شیعه از دست غضب الله پناه میبرد به رحم عطوفت حسین!!

داستان زیر، یکی از هزاران داستانی است که شیعه ها در حق امامان خود ساخته اند: شیعه میگوید:احمد پسر داود مى گوید: همسایه اى داشتم ، به نام على پسر محمد، نقل کرد: ماهى یک مرتبه از کوفه به زیارت قبر امام حسین علیه السلام مى رفتم ، چون پیر شدم و جسمم ناتوان شد، نتوانستم به زیارت امام بروم . یک بار پاى پیاده به راه افتادم ، پس از چند روز به زیارت قبر مطهر امام مشرف شدم و سلام کردم و دو رکعت نماز زیارت خواندم و خوابیدم . در عالم رؤیا دیدم امام حسین علیه السلام از قبر بیرون آمد و فرمود: اى على ! چرا در حق من جفا کردى ؟ در صورتى که تو به من مهربان بودى ؟
عرض کردم: سرورم ! جسمم ضعیف شده و پاهایم توان راه رفتن ندارد و احساس مى کنم عمرم به پایان رسیده است و اکنون که آمده ام چند روز در راه بودم و با سختى بسیار به زیارتت مشرف شدم ، دوست دارم روایتى را که نقل کرده اند از خود شما بشنوم
حضرت فرمود: بگو کدام است ؟
عرض کردم: روایت کرده اند؛ که فرموده اید:هر کس در حال حیاتش مرا زیارت کند، من او را پس از وفاتش زیارت خواهم کرد؟ امام علیه السلام فرمود:بلى من گفته ام . (افزون بر این ) هرگاه ببینم زوار من گرفتار آتش جهنم است ، او را از آتش جهنم بیرون مى آورم.

پاسخ اهل سنت:
این داستان پر از منکرات است، آگاه بودن مرده به حال زائر قبرش، از زشت ترین دروغ هاست  و زیارت قبر امامان ثواب خاصی ندارد و اصلا آنها (غیر از حضرت علی و حسن) هرگز  امام امت نشدند  یعنی در طول عمر خود  نه رهبر علمی شدند  و نه رهبر سیاسی! پس  شایسته نیست به انها بگوییم امام.
 گفتم منکرات این داستان زیاد است اما برای  اجتناب از پراکنده گویی فقط توجه میکنم به قصه نجات داده شدن مجرمان از جهنم توسط امامان شیعه!!!

ببینید:طبعا کسی نمیتواند انسان را گرفتار آتش جهنم کند مگر الله، و ناممکن میدانیم که الله ، دلبخواهی و دیمی شخصی را به جهنم پرتاب کند، و گمان نمیکنیم  دادگاه روز قیامت،هرکی به هرکی و آنجا شهر هرت باشد!!
از سوی دیگر الله در قرآن از زبان بهترین بندگانش خود را اینطور معرفی  میفرمایید:
از زبان موسی علیه السلام: (وَأَنْتَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ) «الأعراف/۱۵۱»
از لسان یعقوب علیه السلام: (فَاللَّهُ خَیرٌ حَافِظًا وَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ) «یوسف/۶۴»
از زبان یوسف علیه السلام: (یغْفِرُ اللَّهُ لَکُمْ وَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِین) «یوسف/۹۲»
از زبان ایوب علیه السلام: (أَنِّی مَسَّنِی الضُّرُّ وَأَنْتَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ) «الأنبیاء/۸۳»

از زبان مومنان و عباد الرحمن:
(رَبَّنَا آمَنَّا فَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا وَأَنْتَ خَیرُ الرَّاحِمِینَ) «المؤمنون/۱۰۹»
الله جل جلاله  به حضرت محمد صلی الله علیه و سلم تعلیم میدهد که بگوید (وَقُلْ رَبِّ اغْفِرْ وَارْحَمْ وَأَنْتَ خَیرُ الرَّاحِمِینَ) «المؤمنون/۱۱۸»
اما شیعه این آیات را ندیده و  با داستانسرایی درباره نجات داده شدن مجرم از جهنم توسط  امامان، آن امامان را  از الله مهربان نتر وانمود کرده است!!
وقتی ما میگوییم  الله ارحم الراحمین است یعنی چه؟ یعنی او علاوه از اینکه مهربان است که در بین مهربانان ، مهربانترین است!
یعنی  تصور کنید مجرمی را  که مرتکب گناه عظیمی میشود و  این گناه مهربانترین مهربانان  را به غضب می آورد و الله او  را به طبقه اول جهنم  میبرد،
 در این حال، بقیه  مهربانان اگر کار بدستشان میبود، باید این مجرم را به طبقه پایین تر میفرستادند. چون رحم آنها از ارحم الراحمین کمتر است.
اما شیعه میگوید مجرم را، الله به  جهنم میاندازد و مهربان تری از الله  بنام امام حسین میرود او را بیرون میاورد و یک راست میبرد به بهشت!!!!!!
پس این شیعه بیچاره که شب روز حسین حسین میکند در حقیقت به خاطر این است که  او از ارحم راحمین ، شخص بهتری را پیدا کرده که بهشت را به قیمت خیلی ارزان تری به او میدهد!!! (به قیمت زیارت قبرش )

پس شیعه که دیوانه نیست یا الله مدد بگوید!  و برای همین میبینیم که شیعه شب روز داد میزند یا علی مدد یا حسین مدد یا مهدی مدد. یاد داستانی افتادم در سالی از سال ها ؛ در حج؛ ملای شیعه دعا میکرد:« یا حسین شب اول قبر به کمک ما بیایی و ما را تنها نگذاری» با خود گفتم شب اول قبر در  درون قبر، انسان مرده از کی میترسد؟ از فرشته عذاب ؟ آن فرشته به امر کی نازل میشود؟ به امر الله!
خب پس یعنی شیعه از حسین میخواهد بیاید او را از دست الله نجات دهد!! این تصور  حقیقی شیعه از مرگ و قبر و آخرت است !!! پس نباید انتظار داشته باشیم که شیعه (نجات دهنده) را  از عذاب دهنده عزیز تر نداند و ستایشش نکند!
 با این عقیده باید هم که پیش او حسین عزیزتر باشد از  الله و عملا هم میبینیم که همینطور است!
باور نمیکنید؟ پس این فیلم را ببینید:
http://www.iravertex.com/clip.asp?id=137
اگر هنوز باور ندارید شیعه امام را از الله بالاتر میداند فیلم زیر شک شما را حتما برطرف میکند
http://www.youtube.com/watch?v=S7ZjY0-OF0M
و انا لله و انا الیه راجعون

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …