بعد از این نباید فریب قصه ظهور مهدی را خورد!

بعد از آشکار شدن این حقه و مکر  علمای شیعه دیگر هیچکس  نباید فریب قصه ظهور مهدی را بخورد! بدانید که در حیات شیعه، امام مهدی نقش عمده ای بازی میکند!، و چرا نکند؟ از نظر شیعه او امامی زنده است ولکن پشت پرده غیب دارد دنیا را اداره میکند!! طبعا ایمان داشتن به رهبری نامرئی یک باور عجیب است، این حادثه در طول تاریخ پیامبران نیز اتفاق نیافتاده و ۱۱ امام شیعه ها  هم  نامرئی نبودند و ناگهان یک انسان بر خلاف سنت الهی هم امام میشود هم فراری هم غایب  هم رهبر !!!
بدبختی  علمای شیعه این است که این مهدی امامی حی و حاضر است پس نمیتوانند نقش او را کم رنگ کنند ، اما پررنگ کردن نقش کسی که وجود خارجی ندارد نیز خیلی هنر میخواهد!! ولی شیعه چاره ای ندارد او مجبور است؛ به امامی که زنده  است؛ به هر قیمتی که شده، نقشی برجسته بدهد!!
آری وقتی که امامان مرده تا این حد مهم هستند پس امام زنده باید مهم ترباشد!! 
 
در راستای برجسته کردن نقش امام خیالی، علمای شیعه ترفندهای زیادی بکار میبرند از جمله اینکه میگویند همه دین ها منتظر یک منجی هستند.
در حالیکه این دروغ است و  هیچ دینی نیست که منتظر یک منجی  زنده اما نامرئی باشد
برای شیعه ها  بسیار مهم است که بگویند سنی ها هم به مهدی عقیده دارند شیعه ها با همه تنفری که بقول خودشان  از وهابی ها دارند، باز در مساله مهدی دست به دامان اشخاصی مثل شیخ آلبانی میشوند و ردیه او را بر منکرین مهدی با آب و تاب مینویسند  و انمود میکنند که مهدی شیعه همان مهدی سنی است!!!!!!!!!!!
فرق مهدی شیعه و سنی را در اینجا ببینید: http://www.islamtxt.net/node/257
اما فریبکارانه ترین ترفند علمای  شیعه این است که همیشه هیاهو براه میاندازند که  ظهور نزدیک است، همین زودیها مهدی ظهور میکند….
و این بهترین وسیله سرگرم کردن مردم است , اما چون علمای شیعه خودشان هم میدانند مهدی ظهور نمیکند، پس جنگ زرگری براه میاندازند و  کاری میکنند که نه سیخ بسوزد نه کباب!!
یعنی یک دسته از علمای شیعه، اینطرف جبهه گیری میکنند  و میگویند الان است که مهدی ظهور کند! و دسته ای در طرف دیگر داد میزنند که استغفرالله، اینها خرافات است!! ولی در حقیقت هر دو دسته از پشت یک میز دستور میگیرند (از میز خامنه ای)
 
در این مقاله ما میخواهیم خامنه ای را رسوا کنیم: 
اول برویم سراغ کسانی که عقیده دارند امام زمان بزودی ظهور خواهد کرد آنها کیا هستند؟ سرکرده این گروه احمدی نژاد است و برای همین سایت های نزدیک به دولت احمدی نژاد  اخیرا با انتشار و پخش گسترده یک فیلم با عنوان  مدعی شدند که طبق روایات شیعه برای ظهور امام زمان سیدعلی خامنه ای همان "سید خراسانی"، محموداحمدی نژاد "شعیب ابن صالح" و سیدحسن نصرالله همان "سید یمانی" از یاران امام زمان (امام دوازدهم شیعیان) هستند . 
http://www.youtube.com/watch?v=bm9b6yra1bk
تهیه کنندگان این فیلم  از سویی دیگر نیز طبق استناد به برخی روایات شیعی با "سفیانی" خواندن ملک عبدالله دوم پادشاه اردن و "دجال" معرفی کردن پادشاه عربستان از قریب الوقوع بودن ظهور حضرت مهدی امام دوازدهم و غائب شیعیان خبرداده بودند. 
وجود این فیلم در سایت های نزدیک به دولت احمدی نژاد و پخش گسترده آن در مساجد و پایگاه های بسیج تهران و شهرستان ها بهترین دلیل است که دولت خودش پشت این شایعه است! چرا این را میگویم؟ برای اینکه ایران یک کشور آزاد نیست در این کشور اگر شما بخواهید برچسب شیشه آبلیمو را چاپ کنید باید از ده اجازه بگیرید. 
اما این سی دی، در همه جای ایران  نماینده فروش دارد.
و علاوه بر این، همواره روایت های گوناگونی از افراطی گری مذهبی محمود احمدی نژاد و اطرافیانش در سالیان اخیر نقل شده  که از معروف ترین آنها  گذاشتن ظرف غذا برای امام دوازدهم شیعیان بر سر سفره مسئولین دولت و همچنین خالی گذاشتن همیشگی یک صندلی در مراسمی است که با حضور مقامات دولت انجام می شود. 
خود محمود احمدی نژاد هم بارها بر این مسایل دامن زده و به دفعات تکرار کرده است که زمینه های ظهور درحال مهیا شدن است، او در ۱۷ مهرماه سال ۸۷  در این باره گفته بود" وعده الهی حق بوده و نشانه های آن اکنون آشکار شده است." 
 
درهمین حال اما اسفندیار رحیم مشایی پدر عروس احمدی نژاد و کسی که گفته می شود تاثیر بسیار زیادی بر او دارد نیز همزمان در اظهاراتی جداگانه اعلام کرده بود که "با توجه به علائم دوران ظهور مانند تکرار نام حضرت در مجامع و منابر، معتقدیم که در دوران ظهور هستیم." 
رییس دفتر محمود احمدی نژاد همچنین روز یکشنبه هفته جاری ۲۳ اسفندماه نیز بار دیگر تاکید کرد: "جمهوری اسلامی باید دکترین مهدویت را به جهانیان معرفی کرده و مدلی برای تحقق آن در عرصه جهانی طراحی و عرضه کند."
و ایضا  خود محمود احمدی‌نژاد  اخیرا در سفر استانی هیأت دولت به سمنان، خاطرنشان کرد: عطر تحقق وعده الهی در عالم پیچیده است مبنی ‌بر اینکه کسی می‌آید عالم را سرشار از عدالت می‌کند. و پاکان خدا نیز او را یاری خواهند کرد.  او حتی گفت که کارمندان دولت باید خود را آماده کنند تا کارمند دولت آمام زمان باشند 
قبل از او آیت الله دولتی (بهجت) ادعا کرده بود که ۶۲ ساله ها هم امام زمان را خوهند دید!! و  و وقتی  بهجت مرد، دولت در مدح او حتی تریبون سیاسی نماز جمعه را بکار گرفت و او را از جمله قدیسین دانست!!حالا سوال اینجاست مگر موافقین  عقیده ظهور چه کسانی هستند؟  واضح است که پرچمدار این عقیده دولت احمدی نژاد و شخص رییس جمهور است!
 اما مگر احمدی نژاد کیست ، مگر او مورد تایید خامنه ای نیست؟ مگر او گوش به فرمان خامنه ای نیست؟
حالا ببینیم مخالفان عقیده ظهور امام زمان چه کسانی هستند؟
 اولا مرکز "مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم" با صدور اطلاعیه ای محتویات و روایات این فیلم را رد کرده و اعلام کرد که مستندات آن برگرفته از کتب غیر معتبر صورت گرفته است. 
این مرکز در اطلاعیه خود همچنین  تهیه کنندگان این فیلم را مورد خطاب و عتاب قرار داده و نوشت: "آیا نباید به خود آییم و فرمان امام زمان را به روی چشم قرار دهیم و به علما رجوع کنیم و نظر آنان و در رأس شان ولی فقیه را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم؟ چرا ما در هر کاری به متخصص آن فن مراجعه می کنیم ولی در مسائل دینی (که پیامبران بزرگ الهی به ویژه خاتم انبیا و ائمه معصومین برای حفظ آن حتی جان خود را فدا کردند) به خود اجازه می دهیم اظهار نظر بکنیم؟ چرا مباحث دینی باید بازیچه برخی افراد غافل یا مغرض قرار گیرد؟" 
 
دوما: یداله جوانی رییس اداره سیاسی سپاه پاسداران هم در یادداشتی در هفته نامه صبح صادق با اشاره به انتشار فیلم و سی دی "ظهور بسیار نزدیک است" نوشت: "در این CD با صراحت، شخصیت هایی که در روایات از آنان نام برده شده، با شخصیت هایی که هم اکنون وجود دارند تطبیق داده شده و با اشاره به برخی وقایع رخ داده و در حال وقوع، چنین نتیجه گیری شده که در عصر ظهور قرار داریم. تطبیق مقام معظم رهبری با سید خراسانی، سیدحسن نصرالله با سیدیمانی، احمدی نژاد با شعیب بن صالح و ملک عبدالله پادشاه اردن با سفیانی و تحلیل حوادث جاری، در این مطلب تولید شده به گونه ای است که تهیه کنندگان می خواهند شنونده و بیننده را به این جمع بندی برسانند که در آستانه ظهور قرار داریم." 
این مقام ارشد سپاه پاسداران با انتقاد از تهیه کنندگان این فیلم در ادامه یادداشت خود تاکید کرد که "به طور قطع تطبیق جزمی و قطعی اشخاص حاضر با آنچه در روایات به عنوان علائم قطعی ظهور آمده کار درستی نمی باشد. تعیین وقت ظهور با تطبیق جزمی و قطعی، نه تنها درست نیست بلکه ائمه معصومین شیعیان را از این کار پرهیز داده اند. روایات متعددی وجود دارد که تصریح دارد زمان ظهور از اسراری است که جز خداوند هیچ کس از آن مطلع نیست." 
وی در این یادداشت که ۲۳ اسفندماه در هفته نامه صبح صادق ارگان سیاسی سپاه منتشر شد همچنین تصریح کرد "کسانی که از روی خلوص و عشق و علاقه به چنین اقداماتی و یا ترویج آن دست می زنند، لحظه ای تصور کنند که اگر این تطبیق جزمی و قطعی آنان با گذر زمان مشخص گردید که درست نبوده، چه پیامدهایی به لحاظ اعتقادی و روحی و روانی این کار به دنبال خواهد داشت، قطعاً در کار خود تجدیدنظر می کنند." 
حالا سوال اینجاست مگر مخالفین عقیده ظهور چه کسانی هستند  جواب معلوم شد! سپاه پاسداران و حوزه علمیه قم! 
اما مگر سپاه پاسداران و حوزه علمیه قم تحت فرماندهی خامنه ای و گوش به فرمان او  نیستند؟
پس چرا از یک منبع دو عقیده مختلف و متضاد به بیرون میاید؟ و  رهبر هر دو را تایید میکند! یا با سکوت تایید میکند!! 
 
حالا راز گشوده شد:
خامنه ای میخواهد مردم را با اینکه ظهور امام زمان نزدیک است و من مورد تایید او هستم سرگرم کند پس احمدی نژاد را پیش کرده…. و این به فایده اوست  زیرا اینطور القاء میکند که من سید خراسانی و یار امام زمانم ( مثل خمینی را که امام کرده بودند) تا مردم خرافاتی ایران، جوگیر شوند.  
اما در عین حال  خامنه ای دور اندیش است و میداند نوه های ما هم امام زمان را نخواهند دید پس  بخاطر همین دوراندیشی حوزه علمیه قم و سپاه پاسداران را پیش کرده و دارد بریش ملت ساده لوح میخندد.
ای ملت من یک حرف  دیگر هم میگویم میخواهید باور کنید میخواهید باور نکنید. 
بنظر من جنگ بین خاتمی و  کروبی و یارانشان  و خامنه ای  و یارانش هم جنگ زرگری است و این از دور اندیشی روحانیون قم است که چون میبینند مفتضح شده اند سعی میکنند یک شخصیت ( مخالف بی خطر) از بین خود را وجیه المله کنند که هر دو طرف را داشته باشند. 
 ای ملت من بشما گفتم! دیگر خود دانید که راه رشد را برگزینید یا راه فریب خوردن را ادامه دهید و بسراب برسید.

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …