چرا محمد صلی الله علیه و سلم ۱۱ همسر داشتند؟(۲)

بخش اول این نوشته را پیشتر شاید خوانده باشید این قسمت دوم است داریم به این شبهه ملحد پاسخ میگوییم که مدعی شده بود ازدواج های متعدد رسول الله نشانه  انحراف جنسی است بخش اول را حتما بخوانید  در انجا گفتیم در جوانی و میانسالی….

 رسول الله صلی الله علیه وسلم درباره امور  جنسی خیلی  بی رغبت تر از قوم خود بودند در حالیکه پول و امکان و فرصت و  هر چیز برایشان بود ایشان به سرزمین بی بندبار شام سفر میکردند ولی تاریخ فقط امانتداری ایشان را ثبت کرده است و ملحدان هم الحمدلله تا حالا غیر از این نگفته اند و اصولا  وقتی خدیجه ثروتمند, ایشان را وکیل مالی خود میکند و بعد به او پیشنهاد ازدواج میدهد، این  خود بهترین دلیل است که رسول الله صلی الله علیه وسلم در  زمانه جاهلیت مرد پاکی بودند.

حالا عملکرد رسول الله صلی الله علیه وسلم را در مدینه ببینیم:
 وقتی که ایشان به مدینه رفتند ازدواج های متعددی داشتند (و خواهم گفت چرا ) اما  در این ازدواج ها هیچ نشانه ای از انحراف جنسی وجود ندارد دلایل ما قوی و روشن است براهین ما اینهاست:

۱ – ایشان قانونگزار بودند اما همه قوانینی که وضع کردند در راستای محدود کردن انحرافات جنسی رایج در جامعه بود  مثلا نزدیکی همزمان با دو زن را ممنوع کردند مثلا نزدیکی در وقت عادت ماهانه (حیض) را ممنوع قرار دادند و  نزدیکی از راه مقعد را با زن شرعی و قانونی  حرام اعلام نمودند حتی که معادل با کفر دانستند!!! 
حتی که سخن گفتن در امور خلوت را برای دیگران کاری شیطانی اعلام نمودند، حتی که مردان و زنان برای تحریک نمودن جنس مخالف مجبور به رعایت حجاب شدند مرد حق ندارد از زانو به بالا تا ناف را لخت کند  و زن نیز حق ندارد بی حجاب باشد و هر دو جنس دستور داده شده که به نامحرم نگاه نکنند. ایشان خودشان نیز  به این دستورات پایبند بودند.

جامعه مکه مثل جامعه های زمان ما مثل هر جامعه دیگر جاهلی همه انحرافات جنسی را در خود جمع داشت اما رسول الله همه را ممنوع کردند لواط، روسپی گری و حتی که صیغه که نوعی ازدواج عادی بود نیز  حرام اعلام شد. مردم محدود شدند به اینکه فقط تا ۴ زن داشته باشند و بقیه زنان خود را طلاق دهند و  محدودتر شدند که حتی همین ۴ زن را هم یکجا نمیتوانند در اختیار داشته باشند باید شب ها بنوبت باشد.
و همه این قوانین برای کنیزان نیز بود، کنیزان در زمانهای سابق هیچ حقوقی نداشتنداما رسول الله صلی الله علیه وسلم دستور دادند که  نزدیکی با کنیزان از راه معقد و یا وقت حیض نزدیکی با دو خواهر کنیز  بر مومنان حرام همیشگی بود و دیگر کارها….

پس چگونه میتوان چنین شخصی را منحرف در امور جنسی دانست؟!! کسی که انحراف جنسی دارد و قانون گزار هم هست باید قوانین  بی بندباری را بیشتر کند یا حداقل باید بر بی بندباری قوم  مهر صحه بگذارد حتی حداقل تر، دست کم باید سکوت کند نه اینکه بر عکس قوانین سفت و سختی وضع کند و خود اولین کسی باشد که به آن قوانینش پایبند بماند.
گفتن این نکته را  قبل از پاسخ به سوال اصلی ضروری دیدم زیرا  باید اول ذهن خواننده  این را بپذیرد که  رسول الله صلی الله علیه و سلم هرچند که زنهای زیادی گرفتند اما با توجه به دلایلی که عرض کردم هرگز برای شهوت رانی نبوده است.

نکته ای دیگری که سخن ما را تایید میکند این است که معمولا شهوت زیر شکم، بدون تجملات تکمیل نمیشود و بلکه بر ارباب فن و خبرگان  معلوم است که اصلا شهوت جنسی به تنهایی معنی ندارد! و  میدانیم که رسول الله صلی الله علیه وسلم خانه اش حتی فرش نداشته و زنانش از زندگی فقیرانه گاهی نالان بودند، فقری  که از سر ناچاری نبود  بله ایشان پادشاه بود میتوانست برای همسرانش زندگی مرفه ای را  ایجاد کند اما حتی خانه هایش در نداشتند بلکه پرده داشتند. پس اینهم گفته ما را تایید میکند که ایشان در مدینه به دنبال شهوت رانی نبودند پس چرا حضرت محمد بطور متوسط هر سال در مدینه عروسی کردند آنهم با زنان خردسال و کم سن؟ جواب را خواهم گفت ولی قبل از آن میخواهم  به یکی دو نکته عجیب اشاره کنم:

نکته عجیب اول:
 مخالفین وقتی میخواهند اسلام را بکوبند، سخت گیری های دین ما را به تمسخر و زیر انتقاد میگیرند که چرا محمد اجازه زنا نداد چرا لواط را قانونی اعلام نکرد؟  میگویند ای مسلمانها بشما چه که فلان با خر خود میخوابد؟ بشما چه که آن زن روسپی است؟
اما مخالفین در همان حال رسول الله  صلی الله علیه وسلم را که  از بین صدها انحراف رنگارنگ فقط به یکی مبتلا بود (بفرض محال که  بیماری باشد) را بباد شدید ترین انتقادها میگیرند؟!
ای گروه سیکولار !
مگر در دین شما مرد حق ندارد هر شب با یک زن بخواهد؟
آیا  مگر حق ندارد که هزار زن بگیرد ؟
پس شما آخر چرا کاری را که حلال و جایز و حق مسلم همه  میدانید  را بر ما نمی پسندید؟ اگر ما، شما را از بعضی از این کار ها منع کنیم  رگ گردنتان متورم میشود که آی داد و بیداد، حقوق بشر پایمال شد!
بعد یکی از همان کارها را بما نمی پسندید؟
اگر  چند زن گیری بد است، پس شما چرا هزارتا زن میگیرید ؟
پس شما ملحدین اصلا حق اعتراض ندارید البته حق اعتراض برای مسیحیان و محافظان اخلاق محفوظ است اما شما که هزار درجه از ما در امور جنسی شهوانی ترید! شما دیگر چرا؟

نکته عجیب دوم :
این نوشته در رد  شبهات مردی بنام آرش بی خدا است که سایتی بنام زندیق دات کام دارد و مجرمانی چون خودش، به گردش جمع شده اند. و پرچمدار حمله عقیدتی! به اسلام هموست!
این مرد ظاهرا از حقوق زنان دفاع میکند و بر این اساس به رسول ما ایراد میگیرد. اما آیا میدانید که خودش از بدترین متجاوزهاست. او با تشویق مردان برای پاره کردن حلقه مقعد جنس مونث و شاید مذکر، میخواهد زنان را بدبو کند ! آری  یکبار در سایتش دیدم که نوشته بود فایل آموزش نزدیکیو آمیزش لطیف!! از را  مقعد!
آن فایل را باز نکردم که ببینم چه نوشته  اما عنوانش گویا بود.حالا نکته اینجاست که این مرد که سایتش یک سایت سکسی نیست، بلکه  سایتی بر ضد اسلام است. پس چرا سکس آموزش میدهد؟ علت این است که  سنی در پرتو تعالیم حضرت محمد  نزدیکی از راه مقعد را حتی با همسر شرعی  کفر میداند و خیلی از شیعه نیز آنرا مکروه  تحریمی میدانند. لذا  این مرد بیخدا برای دهن کجی دست بالا زده و و به کار آموزش سکس مشغول شده و  فایلی درست کرده و به ایرانی ها  چیزی شبیه به فرو کردن چاقوی لطیف!! به چشم زنان  را  یاد میدهد.
و بعد بما مسلمانها ایراد میگید که اسلام به حقوق زنان تجاوز کرده در حالیکه اسلام  از این همه سکس های زشت،  فقط به مرد اجازه تعددی محدود با شرایطی پاکیزه  را داده و این تعدد در دین همین  ملحدان بلا محدود و بلا قیود آزاد است بلکه از حقوق مسلم زن و مرد است پس ایرادشان  بما چیست؟ وقتی خودشان اینکار ها را قبول دارند و صد تا بدترش را هم قبول دارند و عملا، عمل هم میکنند پس  چرا از ما انتقاد میکنند؟

هر انسان تیز بینی میداند که  سوزش آنها  در حقیقت  از محدودیت های اسلام است گرنه آنها نیز ده زن گیری را قبول دارند، ولی به همین بهانه های واهی  از ما میخواهند اسلام را رها کنیم تا چی بشود شما بگویید تا چی بشود ؟
بله تا مسلمانها بتوانند بعد از بی دین شدن، بجای ده زن با هزار زن بخوابند از راه مقعد نزدیکی کنند  و در وقت حیض جماع کنند و سکس دستجمعی داشته باشند و صد چیز بدتر  مثلا  چیزی مثل این:
بزرگترین متنتقدین  ما در غرب زندگی میکنند و آیا میدانید  که در کانادا که بهشت ایرانیان ملحد غیر و ملحد است و خیلی ها آرزو دارند به آنجا پناهنده شوند خانه های وجود دارد برای سکس دست جمعی؟
یک روز بین اداره کنندگان این خانه ها و مامورین مالیات مناقشه در گرفت، مامورین گفتند باید مالیات بدهید اینها گفتند نه! مامورین دروازه این خانه های آمیزش دست جمعی را بستند آنها به دادگاه شکایت کردند که ما که برای تجارت اینجا را باز نکردیم برای تفریح و کیف خودمان است و خدمات ما رایگان است. و دادگاه رای داد که حق با آنهاست  نباید مالیات بدهند و آزادند!!
حالا تصور کنید که؛ نخست وزیر کانادا؛ نخست وزیر حاکم بر چنین عده ای که  حیوان وار ( با عرض معذرت از بعضی از حیوانات ) دست جمعی بر روی یک دیگر میافتند و همه در همان حال  به همدیگر نگاه میکنند بیایند و به اسلام ایراد بگیرد که چرا به مرد حق داده ۴ زن بگیرد!! عجیب نیست این؟

 اسلامی که اجازه نمیدهد مرد بین دو زن خود جمع کند اسلامی که حتی اجازه نمیدهد که مرد عمل خلوت خود را با یک زن برای زن دیگر زبانی  بگوید اسلامی که میگوید مرد ۴ زنه دایره محدودی دارد  و هر  شب  باید یک زن فقط داشته باشد ….بعد یک همچین آدمهای بی بند وباری  بیاییند و بما ایراد بگیرند اسلام دین شهوت رانی است!!
پس خلاصه اینکه کسی که اینکارها را اجازه میدهد ( ولو که خودش نکند یا مخالف باشد) بر اساس این طرز فکر خود باید بما هم اجازه دهد و  حق ندارد لگام گسیختگی جنسی (حالا فرضا از نظر او) در اسلام را زیر سوال ببرد.
 کمی از مطلب اصلی دور شدم 
تا اینجا فقط خواستم  ثابت کنم که نیت رسول الله صلی الله علیه وسلم در مدینه شهوت رانی نبوده و دلایل را نوشتم  البته نفاق  سیکولارهای ملحد را نیز نمایاندم اما اینها دلیل نمیشود  از زیرا بار سوال اصلی شانه خالی کنم . پرسش اصلی این است:

 چرا رسول الله در مدینه ازدواج های متعدد داشت ! دلیل موجه  ایشان چه بود؟ آنرا بگویید.
 برای یافتن پاسخ مقاله بعدی را بخوانید 

—————————————————————————————-محمد باقر  سجودى

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …