اسراییل باید نابود شود یا نه؟!!

متن سوال: پرسشی که بنده داشتم البته سیاسی است ولی به دنبال پاسخ اسلامی هستم. همانطور که می بینید بر سر سرزمین های اشغالی در میان کشورهای مسلمان اختلاف نظر هست. از طرفی ایرانیان اصرار بر آزادسازی تمامی سرزمین های اشغالی دارند و از طرف دیگر اعراب مدعی پذیرش اسرائیل در کنار کشور فلسطینی هستند.

در پاسخی که از یکی از ملی مذهبیون شنیده بودم که از قضا مفسر قرآن هم هستند بیان کردند که اسرائیل دیگر ملت دارد و ما باید آن ها را بپذیریم ولی روابطمان را محدود سازیم. از دیدگاه قرآن کدام یک از کشورها سیاست درستی پیش گرفته اند و اگر نگرفته اند بهترین سیاست در قبال طرف های پر زور از جمله اسرائیل و آمریکا چیست؟ اگر کار ایران صحیح است چرا علمای اهل سنت اقدامی نمی کنند و اگر کار سران عربی صحیح است و یا کار هیچ کدام صحیح نیست و نه حماس و نه حزب الله، چه باید کرد؟
آیا باید با سیاست حماس موافقت نمود یا فتح.- با سپاس

پاسخ ما
دوست گرامی سلام بر شما
اینکه اسراییل باید باشد یا نباشد این یک مساله نیست زیرا دولت یهود یک دولت حقیقی نیست آن کشور، توسط نصارا بنا شده و اگر کمک نصارا نباشد شاید یک سال هم دوام نیاورد!
 یهودیان مردمی نیستند که جنگ کنند  سرشت آنها بر این بافته شده که میگویند:
 ما آدمهای مهمی هستیم و نباید بمیریم!!!
لذا جنگ نمیکنند

شما ببینید مردم آمریکا ۴۸ میلون نفر تحت خط فقر زندگی میکنند و  تقریبا یک و نیم میلون  نفر در زیر پل ها  یا درون ماشین ها زندگی میکنند ( کارتن خواب هستند)با این وجود، این مملکت سالانه میلیاردها دولار به اسرییل کمک میکند به اسراییلی هایی که تقریبا همگی در خانه های ویلایی زندگی میکنند کمک میکند!!
نگویید این از زرنگی یهودی هاست، نه! بلکه این از باورهای مذهبی  نصارا است!
فراموش نکنید اکثریت قاطع آمریکایی های فعال در امور سیاست، مذهبی هستند، آنها براساس اعتقادات خود گمان میکنند که ایجاد کشور اسراییل و نمایان شدن قبه سلیمان و حرفهای دیگر از این دست،  مقدمات ظهور  عیسی علیه سلام را فراهم میکند  و علاقه آنها برای برپا نگه داشتن اسراییل فقط همین انگیزه است! این علاقه جنون بار، سبب بودن کشوری بنام اسراییل است!
این رفتار جنون آمیز را شیعه ها هم دارند و به قیمت فقیر کردن مردم ایران  بعضی از مردم  کشور بوکینا فاسو؟!!  در ویلا ها زندگی میکنند!!

نماینده ای از ادوار سابق مجلس  بمن گفت که روزی به  همراه نمایندگان دیگر به حضور خامنه ای رسیده بودیم!! ملایی گفت من در چین، مردم را شیعه کردم بمن پول بدهید تا کارم را پیش ببرم خامنه ای گفت به تو پول خواهم داد!!!
پس خلاصه سخن اینکه، دشمن اصلی  ما نصاراست و یهود عددی نیست. دین مسیحیت یک دین جهانی و پرتکاپوست و دین یهود یک دین منجمد و بر اساس  اصول زنگ زده نژاد پرستی بنا شده، و ره به جایی نخوهد برد و ول معطل است
بنابراین مساله فلسطین را در قالب کشمکش دایمی مسلمنان و نصارا ببینید….. فعلا نصارا قوی هستند پس کشور یهود هم پا برجاست!
اما اینکه ایران  یا قذافی میگویند  اسراییل (باید) از بین برود این (باید) بدرد عمه اشان میخورد زیرا در راستای این (باید) ، قدمی بر نداشتند
مثلا حالا پای رسوایی قذافی، از لحاف بیرون زده و معلوم شد این مرد در طول  44 سال پادشاهی،   یک موشک  هم درست نکرده  و حتی نمیتوند یک مگس را شکار کند!! چه برسد به هواپیماهای ناتو  فقط حرف میزده و  (باید) میگفته نامش را فاتح گذاشته بوده!!!!
الان ناتو هیلی کوپترهایش را فرستاده این مرد نظامی ( سرهنگ قذافی ) نمیتواند یک هیلی کوپتر را بیاندازد!!

همین حال خامنه ای نامش است ولی الامر مسلمین جهان!! اما فردای جنگ با نصارا خواهید دید که سوراخ موش در ایران  گران میشود! این (باید های) بی ارزش به هیچ درد نمیخورد . اما اینکه پرسیدید: از دیدگاه قرآن کدام یک از کشورها سیاست درستی پیش گرفته اند  طرف صلح طلب یا طرفی که میگوید اسراییل باید نابود شود

جواب
قران میگوید: وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ …… انفال ۶۰
هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با دشمنان‌ آماده سازید!
هر کشوری که  به این آیه عمل کند سیاست درستی را در پیش گرفته است ، و فعلا هیچ کشور اسلامی به این آیه عمل نمیکند. عربستان هرچی از غرب میخرد ضدش را به اسراییل میدهند!! خودش که نمیتوند چیزی بسازد.
شاید بگویید ایران که دارد  در زمینه نظامی هرچی میسازد  اما اصلی ترین چیزی که ایران ندارد نیروی انسانی همدل است که برای هر جنگی ضروری ترین چیز است خیلی از مردم ایران خواستار حمله آمریکا هستند به این امید که از دست این حکومت رهایی یایند
آیا سلاح به خودی خود میجنگد؟؟ یا این فرصت طلبان کاسه لیس نان به نرخ روز خور، اطراف خامنه ای خواهند جنگید؟!!
گذشته از همه اینها، ما باور نداریم که در یک حکومت دیکتاتوری بیخرد (که عقل هم ندارند و در فکر شیعه کردن چینیها هستند) دانشمندانی پیدا شوند که سلاح های باز دارنده بسازند.
و آینده صدق سخنان مرا بشما نشان خواهد داد.

سوال دوم: پرسش دیگر من راجع به مسئله ی هسته ای است. همانطور که می دانید برخی علمای شیعه از جمله رهبری ایران دستیابی به بمب اتم را حرام اعلام نمودند.( یا تقیه کردند) آیا در شرایط امروز جهان و ایران دست یابی به بمبی که عامل کشتار انسان هاست و نیز از طرفی قدرت های مستبد آن را در اختیار دارند کاری اسلامی است؟

پاسخ اهل سنت:
بکار گیری هر سلاحی که فرق بین دشمن خونخوار و بین  کودکان و پیرمردان و زنان و گربه ها و مرغ ها وووو  نگذارد البته که حرام و منع است.
اما اگر برای دفع دشمنی که از این نوع سلاح ها استفاده میکند ، چاره ای نباشد جز اقدام متقابل ، این طبق شریعت ما جایز است!
پس داشتن بم اتم  در زمانه فعلی یک کار مشروع است ولی بکار گیری آن فقط  به همان شرطی جایز است که عرض کردم
اما اینکه دولت ایران میگوید ساختن آن حرام است، راست میگوید. تمام دنیا متفق هستند که کشتن بیگناهان حرام است و بم اتم وسیله ای است برای کشتار بیگناهان.

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …