ملت ایران طلا میدهد خاک و خاشاک میگیرد!!

اینجا  ایران است اینهم عکس های یک  مدرسه بی در و پیکریکی از روستاهای کشور ما آنهم در مسجد سلیمان آنهم در استان زر خیز خوزستان که هنوز هم دانش آموزان  در سر سنگها درس میخوانند یعنی  در هوای آزاد!  یعنی مگر دولت بودجه ندارد؟

i

دارد! دارد ! اما پول را از مسکین ها میگیرد میدهد به امام علی!
یعنی چه مگر نمیگفتند «حضرت علی و فاطمه و حسن و حسین سه روز با دهان  غذا نخوردند و غذای خود را  در وقت افطار به مسکین و یتیم و اسیر دادند» حالا ببینید پیروان مخلصش  چه میکنند
والله چه عرض کنم این  را از نایب امام زمان یعنی  آقای خامنه ای بپرسید!
در دستگاه حکومتی این  آقا،  شخصی بنام جناب علیرضا فداکار معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات  است. او  میگوید گور پدر مردم!… ما در نهایت فداکاری و ایثار مال ملت را میدهیم به حضرت علی و حسین و بقیه! او در ادامه باز میگوید:
۱۳ در طلایی جدید برای حرم امام حسین در کربلای معلی و  8 درب طلایی  دیگر برای حرم حضرت علی ابن ابی طالب  در نجف اشرف  خواهیم ساخت.
معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات خاطرنشان میکند: قصد ستاد بر این است که تمام درهای چوبی حرم امام حسین‌ تعویض و در‌های طلا جایگزین آن شود که تاکنون ۱۰ در طلا برای حرم امام حسین ساخته شده و ۱۳ در طلا نیز در حال ساخت است همچنین درهای کوچک داخل رواق‌ها به حرم نیز با نقره در حال ساخت است.
فداکار با اشاره به پروژه‌های به اتمام رسیده در کاظمین میگوید: گنبد طلای امام جواد‌  و موسی‌ بن جعفر‌ با ۳ گلدسته به اتمام رسیده است. 

میگوییم آقای فداکار اگر میشود نوه های رفسنجانی و مکارم شیرازی و بقیه  را بگویید بیایند داخل کشور در مدارس لوکس درس  بخوانند و مازاد پول آنها را بدهید  به حضرت علی و حضرت حسین
میگوید ای وهابی اصلا تو با اهل بیت دشمنی! این آخرین  پاسخ  آنهاست!
و بد نیست که این عکسها را هم ببینید:

 و در عکس زیر نیز شما میبیند که ملت ایران دارد لباس تمیر خود را گل مالی میکند و این روشی عجیب برای عزاداری برای امام حسین است! درهای  و ستون های   محل دفنش را  طلایی و زر اندود میکند، ولی  خودش را گِل اندود !!


 یعنی این ملت  در بدر است و خاک بسر ! خودش اینطور خواسته ! خودش نعمت الله را  به عذاب الله تبدیل کرده و مال خودش را میدهد به امام حسین! و بعد میرود در کویت برای وهابی ها کار  نوکری میکند!  و خداوند عادل به او  به اندازه مردم عرب نفت و نعمت داده است! عقل هم  داده ! اما او عقلش را سپرده بدست شیطان صفتان و بعد  به امثال ما میگوید: وهابی های کثیف!!!
براستی که این ملت حق دارد بگوید خاک بر سر من! و حق دارد بر سر خود خاک بریزد و گل بمالد او خودش این را خواسته است!
ای الله عقل و ایمان ما را برای ما حفظ کن! آمین!

 

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …