رشوه خرید و نه در غذای کسی مانند اداره اطلاعات سم ریخت.
                                                                                                       پایان

 

نویسنده: علی حسین امیری

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …