دوشبهه عوام فریبانه و شرم آور علمای شیعه

 علمای شیعه نه در پی بحث علمی هستند، نه در پی کشف حقیقت ، نه در پی هدایت عوام اهل سنت، تمام همت و تلاششان  این  است که ؛در این دورانی که رسانه ها حقایق را به گوش ها میرسانند؛  عوام شیعه را همچنان در گمراهی نگه دارند!

اینبار از سایت شیعه ها دو شبهه را برایتان اتنخاب کردم،

شبهه شیعه  (شبهه اول)
یکى از شگفت‌آورترین و خنده‌دارترین فتواهایى که دانشمندان و بزرگان اهل سنت از خودشان صادر کرده‌اند، حکم وارد کردن تمام بدن به داخل فرج زن و همچنین دخول ذکر مرد در ذکر مرد دیگر است. بدون هیچ توضیح اضافى عین فتواى دانشوران و فقهاى نامدار سنى را در این باره نقل مى‌کنیم .علامه صاوى مالکى از بزرگان تاریخ اهل سنت در این باره مى‌نویسد:اگر با تمام وجودش داخل فرج شود، نصى در نزد ما در این باره نیست؛ اما شافعیه گفته‌اند که اگر در هنگام وارد شدن با ذکرش وارد شود، غسل لازم است؛ اما اگر با دیگر اندامش وارد شود، غسل ندارد؛ مثل این که او را دیده است که در هوا غیب شده است.
الصاوی المالکی، أحمد بن محمد (متوفای۱۲۴۱هـ)، بلغه السالک لأقرب المسالک، ج۱، ص ۱۱۴،
حالا این چه فرجى است که مى‌شود تمام بدن را وارد آن کرد، خود شافعى‌ها بهتر مى‌دانند.

پاسخ اهل سنت
تا اینجا را داشته باشید حالا شبهه دیگری را بر ضد اهل سنت را  از همان سایت ببینید

شبهه دوم شیعه:
امام صاوى مالکى از علماى بزرگ اهل سنت متوفاى ۱۲۴۱هـ و صاحب حاشیه معروف بر تفسیر جلالین در تفسیر آیه ۷ سوره فاطر مى‌گوید: گفته شده  است که این آیه در مورد خوارج نازل شده است که معانی عبارات کتاب و سنت را تحریف می کنند و به این وسیله خون و مال مسلمانان را حلال می شمرند . چیزی که هم اکنون نیز در گروه هایى شبیه ایشان دیده می شود که ایشان گروهی در زمین حجاز هستند که به ایشان وهابیت گفته می شود و گمان می کنند که بر راه راست هستند اما ایشان دروغگویانند .
شیعه میگوید:  وهابیون این کتابش را منتشر کردند اما جمله ای را که با رنگ دیگر( زرد) نشان داده ایم  حذف کردند.

پاسخ اهل سنت:
اولا: این آقای صاوی در قرن پیش میزیسته و اسلام قبل از او ۱۳ قرن قدمت داشته  پس نظر او چه اهمیتی دارد؟
دوما: از کی تا بحال او علامه یا امام شده؟ او امام کیست؟!! و علامه در چیست؟!!
سوما: او  حاشیه بر یک تفسیر  از تفسیر (جلالین) نوشته، برای همین   شما او را علامه و امام میدانید، با این حساب باید صاحب تفسیر جلالین  را پیغمبر و خدا بدانید!!! (آری وقتی حاشیه نویس امام شود اصل نویس پیغمیر است دیگر!!!)

چهارما: اگر او مالکی است پس نظر امام مالک را در این رابطه بیار.استاد که هست نظر شاگرد را چرا مینویسی؟
پنجما: این آقای صاوی در شبهه اول نشان داد که خیلی نادان است،  پس وقتی از چیزی  بدگویی کند ( با توجه به اینکه میزان علم خود را در شبهه اول نشان داده) این نظرش  در حقیقت هیچ ارزشی ندارد، بنابر این به رای او درباره موحدین عربستان  کی اهمیت میدهد غیر از شیعه؟؟!!
ششما : شیعه چرا یکجا برای اینکه او فرض فرو رفتن آدم تا سر بدرون فرج را پیش کشیده، وی را تمسخر میکند، اما   وقتیکه  بر موحدین میتازد او را حلوا حلوا میکند؟!!

هفتما: همه اینها نشان از  این دارد که شما ای علمای شیعه ، بساط ها و دام ها برای گمراه کردن عوام شیعه پهن کرده اید! و من نمیدانم این عوام بیچاره چه هیزم تری بشما فروختند که شب روز در صدد گمراهی انها هستید، و نمیدانم  شیطان  چه مزدی بشما داده که شب روز ؛برای خوشحال کردن او؛ کمر خدمتش بسته اید؟
 

محمد باقر سجودى

 

 

 

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …