دولت ها توزیع کنندگان اصلی مواد مخدر هستند!

آیا شما میدانید که ده چیز در دنیا  از طلا گرانتر میباشند؟  یکی از آنها زهر مار است! و یکی دیگر گرد هیرویین است!  گرد هیرویین ومخدر های گوناگون دیگر با وجود ممنوعیت، در کره زمین، ۲۲۰ میلیون خریدار دارند، لذا هر کسیکه دست بکار قاچاق مواد مخدر بزند سود عظیمی نصیبش میشود و انسانها، فطرتا پول را دوست دارند! رسول الله فرمود که ابن آدم اگر یک کوه طلا داشته باشد دومی و سومی را میخواهد! او کما قال صلی الله علیه و سلم – این سود سرشار مشوق اصلی دولت ها برای قاچاقچی شدن است .

مشوق دوم بی اعتنایی سرمداران حکومت ها  و اهمیت نداشتن زندگی مردم در پیش آنهاست که خود ناشی از بی دین بودن است. و انگیزه سوم آنها، آسان بودن توزیع مواد مخدر برای سران دولت هاست! یعنی مثلا وقتی سپاه پاسداران در ماشین سپاه از مرز افغانستان  هیرویین بار نموده، و پهنه ایران را طی میکند، آیا کسی جرات دارد از آنها بپرسد که چی بار کردی؟!!
یارو خودش رییس سپاه است! پس  چه کسی را زهره  و جرات است که بپرسد؟!!!
این خبر ها وقتی درز میکند که در بین خود قاچاقچیان اختلاف نظر بروز کند  مثل اختلافی که  این روزها گریبانگیر خامنه ای و احمدی نژاد است
در خبرها آمده بود که طرفداران خامنه ای ، دوستان  احمدی نژاد از جمله مشایی را متهم به  قاچاق کالا نموده اند و مشخصا سیگار مالبرو را نام بردند. و اندکی بعد، احمدی نژاد در همایش مبارزه با قاچاق در مقابله بمثلی آشکار؛ طی سخنانی که  مستقیما از تلویزیون دولتی پخش شد گفت: هرکس یک جایی را سوراخ کرده  میبرد ومیاورد!!میگویند این مال فلان ارکان است فلان سازمان است!  اگر کالایی امنیتی یا نظامی هست هم باید از راه گمرک وارد شود

و رییس جمهور  در ادامه گفت: سودهای هنگفت قاچاقاق ( مثلا ۲هزار میلیارد تومانی قاچاق سیگار ) حتی برادرهای قاچاقچی خودمان را وسوسه میکند چه برسد به قاچاقچیان بین المللی!اینها اشاره آشکار به سپاه بود
فردای این سخنرانی، فرمانده سپاه ؛ سرتیپ رحیمی این سخنان را رد کرد و گفت این حرف ها برای انحراف دادن قضایا از محور اصلی است  دو روز بعد از این، سایت هفت تیر که وابسته به دولت است، انگشت به بعضی از فقره های قاچاق کالا، توسط سپاه گذاشت
اما سه روز بعد از این جارجنجال، رییس جمهور بطور مبهم گفت که سخنان مرا تحریف کردند اما نگفت سپاه متهم نیست ! رییس جمهور نمیتوانست واضح بگوید زیرا فیلم سخنرانیش موجود بود. این خلاصه خبر است
حالا از خوانندگان عزیز میخواهیم چند نکنه را بشنوند و درباره اش اندیشه کنند

نکته  اول: رییس جمهور گفت سپاه قاچاقچی است، رییس سپاه گفت نه!  نیستیم! پس حداقل یکی از دو طرف دروغ میگویند
پس حداقل یکی بهتان میزند و چون آشکارا حرف خود را پس نمیگیرد پس حداقل یک طرف توبه هم نمیکند و بر گناه  اصرار دارد!
و چون کار قاچاق، کاری غیر قانونی است پس یک طرف قانون شکنی میکند!
و چون هردو طرف باید محافظ قانون باشند این قانون شکنی توسط آنها زشت تر است یعنی پلیس با اسلحه دولتی دزدی کند این بدتر است! و چون سپاه نیز به دولت، عین همین اتهامات را وارد کرده پس یک  جرم بزرگ هر دوطرف  دعوا این است که تا قبل از اختلاف، جرم  همدیگر را پنهان میکردند پس معلوم است که همکاسه بودند!

نکته دوم:  با توجه به جرم های بر شمرده در نکته اول، ثابت میشود که دولتیان و سپاهیان  (با هر دیدی که ببینیم) گانگستر و تبهکار هستند  بنابراین، افرادی با چنین صفات و  رذایل اخلاقی ( دزدی با لباس پلیس ، پنهان کردن جرم دروغگوبی ……) حتما قاچاق بر هم هستند و این تعجبی ندارد!! پس اتهام هر طرف بر طرف دیگر درست است!
نکته  سوم : چه کالاهایی را دولتیان قاچاقی وارد کشور میکنند یا از آن خارج مینمایند؟
جواب این است که هر چیز که سود آور تر باشد مثلا طلا و ارز و سیگار و چیزهای گرانتر از طلا,و چون  محصولات تولید شده از تریاک (مثلا گرد هیرویین) در مناطق مصرف گرانتر هستند از طلا ! پس دولت و سپاه در کار قاچاق مواد مخدر هم قاعدتا باید باشند( چون هدف  اول آنها سودجویی است)

نکته ۴ :آیا خامنه ای دامنش پاک است؟  نه او هم آلوده است، زیرا در راس دولت و سپاه کسی نیست جز خامنه ای، و اگر بگوییم خبر ندارد از این حجم عظیم از قاچاق!!!پس شاه سلطان حسین است و اگر خبر دارد که حتما خبر دارد پس شریک جرم است!
نکته ۵ : چرا؟ مگر در مذهب شیعه مواد مخدر حرام نیست؟ جواب اول این است که نه! حکم مبهمی دارد
و جواب دوم این است که اگر حرام  هم باشد فروش آن به کفار حرام نیست و  جایراست( مثلا در فقه شیعه ربا حرام است اما گرفت ربا از کفار حلال است)و جواب سوم اینکه قاچاقچی که به حلال و حرام کاری ندارد او در پی سود جویی است و بس!

نکته ۶: اگر اینطور است پس چرا دولت، قاچاق چی ها را اعدام میکند
جواب  این است  برای این اعدام میکند که رقیب نداشته باشد و انحصار حمل قاچاق در ایران بدست خودش باشد!!!
اگر قرار باشد همه براحتی مواد مخدر را ببرند که قاچاق و سود ناشی از قاچاق  بی معنی میشود.

دولت مردان غربی و قاچاق مواد مخدر
بعد از تصرف افغانستان و اداره آن توسط سازمان ملل ، بخش مبارزه با مواد مخدر این سازمان دستور داد در نیمی از خاک افغانستان کشت خشخاش ممنوع شود و این دستور عملی شد! اما اجازه داد کشاورزان در نیمی دیگر از کشور، خشخاش بکارند و دلیل این بود که یکباره منع کنیم  آنها دچار فقر شدید میشوند!!!!!!!!!!!
لازم بیاد آوری است که در آن بخش از افغانستان که افغانها اجازه کاشت دارند همه نمیکارند (شاید تعداد کاشتکاران ۲۰۰۰۰۰۰ نفر بیشتر نباشد) زیرا  سود زارع  چندان تشویق کننده نیست علاوه بر این باورهای مذهبی خود مانع بزرگی برای کاشتن در نزد اکثریت  مردم است.
و بگفته کوفی عنان رییس سابق سازمان ملل ورییس جمهور سابق مکزیک ودیگران، مبارزه صد ساله علیه توزیع مواد مخدر شکست خورده است  آنها از دولت های دنیا بشدت انتقاد کردند و گفتند تعداد معتادان در دنیا  220000000 نفر است
چرا دنیا زندگی دویست و بیست میلیون نفر را فدای دویست هزار زارع آفغانی میکند  آیا  پاسخ را میدانید؟؟؟؟؟
اگرجواب را نمیدانید ،  (این قانون) حقیقت  را برایتان آشکار میکند
 
کدام قانون ؟
قانون مجازات حمل کنندگان مود مخدر در فغانستان
طبق این قانون حاملان مواد مخدر به ۱۶ سال تا ۲۰ زندان محکوم میشوند
عجیب است از یک طرف ( به بهانه اینکه مردم فقیرند) اجازه  کاشت میدهد اما اجازه فروش را نمیدهند!! پس کی میخرد؟ آیا بازی پشت پرده را متوجه شدید ؟ آری آمریکا خودش میخرد و میبرد و رقیبان را زندانی میکند
حالا این خبر را بخوانید
دادگاه مبارزه با مواد مخدر افغانستان یک زن ایرانی را به اتهام قاچاق سه کیلو گرم هروئین به ۱۴ سال حبس محکوم کرده است.
این دادگاه روز شنبه، ۴ /تیر، با صدور اعلامیه ای گفته که این زن ۳۸ ساله در ایران شغل آرایشگری داشته و اخیرا به افغانستان سفر کرده است.
در اعلامیه آمده که او به صورت قانونی وارد افغانستان شده و بعد از مدتی هنگام بازرسی در پاسگاه مرزی اسلام قلعه، در ولایت هرات در غرب افغانستان، از سوی پلیس مرزی افغانستان بازداشت شد.
در اعلامیه دادگاه آمده که این زن سه کیلو گرم هروئین را با ۲۵ کیلو گرم برنج مخلوط کرده و می خواسته آن را به ایران قاچاق کند.
مقامهای دادگاه مواد مخدر افغانستان گفته اند که فرد محکوم شده حق فرجام خواهی و درخواست تجدید نظر در مورد حکم صادر شده را دارد. در ۱۴ خرداد هم دادگاه مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد که یک زن دیگرایرانی را به اتهام قاچاق ۹ کیلو گرم هروئین به ۲۰ سال زندان محکوم کرده است. دادگاه مواد مخدر افغانستان در سالهای اخیر دهها نفر را به اتهام قاچاق مواد مخدر به حبس محکوم کرده است.

خواننده گرامی
 بنظر شما ایندو زن،  چقدر میتوانستند احمق باشند؟  حالا گیریم بخاطر زن بودن ( زن در  افغانستان احترام خاصی دارد)  کسی به آنها شک نمیکرد ، اما چگونه میخواستند ۳ یا ۹  کیلو هیرویین را ز جلوی چشم مامورین  ایران رد کند ؟
آیا خود آندو زن بقول احمدی نژاد، فرستاده برادران قاچاقپی سپاه! نبودند؟
جالب است که بدانید، سربازان آمریکایی ها طی سال های اخیر، در یک هجوم همه جانبه، تمام قاچاق چیان مرزی ایران و افغانستان را دستگیر نموده و روانه زندان کابل کرددند و آنها حداقل باید ۱۶ سال در زندان بسر ببرند!با دستگیری این قاچاقچیان،  سپاه پاسدران نیز نمیتواند مثل سابق از فروش مواد مخدر سود ببرد، بنظرمیاید آمریکاییان نمیخواهند پاسداران شریک آنها  در سود حاصله از این تجارات کثیف باشند تجارتی که از طلا گرانتر است
اگر نظر مرا بدبینانه میدانید پس فقط به یک سوال پاسخ دهید چرا کاشت  خشخاش در افغانستان  آزاد، ولی فروش و حمل محصول آن در افغانستان ممنوع است ؟
پس امریکا در فروش مواد مخدر دست دارد ، و دیدیم که دعوای دولت و سپاه آشکار کرد که  ایران هم دست دارد

نتیجه
اگر  بگویید خیلی خوب حالا که همه دست در این کار کثیف دارند چه کاری از دست ما بر میاید؟
جواب ین است که هیچی ! صد سال  است که ظاهرا علیه فروش مواد مخدر علان جنگ شده ولی نتیجه این است که ۲۲۰۰۰۰۰ میلیون معتاد داریم این جنگ در حقیقت بنفع ارگان های مثل سپاه است و رقیبان را دور میکند
آری هیچ کاری از دست ما بر نمیاید زیرا  ما قدرت نداریم، ریش و قیچی بدست آنهاست و دست ما هم بسته است! اما فقط میتونیم یک درس خوب بگیریم 

آن درس چیست؟
درس این است که تنها نجات دهنده دنیا تعالیم اسلام است.
ببینید اگر همه دنیا را به یک مسلمانی که دین را خوب میفهمد بدهید حاضر نیست شراب بفروشد یا حمل کند  چه برسد به هیرویین حتی والله که مومن واقعی(و دانا) سیگار هم نمیفروشد زیرا مومن باید منبع خیر باشد، نه مبع شر. چه باعث میشود تا  مومن دنبال این سود نرود؟
ترس از آتش جهنم , و چه باعث شده که کج فهمان و مشرکین و منافقین و بی دین ها ۲۲۰۰۰۰۰۰۰ میلیون نفر را  آلوده کنند و آنها و بستگان آنها را در این ورطه بیاندازند؟
ایمان ندشتن به آخرت و به آتش دایمی جهنم. و اگر بگویید که خامنه ی با وجود ایمان به آخرت چرا قاچاقچی است؟ جواب همان است که گفتیم! آنها ایمان درستی به آخرت ندارند آنها بسیار از دین دور هستند دلیل میخواهید؟؟؟
خب دلیل را خودشان در وقت اختلاف گفتند!! مگر ندیدید که الان دارند همدیگر را رسوا میکنند؟
شعیب بن صالح به سید خراسانی  میگوید قاچاقچی  و سید خراسانی  به شعیب بن صالح میگوید قاچاق چی …….
اگر پای سید یمانی به دعوا کشیده شود آنوقت خواهیم دید که و هم یک قاچاق چی است. و کسی که جوانان مردم را برای پول معتاد میکند  و آنها را بخاک سیاه مینشاند هرگز مومن نیست و هرگز ایمانی حقیقی و یقینی درست به آخرت ندارد.

 

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …