انگلستان در خاورمیانه به دنبال چیست؟

پیش از پاسخ به این پرسش خیلی ساده، باید نگاه کنیم که انگلیس در خاورمیانه چه دارد؟

– انگلیس در خاورمیانه، فرزند نامشروعی دارد به نام اسرائیل!
– در خاورمیانه، ذخائر نفت و گازی وجود دارد که هر چند متعلق به انگلیس نیست ولی بخش عمده ای از اقتصاد جهان به اینجا وابسته است و ریشه ی بسیاری از جریانهای فکری و گروههای فاسد نیز وابسته به اقتصاد جهان سرمایه داری است.
–  از مهمترین این گروههای شیطانی می توان به فراماسونرها و صهیونیست ها و همجنس بازها و بهایی ها و فرقه های مختلف تشیع ( از قبیل اسماعیلیه ) اشاره کرد. در یک کلام: هر آن عقیده و حزب و گروهی که به نوعی با توحید در تضاد است، و جالبتر اینجاست که مرکز تمام این گروهها در لندن است!
اکنون سئوال مهمتر بعدی مطرح می شود: خاورمیانه، می تواند آبستن چه خطراتی برای انگلیس باشد؟
بدون ذره ای شک و تردید، قاطعانه پاسخ این پرسش را باید اینگونه داد:
بزرگترین تهدید: ایجاد یک اتحادیه منطقه ای میان کشورهای مسلمان در منطقه خاورمیانه است.
چرا؟ چون این اتحاد، پیش از این نیز وجود داشته و نزدیک بوده تا طومار اروپای مسیحی را در هم بپیچد! و راه حل مشکل انگلیس چیست؟ همان راه حل قبلی: حضور حکومت خرافاتی تشیع صفوی در ایران! (با چشم انداز: هلال شیعی در منطقه! )
این سخن، صرفا عقیده نویسنده این سطور نیست، به دو منبع زیر که از دو نفر از اساتید جامعه شناسی معتبر ایران است دقت کنید: دکتر علی شریعتی در کتاب تشیع صفوی و علوی و همچنین دکتر فرامرز رفیع پور (پدر جامعه شناسی ایران) در کتاب توسعه و تضاد (شرکت سهامی انتشار، دانشگاه شهید بهشتی، تهران چاپخانه حیدری) نوشته اند: هدف صفویه، چیزی نبوده جز جلوگیری از بسط و گسترش اسلام در اروپا (توسط حکومت عثمانی) و به طور قطع، اگر سلسله صفویه وجود نداشت ما اینک شاهد یک اروپای اسلامی بودیم! (این دقیقا جملاتی است که این افراد بیان کرده اند) و جالب اینجاست که مادر برخی از این شاهان، مسیحی بوده و در تاریخ، رفت و آمدهای فراوان و مشکوکی میان دربارهای پاپ و سلاطین اروپا از سوی دربار صفوی ثبت شده است!
هم اینک نیز پس از سقوط بهمن ۵۷ در ایران، ما با حکومتی روبرو هستیم که در صدد ایجاد یک هلال شیعه در منطقه خاورمیانه می باشد! ناگفته پیداست که جهان به سوی اتحادیه های منطقه ای پیش می رود و بدون شک، برای روباه پیر یعنی انگلستان، بسیار خطرناک خواهد بود اگر در بین کشورهای مسلمان به خصوص در منطقه خاورمیانه، اتحادیه ای شکل بگیرد و بدون شک، آنها به هر طریقی، جلوی چنین خطری را خواهند گرفت و به قول دکتر شریعتی چه سلاحی بهتر از خود مذهب ( مذهب علیه مذهب! )
پس اکنون ما با کمال تاسف، شاهد تکرار تاریخ هستیم. به همین دلیل، عجیب نیست که در طی سالهای اخیر، شاهد هجوم بی سابقه روحانیون شاه عباسی در بزرگنمایی دعواهای پوسیده و کهنه شده بین شیعه و سنی باشیم.رحلت حضرت فاطمه که از ۱۴۰۰ سال قبل تا ۲۰ سال پیش، بود: رحلت، ناگهان در تقویمها شد: شهادت! و گرم شدن شدید بساط روضه ها و منبرها و انبوه مداحها و شُبهه های کهنه و جدید بر زبان به اصطلاح علماء و نویسندگان! البته مشخص است که آقایان، در صدد تکرار سیاست صفویه در بهره برداری از عواطف و احساسات کور مذهبی مردم هستند (که در طی این ۴۰۰ سال، نهادینه شده و مانند غده های سرطانی در عمق روح و جان هر ایرانی نفوذ کرده است ).
اما حضرات، از یک نکته مهم غافل مانده اند: در زمانهای گذشته، اینترنت و چاپخانه و کتاب و ماهواره و… نبود و مردم، عموما بیسواد و مقلد بودند، ولی آنچه از هم اینک پیداست (و طلیعه آن برای دوست و دشمن مشخص شده) این است که به یاری خداوند، نور دانش، می رود تا بساط کفر و شرک و اختلاف و کینه توزی را برای همیشه یِ تاریخ از سرزمین ایران و حتی جهان، برکَنده تا انشاء الله در آینده ای نه چندان دور، به همت مصلحان سنی و شیعه، شاهد ایجاد یک اتحادیه واقعی بین کشورهای مسلمان و به خصوص در منطقه خاورمیانه (به رهبری و همکاری کاملا صمیمانه ایران و عربستان ) باشیم، انشاء الله.
–  اکنون پس از این مقدمه، باید در جستجوی پاسخ اصلی برآییم که انگلستان در خاورمیانه به دنبال چیست؟
 
بدون شک، وجود رخنه ای مذهبی و خرافاتی در قلب خاورمیانه می تواند بهترین عامل برای جلوگیری از اتحاد میان کشورهای اسلامی باشد. ولی در اینجا یک خطر ضعیف وجود دارد و آن این است که به هر حال، این حکومت، ظاهری از اسلام را یدک می کشد! پس مردم ایران را باید به هر نحوی از اسلام دور کرد، به همین دلیل ما به خوبی متوجه می شویم که انگلستان، همزمان در خاورمیانه دو هدف عمده را دنبال می کند: حضور و بقای حکومت روحانیون در ایران (البته حکومتی ضعیف و نیمه جان مانند یک ویروس ضعیف شده در کالبد منطقه) و همزمان: ایجاد تنفر در مردم ایران از اسلام! حضور حکومت خرافی برای تثبیت هلال شیعی در قلب امت اسلام و تنفر مردم ایران از اسلام برای تضمین حکومت آینده ایران (که اگر به فرض این حکومت شیطانی سقوط کرد مردم به هیچ وجه دیگر، دور اسلام نگردند! تا اینکه هوس کنند بعد از آن با سایر کشورهای اسلامی همسایه متحد شوند!)
راه مقابله با این نقشه شوم انگلستان چیست؟
راه حل آن است که مردم ایران به درک درستی از توحید (یا همان اسلام حقیقی و پیام واقعی پیامبر  صلی الله علیه وآله وسلم و حضرت علی و امام حسین) برسند. و این ممکن نیست مگر با:
–  دور ریختن خرافات مذهبی و تاریخی
–  دور ریختن فرد پرستی ها
–  دور ریختن کینه های بیهوده میان شیعه و سنی
– دور ریختن تفکرات بچه گانه ای مانند اینکه: سنی ها در نماز مهر نمی گذارند! و یا سنی ها برعکس وضو می گیرند! و…(هموطنان محترم شیعه باید بفهمند که این نکات بچه گانه به اندازه ذره سر یک سوزن تاثیری در بهشتی یا جهنمی شدن کسی ندارد! )
– و بیرون انداختن آخوندها و مداحان: اول از مساجد و پس از آن از حکومت.
و به عنوان آخرین کلام، خدمت هموطنان مسلمان چه شیعه و چه سنی: اگر می خواهید مزد پیامبر اسلام را بدهید، خداوند راه آن را در قرآن به شما نشان داده است:
ذَٰلِکَ الَّذِی یُبَشِّرُ‌ اللَّـهُ عِبَادَهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ قُل لَّا أَسْأَلُکُمْ عَلَیْهِ أَجْرً‌ا إِلَّا الْمَوَدَّهَ فِی الْقُرْ‌بَىٰ وَمَن یَقْتَرِ‌فْ حَسَنَهً نَّزِدْ لَهُ فِیهَا حُسْنًا إِنَّ اللَّـهَ غَفُورٌ‌ شَکُورٌ‌ ﴿الشورى: ٢٣﴾
این همان چیزی است که الله بندگانش را که ایمان آورده‌اند و کارهای شایسته انجام داده‌اند، به آن مژده می‌دهد. بگو: «من بر (رساندن) آن هیچ پاداشی از شما در خواست نمی‌کنم، جز محبت خویشاوندی، (که بجای آورید)» ([۱]). و هرکس که نیکی کند، بر نیکی‌اش می‌افزاییم، بی‌گمان الله آمرزندۀ قدر شناس است.
نکته:
– مراد از قربی در این آیه، خانواده پیامبر نیست (هر چند احترام و دوست داشتن ایشان واجب است ) زیرا خداوند هر گاه خواسته به خاندان پیامبران اشاره کند می فرماید: اهل البیت و یا ذی القربی و فی القربی معنی خاندان پیامبر نمی دهد.
قربی یعنی نزدیکان و نزدیکان به ترتیب اهمیت عبارتند از:
– خودت: نزدیکترین شخص به تو، خود تو هستی. پس اگر تو خودت را دوست نداشته باشی مرتکب هر گونه گناه و خطایی خواهی شد.
–  پدر و مادر و خواهر و برادر و همسر و فرزند
–  اقوام
–  همسایه گان
–  همکاران در محیط کار
–  سایر مسلمانها ( اعم از شیعه و سنی )
– مردم کشورهای همسایه
آری، اگر علمای شیعه، تفسیر درستی از آیات قرآن داشتند، اکنون روزگار ما بهتر از اینها بود و بدون نیاز به هر گونه نمایش مسخره ای، هفته وحدت تحقق یافته بود ولی این خرافیون، آیه فوق را صرفا و فقط، محبت با اهل بیت معنی کرده اند ! خوب سئوال اینجاست: اهل بیت که وفات کرده اند چگونه باید به آنها ابراز محبت کرد ؟ و پاسخ حضرات این است: شما باید قبر و مرقد و مرده و یا روح آنها را دوست داشته باشی ! آری: تبدیل قرآن به یک امر انتزاعی و نامفهوم و ناپیدا و بی فایده و صرفا آن جهانی !… پس وای بر آخوندها از آتش دوزخ…

 

——————————————————

۱-  عبد الله بن عباس رضی الله عنهما می‌گوید: هیچ تیره از قریش نبود، مگر اینکه با رسول اللهr نسبت خویشاوندی داشت، پس رسول اللهr فرمود: «از شما چیزی جز ادا کردن حق خویشاوندی که میان من و شما است، نمی‌خواهم». (صحیح بخاری ۴۸۱۸). همچنین مفسرین چهار معنی برای «قربی» آورده اند از جمله : دوستى و نزدیکی به خویشان و صله ارحام، اذیت وآزار نرساندن به رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم ونزدیکان او  و رعایت حق خویشاوندی در مورد آنها، نزدیک شدن به خداوند توسط اعمال صالح

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …