قرآن خبر داشت که علمای شیعه دروغ خواهند گفت!!

علمای شیعه میگویند این آیه درباره امام زمان است: (بَقِیهُ اللَّهِ خَیرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ ….) (۸۶) سوره هود— بقیه الله برای شما بهتر است البته اگر مومن باشید،….اما این آیه در لابلای آیات مربوط به حضرت شعیب است! و الله بعد از اینکه داستان قوم لوط را در سوره هود شرح میدهد، میپردازد به داستان قوم شعیب، و میگوید شعیب را برای پیامبری  بسوی  اهالی شهر  مدین فرستادیم، و در دنباله حضرت شعیب قومش را نصحیت میکند و به آنها میگوید:


«الله یکی است و شرک نورزید، کم فروشی و تقلب  نکنید  و در مال مردم عیب نگذارید و   در زمین فساد بر پا نکنید ، باقیمانده پیش خداوند برایتان بهتر است اگر که مومن باشید و من نگهبان شما نیستم   و مردم  مدین در جواب شعیب گفتند: ای شعیب آیا نماز خواندن هایت سبب شده که  به ما دستور دهی  که راه پدران خود را رها کنیم و با مال خود هرچی دلمان خواست انجام ندهیم؟ تو که خیلی رشد یافته و  صابر هستی!!! »و این بگو مگو  ادامه میابد تا آیه ۹۳ که با مرگ قوم شعیب، داستان  به پایان می رسد و بعد داستان موسی علیه السلام شروع میشود.

و این جمله ای را که ما  از سخنان حضرت شعیب، سرخ و برجسته کردیم همان جمله ای است که علمای شیعه از وسط داستان دزدیده اند و میگویند مربوط به حضرت ولی العصر ارواحنا له فداء! است  و  منظور از بقیه الله، حضرت بقیه الله الاعظم مهدی آخر زمان است!!
اما این ادعا دروغ است چون کاملا واضح است که آیه مربوط، به آیات قبل و بعد است و دنباله سخن شعیب است که میخواهد بگوید آنچه ثواب از کار حلال پیش الله برایتان باقی میماند  برای شما بهتر است البته اگر مومن هستید.
 اما نکته جالب این است که کاملا محسوس است که نازل کننده قرآن خبر داشته که ملایان شیعه میایند و این آیه را تحریف میکنند پس  الله جل جلاله، برای رسوا کردن علمای شیعه همین داستان حضرت شعیب را در آیه ۸۵ از سوره اعراف دوباره تکرار میکند  و باز در آن سوره هم بعد از اینکه داستان قوم لوط را شرح میدهد، میپردازد به داستان قوم شعیب، و میگوید شعیب را برای پیامبری  بسوی  اهالی شهر  مدین فرستادیم، و شعیب قومش نصحیت میکند و به آنها میگوید:
«الله یکی است و شرک نورزید، کم فروشی و تقلب نکنید  و در مال مردم عیب نگذارید و  در زمین فساد بر پا نکنید،  این پیش خداوند برایتان بهتر است اگر که مومن باشید………… و بزرگان شهر مدین  در جوابش گفتند ای شعیب  یا برگرد به دین ما یا تو و همراهانت را از شهر بیرون میکنیم»و این بگو مگو  بین  شعیب و قومش  در سوره اعراف نیز ادامه میابد و آخر  با مرگ قوم شعیب، داستان پایان میابد و بعد داستان موسی شروع میشود….
حالا این دو آیه  مشابه از دو سوره اعراف و هود را کنار هم بگزارید تا معنی بقیه الله را دریابید
ذالکم خَیرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ …. (۸۵) سوره اعراف
بَقِیهُ اللَّهِ خَیرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ …. (۸۶) سوره هود
بقیه الله برای شما بهتر است البته اگر مومن باشید، … (۸۶) سوره هود
انجام اینها برای شمابهتر است البته اگر مومن باشید…(۸۵) سوره اعراف
پس الله چون میدانسته علمای شیعه خواهند آمد و  معنی کلمه بقیه الله را تحریف خواهند نمود پس با تکرار آیه و داستان شعیب با دو کلمه مختلف(بَقِیهُ اللَّهِ ) = (ذَلِکُمْ)جلوی این تحریف را گرفت و آنها را رسوا نمود!
پس سه نتیجه میگیریم
۱- ملحدی که میگوید چرا در یک کتاب ۶۰۰ صفحه ای اینهمه آیات مکرر و داستانهای تکراری وجود دارد خوب است این ریزه کار های( مچ گیر) را ببیند، و بعد اگر انصاف دارد  به عظمت قرآن سر فرود آورد.
۲- میلیون ها شیعه در طول تاریخ با اندک تفکر و تدبری در آیات قرآن میتوانستند مچ علمای خود را در وقت دروغ گویی و  تحریف کلمه بقیه الله بگیرند.
۳- این بکارگیری هوشمندانه (بَقِیهُ اللَّهِ ) = (ذَلِکُمْ) در دو سوره  دلیلی دیگر برای ما که الله از غیب خبر داشت و میدانست محمد باقر مجلسی  و علمای دیگر شیعه،معنی آیه و کلمه بقیت الله را تحریف میکند و قوم بزرگی نیز این دروغ او را باور خواهند نمود و حضرت بقیه الله غایب منتظر را  خواهند ساخت، پس  پیشاپیش برای هدایت قوم تدبیر نمود و سبحان ربی الاعلی

داستان تمام نیست:
ببیند جمله (بَقِیهُ اللَّهِ خَیرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ )این آیه است: بَقِیهُ اللَّهِ خَیرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ وَمَا أَنَا عَلَیکُمْ بِحَفِیظٍ (۸۶)  سوره هود
یعنی  آیه با (إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ) تمام نشده با کلمه حفیظ تمام شده و این خیلی عجیب است!! شاید بپرسید کجایش عجیب است؟
برای این حیرت آور است که جمله (إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ) در قران ۱۶ بار تکرار شده ولی در ۱۵ دفعه دیگر آیه ها با جمله إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ تمام شده بعضی از مثال ها را ببینید:
إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآَیهً لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ  (آل عمران: ۴۹)
وَذَرُوا مَا بَقِی مِنَ الرِّبَا إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ (البقره: ۲۷۸)
وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ (آل عمران: ۱۳۹)
فَلَا تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ )آل عمران: ۱۷۵)
وَعَلَى اللَّهِ فَتَوَکَّلُوا إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ (المائده: ۲۳)
وَاتَّقُوا اللَّهَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ )المائده: ۵۷)
وَأَطِیعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ (الأنفال: ۱)
فَاللَّهُ أَحَقُّ أَنْ تَخْشَوْهُ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ  )التوبه: ۱۳)
یعِظُکُمَ اللَّهُ أَنْ تَعُودُوا لِمِثْلِهِ أَبَدًا إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ )النور: ۱۷)
وَقَدْ أَخَذَ مِیثَاقَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ (الحدید: ۸)
آری آری فقط در آیه مورد نظر شیعه است که بطور استثنایی،  آیه با (إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ) پایان نمی یابد و اینطور است:
بَقِیهُ اللَّهِ خَیرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ وَمَا أَنَا عَلَیکُمْ بِحَفِیظٍ (هود: ۸۶)
 بنظر من یک محکم کاری دیگر است! الله اگر آیه  با (ان کنتم مومنین) تمام میکرد  آخوند شیعه با رویی که دارد میگفت این درباره امام زمان است اما الله برخلاف قانون خود آیه را با واو ( و )ادامه داده تا ملت شیعه را اگر روز قیامت وارد جهنم کرد نگویند ای الله ما نمیدانستیم
زیرا شیعه حتما جواب خواهد شنید که برای دانستن شما «اولا» همان کافی بود که دیدید (بقیه الله) مال داستان شعیب است و اول و آخرش هیچ ربطی به امام زمان ندارد.
 دوما: باز الله برایتان آیه مشابه را داد تا بدانید بقیه الله یعنی ذالکم
و سوما:باز اینطرف و آن طرف نشانه گذاشت و حالا اگر شما برای داشتن یک حقوق بخور و نمیر، زورگویی آخوندها را قبول کردید و حرف الله که رازق مطلق است را گوش نکردید، جایتان جهنم خواهد بود!
البته مگر آنکه الله به شما رحم  خاص کند از جهنم معاف میشوید، و این از او  بعید نیست زیرا که  الله ارحم الراحمین  است.

 

 

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …