آیا شیعه، منتظر آمدن مهدی است یا منتظر آمدن دجال؟ ( ۳)

ماجرای محمد بن یشفین یک داستان خیالی است، اما به موضوع مقاله ما مربوط است، پس با دقت بخوانید:
در آغاز قرن ۱۱ هجری محمد بن یشفین رهبر اباضی ها، به شهر عمان در ساحل جنوبی خلیج فارس حمله کرد، و انجا به تصرف خود در آورد. اولین اقدام این مرد تبهکار خراب کردن همه مساجد عمان بود!
بعد از این، کارش بالا گرفت و منطقه ظفار و حضر موت را نیز فتح نمود و فورا همین بلا را بر سر مسجدهای آنجا هم آورد و با خراب شدن مساجد، اذان و نماز جماعت و نماز جمعه تعطیل شد .او داشتن قرآن را جرم اعلام کرد و از همه خواست کتابی را تلاوت کنند،که به خطی عجیب بود و هیچ دستوری از دستورات قرآن در آن کتاب جدید نبود.رعیت خود را موظف نمود، قرآنهای قدیم را از بین ببرند و قرآن جدید را در خانه نگه دارند، سپس سربازان در خانه هرکس که قرآن ما را میدیدند او را به جرم محاربه با خدا، و به گناه مخالفت با فرامین رهبر عالیقدر ؛محمد بن یشفین؛ به قتل رساندند.
محمد بن یشفین کسی را زندانی نمیکرد و کمترین مجازات او کشتن بود،او با عفو و کلمه عفو بیگانه بود.در حمله ای برق آسا این مرد اباضی مذهب،وارد مکه شد و از مسجد الحرام، ویرانه ای ساخت و متعاقب آن به مدینه حمله کرد و مسجد النبی را نیز با خاک یکسان نمود.از جمله کارهای عجیب او، یکی هم این بود که بچه ها را مجبور میکرد که احکام دین جدیدش را یاد بگیرند، اگر تا ۲۰ سالگی جوانی موفق به گرفتن دیپلم دینی نمشد، او را می کشت!! و مردم از ترس مردن، خوب درس دین او را می آموختند.در دین او گناه کار فرصت توبه نداشت و قانون توبه ملغی بود و طلب استغفار ازخداوند و پوزش طلبی ازحاکم،معنی نداشت.محمد بن یشفین، در مدینه پس از خراب کردن مسجد النبی، نبش قبر کرد و جسد مبارک ابوبکر و عمر را بیرون آورد و شلاق زد و به آتش کشید، سپس به بقیع رفت و همین کار را با جسد زن پیامبر نمود و جسد حضرت عایشه را در جلوی چشم مردم از کفن خارج نمود و شلاق زد.بعد از آن به جان عرب ها افتاد و ۷۰ قبیله عرب را از بین برد همه آنها را از مرد و زن و کودک و زن آبستن و زخمی و پیرمرد کشت.بعد از آن به مناطق عجم نشین هجوم برد و همه را ودار کرد که دینش را بپذیرند و هرکس قبول نمیکرد کشته شد، و به این ترتیب در تمام قلمروی فرماندهی او، همه مردم به آیین او که آیین اسلام نبود، گرویدند. و به کتاب او که کتاب قرآن نبود، ایمان آوردند.تمام تکیه گاه او شمشیر و زور بود و همه مردم از او میترسدند، رعب او بر همه دلها سایه افکنده بود.این مرد حلال را حرام و حرام را حلال کرد یعنی فروش گوشت گوسفند را در مناطق تحت تسلط خود ممنوع اعلام نمود و در عوض مردم را مجبور کرد که گوشت خوک را بخورند.
این ظالم یک کار دیگر هم کرد در جریان کشور گشایی های خود ، یکبار بین یارانش؛که ۱۲۰۰۰ نفر بودند؛ لباس متحد شکل و سلاح یک شکل داد و گفت هرکس که لباس شما را نداشت،بکشید! آنگاه سربازانش، به جان مردم کوچه و بازار افتادند و همه را کشتند و نگاه نکردند که مقتول کیست، زن است یا نوزاد،….. همه را کشتند. او ادعا داشت که دین او دین اسلام است اما همه مردم از بی رحمی او و تبدیل قوانین اسلام میدانستند که او از آل محمد نیست و آیینی که رواج میدهد،دین اسلام نیست .
مردم که او را دیدند گفتند صد رحمت به یزید و خدا پدر یزید را بیامرزد !! یعنی در مقابل جنایات او جنایات یزید حادثه ای کوچک بود بلکه هیچ بود !
یکی از لقبهای که طرفداران بن یشفین به او دادند، لقب قصاب بود! چون مردم را گوسفندوار میکشت و قصاب گونه عمل میکرد، خود ابن یشفین، نیز این لقب را بسیار دوست میداشت و به آن میبالید!! در آیین او به فراری و زخمی هم رحم نمیشد، پس برای همین همه فراریان را تعقیب کرد و کشت و زخمی ها را هم با کشتن، از رنج زندگی آسوده نمود! حتی شکم زنان آبستن را شکافت و جنین آنها را کشت! و این نورسهای به دنیا نیامده، خوشبخت ترین انسانهای عصر حکمرانی او بودند، زیرا به دنیا نیامده، کشته شدند و زنده نماندند تا شاهد جنایت های این مرد تبهکار باشند.
محمد بن یشفین با آنکه نامش محمد بود و با آنکه ادعا میکرد از قوم عرب است و فراتر از این، حتی مدعی بود که از قریش و از بنی هاشم و از از سلاله اهل البیت رسول الله است!! با اینهمه وقتی که دعا میکرد، به زبان عبرانی یعنی زبان یهودی ها مناجات مینمود!! و مسلمانها چون عبری نمیدانستند، درک نمیکردند او چه میگوید! و ما مسلمان ها وقتی که در جنگ ها بخواهیم روح سلحشوری را در خود تقویت کنیم کفن پوشید به جنگ میرویم. اما یهودیها به تابوت عقیده دارند و در جنگ ها تابوت را با خود حمل میکنند و گمان میکنند که حمل تابوت آنها را در جنگ ها پیروز میکند و این آقای محمد بن یشفین نیز در جنگ هایش همیشه تابوت را به همراه خود میبرد
داستان محمد بن یشفین تمام شد، این داستان هرچند که خیالی بود اما یک حقیقت تلخ در آن نهفته است:
حقیقت تلخ این است که من برای نوشتن این داستان از ۳۰حدیث از روایات شیعه ها، ایده و الهام گرفتم!!
این ها، احادیث شیعه درباره امام زمانشان است، اگر احادیث بیشتری را انتخاب میکردم داستان وحشتناک تر میشد!!
پس این داستان در عین حالی که خیالی است اما در نزد شیعه ها یک داستان مقدس است و قرار است محمد بن یشفین( امام زمان آنها) در آینده ظهور کند و قدم به قدم کارهای محمد بن یشفین داستان ما را در ابعادی، بسیار گسترده تر انجام دهد

باور نمیکنید پس خودتان حدیث ها را ببینید:

احادیث شیعه
(۱) امام زمان همه مساجد روى زمین را ویران میکند، (۲) امام باقر گفت: وقتى قائم قیام میکند،هیچ مسجدى را که در روى زمین شرف وعزتى داشته باشد رها ننموده وویران میکند (الارشاد مفید ص ۳۶۵)
(۳) دینی که امام زمان مردم را به آن دعوت میکند غیر از دینی است که پیامبر آورده است. او قرآن جدید،، امر جدید دارد. (بحار الأنوار جلد ۵۲ ص۲۳۵) رجعه احسائى ص ۱۸۴و۱۶۲)
( ۴)از قول رسول خدا روایت شده که مهدی، حلال مرا حرام و حرام مرا حلال میکند. ((بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۷۹)
(۵)حضرت مهدی علیه السلام، شکم زنان آبستن را میشکافد. ( بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۸۹)
( ۶ ) ایشان با تابوت فتوحات خود را انجام میدهند (الرجعه احسائى ص ۱۵۶)
(۷) امام زمان مسجد االحرام و مسجد النبی را خراب میکند. ((بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۳۲)
(۸) امام زمان هر کس به بیست سالگی رسیده باشد و احکام دین را درست یاد نگرفته باشد میکشد. ((بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۸۲)
(۹) امام زمان توبه نمی پذیرد. ((بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۵۳)
(۱۰) امام مهدی، خلیفه اول و دوم را از قبر بیرون کشیده آنان را به آتش کشد و خاکستر آنان را بر باد دهد چرا که گناه همه خلایق به گردن آن دو نفر است!. ((بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۸۶، ص۲۸۳)

(۱۱)حضرت مهدی علیه السلام به جرم تهمت زدن به ماریه قبطیه، و آزار فاطمه، عایشه همسر پیامبر را زنده کرده، حد میزند و مجازات میکند!. ((بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۱۴).
(۱۲)امام زمان ضد عرب است و اعراب بر ضد او هستند. ((بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۳۳)
(۳)بین امام زمان و عرب تنها شمشیر حاکم است. ((بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۴۹)
(۱۴)مهدی شش هزار نفر را از قریش و غلامان آنان را دست بسته گردن میزند. (( بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۴۹)
(۱۵) حضرت مهدی هفتاد قبیله عرب را قتل عام میکند. ((بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۳۳)
(۱۶) امام زمان همه را با زور وادار به اسلام آوردن میکند و هر کس اسلام نیاورد را گردن میزنند. ((بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۴۰)
(تذکر لازم:منظور همان اسلام خودش است نه اسلام ما )
(۱۷) حضرت ولی العصر آنقدر مردم را میکشد تا جز دین محمد باقی نماند. ((بحارالانوار جلد ۵۲ ص۲۹۱)
(۱۸)از امام کاظم نقل شده است که او در شرق و غرب عالم هر کس مسلمان نشد را میکشد. ((بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۴۰).
(۱۹)از امام صادق (ع) نقل شده است که برای قیام قائم عجله نکنید که کار او جز شمشیر و مرگ نیست و او زیر سایه شمشیر حکومت می کند!. ((بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۵۴)
(۲۰) وقتیکه که امام زمان اذان میگوید خدا را با عبرى خواند خواند. النعمانى : الغیبه ص ۱۶۹

(۲۱) امام عصر، دوازده هزار لباس جنگی و سلاح جنگی را بین دوازده هزار نفر یاران خود توزیع میکند و به آنان میگوید هر کس این لباس را نداشت بکشید. ((بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۷۷)
(۲۲)ایشان علیه السلام، آنقدر می کشد که مردم می گویند: مهدی از آل محمد نیست وگر نه به مردم رحم می کرد. ((بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۵۴)
(۲۳)از امام باقر (ع) می فرمایدکه مهدی آنقدر از مردم شهری که والی ایشان را کشته اند میکشد که کشتار حرّه (کشتار لشکر یزید از مردم مدینه) در مقایسه با آن هیچ است. ((بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۴۲)
(۲۴)کار مهدی جز کشتن نیست و از هیچ کس توبه نمیپذیرد. ((بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۵۳)
(۲۵) امام زمان جز با شمشیر کاری انجام نمیدهد. (( بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۸۹)
(۲۶)کار ایشان شمشیر است و اسارت. ((بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۱۴)
(۲۷)امام زمان چون قصاب که گوسفند میکشد، مردم را میکشد. ((بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۵۷)
(۲۸)امام زمان فراریان و زخمیها را نیز میکشد ((بحارالانوار جلد ۵۲ ص۳۵۳)
(۲۹) در اصول کافی از زبان امام جعفر صادق آمده است: همانا نزد ما مصحف فاطمه‘ هم هست و مردم چه می‌دانند که مصحف فاطمه‘ چیست؟ (راوی) گفت: گفتم: مصحف فاطمه‘ چیست؟ گفت: مصحفی است که سه برابر قرآن شما در آن هست و به خدا سوگند، حرفی از قرآن شما در آن نیست».
(30) امام صادق گفته: "قائم به امرى غیر از آنچه بوده است قیام میکند. الغیبه از طوسى ص ۲۸۳ و۱۵۳ وبحار مجلسى ۵۲/۳۵۴

حالا یک سوال مهم
مگر مردم شیعه مسلمان نیستند که شخصی با این مشخصات، برایشان یک امام مقدس است ؟
جواب این است که هستند آما در این جا،خدعه عظیمی آنها را فریب داده است.
برای اینکه بدانید آن خدعه چیست، باید داستان زیر که واقعی و حقیقی است را بخوانید:
خمینی وقتی به تهران آمد ؛پس از پیروزی انقلاب؛ فتوا داد که تهران از جمله بلاد کبیره است!
و بعد گفت در بلاد کبیره هرکس که از محله ای به محله دیگر برود او مسافر بحساب میاید !!
و مذهب شیعه میگوید که روزه مسافر باطل است !!!
و اکثریت مردم تهران برای انجام کارهای روزانه مجبور بودند از محله ای به محله دیگر بروند!!!!
یعنی همه مردم مسافر بودند یعنی روزه را خمینی در تهران تعطیل کرد و آب هم از آب تکان نخورد!!!!!
من خانه ام در خیابان پیروزی بود، محل کارم در میرداماد، و همکارانم همه، ظاهرا مقلد خمینی بودند و منهم ؛که خدا از گناهم بگذرد؛ ظاهر مقلد خمینی بودم! پس ما در ماه رمضان ؛در پایتخت جمهوری اسلامی؛ پنهانی روزه میگرفتیم باورتان میشود؟! پنهانی روزه میگرفتیم و به دوستان میگفتم روزه ندارم! اما بخاطر احترام به رمضان نمیخورم!!
حالا فرض کنید اگر شاه میخواست روزه را در تهران ممنوع کند، میتوانست؟ هرگز!
پس چرا خمینی توانست؟ برای این توانست که او اول به ما القاء کرد اسلام یعنی من! و من یعنی اسلام!!
برای همین است که اگر محمد بن یشفین قرآن فعلی را پاره کند مردم او را کافر میگویند و مهدی اگر چنین کند مردم او را قدیس میدانند!!
شیعه ها در اول،برای مهدی نامهای دهان پرکنی درست کردند:
ولی العصر ارواحنا له فداء
قایم آل محمد
امام دوازدهم
صاحب العصر و زمان
ابا صالح
وارث الانبیاء
ووووووووووووووووووووو
)
یعنی کافیست که ابتداء، اعتماد مردم را با زبان جلب کنی، اعتماد که جلب شد، آنوقت میتوانی ریشه اسلام را با نام اسلام بزنی!
درست مثل کار خمینی در تعطیل کردن روزه و حلال کردن صیغه، و کار مهدی در حلال کردن گوشت خوک و حرام نمودن گوشت گوسفند!!
اگر بپرسید که در کجا نوشته گوشت خوک را جایگزین گوسفند میکند میگویم اینجا: درجلد پنجاه و دوم کتاب شریف !!بحارالانوار در صفحه ۳۷۹ این حدیث از قول رسول اکرم روایت شده که ایشان فرمودند:«مهدی، حلال مرا حرام و حرام مرا حلال میکند.»
و در صفحه ۳۵۴ از قول امام صادق میگوید: امام صادق گفته:«قائم به امرى غیر از آنچه بوده است قیام میکند»

این حدیث ها، دست مهدی را باز میگذارد با این حساب، او حتی میتواند ازدواج با مادر را حلال کند، اما ما دست کم را گرفتیم و حدس زدیم که گوشت خوک را حلال میکند !
این گفته منسوب رسول الله دست مهدی را باز میگذارد یعنی حتی میتواند رفتن به حج را حرام کند، اما ما دست کم را گرفتیم و گفتیم شاید گوشت گوسفند را حرام کند

پس ای مردم شیعه
باید که از خواب غفلت بیدارشوید، زیرا که، حتی منتظر او بودن و آرزوی ظهور چنین شخصی را در دل پروراندن،کفر محض است الحذر الحذر!!
                                                                                                                                         محمد باقر سجودی
 

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …