فاطمه رضی الله عنها به قتل رسید یا به مرگ طبیعی وفات یافت؟ ( ۲)

سنی: حالا سوال بعدی این است، که  حضرت فاطمه بعد از وفات پیامبر چند ماه زنده بود؟ دو ماه یا شیش ماه؟
شیعه:  بر اساس روایات ما، دو ماه و اندی
سنی: پس چرا  میگویید پهلویش شکسته شده و بچه اش سقط شده و بر اثر این زخم شهید شده؟
شیعه: چرانگوییم این حقیقیتی انکار ناپذیر است.
سنی: ولی شما وقتی میخواستید قضیه فدک را علم کنید یادتان رفت فاطمه  زخمی و در بستر مرگ بود و بردیدش پیش ابوبکر و گفتید ابوبکر حقش را نداد آیا فاطمه با پای خود به پیش ابوبکر رفت؟  یا با تخت روان بردنش؟
شیعه: با پای خودشان رفتند.
سنی: چطور رفت؟ دنده پهلو که بشکند همراهش انسان حامله خونریزی ناشی از سقط جنین را داشته باشد که به این زودیها خوب نمیشود! استخوان که اینقدر زود جوش نمیخورد! پس فاطمه باید از درد پهلو مینالید و از جایش تکان نمیخورد، اما در داستان شما ؛ای دروغگویان کم حافظه؛ فاطمه با پهلوی شکسته میروذ پیش ابوبکر و ابوبکر هم فدک را به او نمیدهد!!
شیعه: پهلویش ضربه دیده بود نشکسته بود
سنی: شما که قسم میخورید به پهلوی شکسته حضرت زهرا!!
شیعه: نه!نه! این را از باب مبالغه گفتیم! لگد زدن به پهلوی فاطمه کبری، فکر میکنید شوخی است؟ شکسته شدن قلب ما فکر میکنید کوچک است؟!
سنی: خب الحمدلله قبول کردید پهلوی فاطمه شکسته نشده! البته مجبور بودید این را قبول کنید والا نمی پذیرفتید.

اگر در موتورهای جستجوی اینترنتی بنویسی (پهلوی شکسته زهرا) یا (پهلوی شکسته فاطمه) میبینی که زمین و زمان داد میزند فاطمه  دنده های پهلویش شکست  بطور مثال آیت الله العظمی روحانی در جواب به این سوال میگوید:
بسمه تعالی- کسى که سخنان تاریخ نگاران مسلمان و روایات رسیده در مورد رویدادهاى تلخ پس از رحلت پیامبر را پى‏گیرى کند، فکر نمى‏کنم در این مورد دستخوش تردید گردد. اینک به برخى از آنچه در این مورد آمده است مى‏نگریم: ۱٫ مرحوم «کلینى» ( مرحوم «محمّد بن یعقوب رازى»، مشهور به «ثقه الْإسلام کلینى»، صاحب کتاب کافى از دانشمندان نامدار مذهب اهل بیت است، که در سال ۳۲۹ از هجرت در بغداد جهان را بدرود گفت و اینک قبرش در بازار بغداد است.)به سند صحیح از امام کاظم در باب مولد فاطمه علیهاالسلام حدیث دوّم، چنین آورده است: «إنَّ فاطمه صِدِّیقَهٌ شَهِیدهٍ»؛ فاطمه علیهاالسلام صدیقه شهید است. و مرحوم مجلسى در «مرآه العقول» پس از توصیف خبر فوق به درستى و صحیح بودن، در شرح اصول کافى چنین مى‏نویسد: بى‏تردید این خبر دلالت بر این دارد که فاطمه علیهاالسلام، شهید راه حق است؛ و این از اخبارِ متواتر است، و سبب آن هم این است که پس از غصب خلافت و انحصار قدرت از سوى جریان سقیفه، قنفذ درب خانه فاطمه علیهاالسلام را چنان بر شکم آن بانوى بزرگ زد که پهلوى آن حضرت شکست و بر اثر آن، فرزندش را که پیامبر محسن نامیده بود، ناخواسته از دست داد و دستخوش بیمارى گردید و سرانجام به شهادت رسید. (اصول کافى/ ج ۵/ ص ۳۱۵٫) آن‏گاه مرحوم مجلسى به بیان روایاتى از علماى شیعه و اهل سنّت مى‏پردازد که این موضوع را تأیید مى‏کند. از آن جمله روایتى است طولانى از «سلیم بن قیس هلالى» که فرازى از آن چنین است: فاطمه علیهاالسلام شهید راه خداست، و سبب آن هم این است که پس از غصب خلافت به وسیله جریان سقیفه، قنفذ برده عمر فاطمه علیهاالسلام را زد و به شدت هُل داد و در نتیجه آن جنایت، دنده‏اى از پهلوى آن حضرت شکست و بر اثر آن، جنین خود را افکند، و دستخوش بیمارى گردید و به شهادت رسید. ( اصول کافى/ ج ۵/ ص ۳۱۵٫) ۲…………
این آیت الله سندهای دیگه هم رو کرده ولی چون شما قافیه را تنگ دیدید میگوید نشکست ضربه دید
شیعه: قرار بود دلیل عقلی بیاری  اما حالا کارت بجای رسیده که به احادیث ضعیف ما استناد میکنی؟ این تویی که قافیه را باختی بتو میگویم پهلویش نشکست اما ضربه دید و جنین سقط شد  و فاطمه دچار خونریزی شدید شد و در اثر همین بشهادت رسید! درست همین است.

سنی: حتی زنی که بر اثر ضربه دچار خون ریزی شدید شود و  جنینش سقط گردد که  نمیتواند چادر و چارقد سر کند و برود دادگاه برای گرفتن ارث پدرش!! و با حاکم وقت به کشمکش بپردازد؟!
شیعه: خب وقتی حالشان بهتر شد رفتند؟
سنی: چی گفتی حالش مگر بهتر هم شد؟
شیعه: بله تا اندازه ای!
سنی: پس چرا میگویید بر اثر ضربه عمر به شهادت رسید؟!
شیعه: خب کمی حالش بهتر شد رفت دنبال قضیه فدک و  بعد دوباره حالش بد شد! اینکه تعجب ندارد.
سنی: تعجب دارد از یک طرف میگویید پیامبر به علی گفت حقت را خوردند صبر کن از یک طرف میبنیم که حضرت فاطمه برای گرفتن حق کوچکی  در حالت بیماری میرود پیش همان مردی که حق بزرگ را غصب کرده؟!! تعجب دارد والله تعجب دارد!

شیعه: حضرت زهرا میخواست دستگاه حاکمه را رسوا کند!
سنی: ولی پیامبر اگر  به علی گفت سکوت کن ، منظورش حتما این بود که زنش هم سکوت کند!
شیعه: پیامبر فرمود حرکت مسلحانه نکن ، اما مبارزه منفی حق طبیعی خاندان رسالت بود
سنی: پس که اینطور؟ اما شما که میگویید پیامبر پیشگویی فرموده بودند و  به حضرت فاطمه  هم گفته بودند که  تو اولین فرد از خاندان من هستی که بمن ملحق میشوی (یعنی  از همه زودتر میمیری) اینکه با داستان مرگ محسن منافات دارد !
شیعه: هیچ منافاتی ندارد! محسن نوزاد هم نبود یک جنین بود در شکم مادر!
سنی: اگر فقط یک جنین معمولی بود پس چرا میگویید حضرت محسن علیه  السلام؟
شیعه: اصلا میدانی موضوع  چیست؟هیچ تعارضى میان شهادت حضرت محسن علیه السلام و روایتى که رسول خدا صلى الله علیه وآله به حضرت زهرا سلام الله علیها بشارت مى‌دهد که تو نخستین کس از اهل بیت من هستى که به من ملحق مى‌شوی، وجود ندارد؛ چرا که «اهل بیت» در لسان رسول خدا صلى الله علیه وآله وسلم فقط بر پنج نفر اطلاق مى‌شود که حضرت محسن علیه السلام جزء آن پنج نفر نیست.
سنی: پس این جمله ای  که رسول الله فرمود، هیچ چیز برجسته ای در خود ندارد!! زیرا معمولا فرزندان قبل از مادر نمی میرند و با توجه به کوتاهی عمر خواهران فاطمه بسیار محتمل بود که حضرت زهرا نیز زودتر از حضرت علی  بمیرد،آیا فکر نمیکنی که اگر تاویل ترا قبول کنیم آنوقت فرموده رسول الله تا حد بدی کم ارزش میشود؟
شیعه: هرگز اینطور نیست ایشان میخواستند اشاره کنند به قتل حضرت فاطمه!
سنی: چرا اشاره؟ آنهم اینقدر مبهم؟!

شیعه: ایشان از فتنه بر امت میترسیدند!
سنی: از آنطرف میگویی که فاطمه میخواست دستگاه حاکمه را رسوا کند از این طرف میگویی پیامبر حتی نگفت که فاطمه بدست عمر شهید میشود تا فتنه رخ ندهد! این متضاد نیست؟
شیعه: نه! نیست! سعی کن درک کنی
سنی: گذشته از این، آیا خنده دارنیست که ما بگوییم خواهر  حسین  ( حضرت  زینب) از اهل بیت نیست؟
شیعه: از اهل بیت هست ولی اهل البیت  خاص یعنی ۵ تن  او جزء ۵ تن نیست
سنی: یعنی چه که نیست و هست؟ هذیان که نمیگویی؟
شیعه: همین است که میگوییم ! این ذهن توسعه نیافته تو است که مسایل را درک  در نمیکند!

سنی: یک سوال دیگر, چرا فاطمه از حاجات مردم در قرن بیست یکم با خبر است و از حاجات خودش در وقت زنده بودنش با خبر نبود؟
شیعه: حضرت فاطمه معصوم بود و عالم بر امور غیبی
سنی: پس چرا رفت پشت در و مگر پشت در را نمیدید که عمر دارد در را میشکند پس چرا جاخالی نداد تا به جنینش آسیبی نرسد؟
شیعه: این حرفت نشانه حماقت است، معصومین مامور بودند که رفتار عادی داشته باشند!نه اینکه سوپر من باشند
سنی: ولی شما بعد از وفات فاطمه به ایشان قدرتی خارق العاده داده اید اگر زنی در چین جنینش آسیب ببیند داد میزند یا فاطمه زهرا بدادم برس که جنینم سقط نشود، این چرا؟
شیعه: اینها همه از عدم درک ماوراء طبیعه است! اینها همه از شومی عقیده وهابیت است درد تو دوا ندارد تو ایمان به معجزات نداری!
                                                                                                                                           ادامه دارد…………………..

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …