روحانیون ایران شیعه نیستند، در حقیقت آنها علی اللهی هستند

حقیقتی بر خیلی ها پنهان است، مردم ایران و جهان گمان میکنند آخوندها شیعه هستند، ولی حقیقت این است که آنها نام شیعه را دزدیدند و اصلا علی اللهی  میباشند!
اگر با ما همراه باشید، براحتی در این مقاله اثبات این گفتته را خواهید دید. ببینید! در ایران هر چندگاهی مردی ظهور میکند که خود را امام زمان یا نایب او میداند و هستند زنانی که خود را همسر امام مینامند!! حکومت آنها را به همراه طرفدارانشان دستگیر میکند
در زیر فقط نمونه های از عناوین روزنامه های ایران را ببینید:
۱ -دستگیری ۲ نفر مدعی امام زمان بودن
۲- فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری یک زن و یک مرد که با ادعای ارتباط با امام زمان و ائمه از مردم اخاذی می کردند، خبر داد.
۳ – زنی که مدعی همسری امام زمان (عج) بود دستگیر شد
۴- مدعیان دروغین نائب امام زمان (ع) در آمل دستگیر شدند.

حتی که کار محاکمه و اعدام هم رسیده مثلا این خبر را ببینید:
مدعی امام زمان در قم اعدام شد …
به گزارش  خبرگزاری مهر، محمد حسین زاده ابوجسی معروف به درویش ساعت شش و ۳۰ دقیقه صبح سه‌شنبه در خیابان نوبهار قم پس از انجام تشریفات شرعی و با صدور حکم قاضی اعدام شد.

حالا  سوال این است،حکومتی که مدعی امام زمانی را میگیرد مدعی نایب امام زمانی را میکشد، مدعی همسری امام زمانی را زندانی میکند، چرا کسی را که ادعای دکتری میکند نمیگیرد؟!!!
چرا کسی را که  ادعای  کشف یک فرمول ریاضی را دارد، دستگیر نمیکند؟
جواب البته روشن است! جواب حکومت ایران این است: ما دکتر ها را دستگیر نمی کنیم چون آنها واقعا دکتر هستند، ولی کسی که مطب باز میکند، اما دانشگاه پزشکی را ندیده، باید که بازداشت شود! و بر این منطق ما مدعیان امامت و نایب امام و همسر امام زمان دستگیر میکنیم زیرا آنها دروغگویانند.

خواننده گرامی
از این استدلال نتیجه میگیریم که دولت ایران  اشخاصی که ادعایشان درست است را دستگیر نمیکند، مثلا اگر من بگوییم فلانی دکتر خوبی است ملامت نمیشوم اما اگر بگویم هاشمی رفسنجانی امام زمان است حتما دستگیر میشوم این فرمول ساده است. در سایه این فرمول ساده خوب است بدانید که دولت ایرانی کسانی را که ادعا میکنند بندگان خدا صفات خدایی دارند را دستگیر نمیکند
برا ی مثال در فیلم زیر: http://www.youtube.com/watch?v=S7ZjY0-OF0M
شخصی بنام (سید محمد جواد ذاکر) از  امام حسین میخواهد گناهانش را عفو کند و خطاب به امامان  میگوید شما ها به من زندگی دادید!!! شما ها رزق و روزی می دادید!! و من ناشکر بودم! یعنی این جناب  مدعی شده ؛فلانکس خداست؛ و بزبان ساده از زبان شخص دیگری ادعای خدایی میکند اما هرگز دستگیر نمی شود!!
این آقای سید جواد ذاکر در قم درس دینی خوانده، و  حجه السلام طباطبایی از مدرسین درس اخلاق در حوزه علمیه قم در صله این کفرگویی دخترش را به عقد او در میاورد و این خود دلیلی دیگر است  که عقیده این فرد عقیده همه روحانیون قم است. پس نه فقط او توبیخ و بازداشت و اعدام نمیشود که روی چشم و  دل ملایان شیعه جا دارد
شما اگر فیلم زیر را ببینید متوجه میشود که این خبیث،  میگوید لا اله الا زهراء
و میگوید من علی پرستم
و میگوید علی خالق ارض و سماء است.

خودتان بشنوید: 
http://www.youtube.com/watch?v=3QsFn9
mRQo0

او البته با انتقاداتی روبرو شد، اما این انتقادها بخاطر عقیده اش نبود، ملایان قم او را  ؛بخاطر بی پروایی در آشکار کردن عقیده اصلی شیعه؛ سرزنش کردند!! 
نشان به آن نشانی که این مدعی خدایی( مدعی   خدایی برای دیگران را) نه فقط نازکتر از گل نگفتند، و نه فقط حکومت او را دستگیر نکرد، بلکه بهترین امکانات برایش فراهم بود!
اما خداوندی که بر آسمانها و زمین فرمانروایی دارد، او را دستگیر کرد! پادشاه اصلی جهان برای او عذاب عجیبی فرستاد، مرض خبیثی را به  حنجره اش فرستاد، دکتران از تشخیص مرض عاجز شدند و نام سرطان را بر آن نهادند!
این بدمذهب که به برکت همین حنجره صدای فوق العاده خوبی داشت؛اما آن حنجره را برای کفر گویی به شیطان  هدیه داده بود؛ توسط شهنشاه جهان مواخذه شد، و بشدت شکنجه شد  و چند بار عمل جراحی کرد و شیمی درمانی هم روش!! اما افاده نکرد و راحت هم نمرد، ۴۰ روز مثل آریل شارون در اغماء بود، تا هلاک شد.
روحانیون ایران، این هم مذهب خود را با سلام و صلوات در صحن حرم معصومه (مقدسترین مکانشان در ایران مرکزی)  دفن کردند و این احترام خود دلیل دیگری است که آنها این مدعی خدایی ( خدایی برای دیگران ) را دوست میداشتند!
پس نتیجه اینکه، روحانیون ایران علی اللهی هستند، هیچ شکی در این گفته نیست!

 پس ای شیعه عزیز چشم خود را بر حقایق نبند , در ایران به خامنه ای توهین کنی و بگویی فلانی هم مثل خامنه ای رهبر ایران است پوستت را میکنند!! اما به الله توهین میکنند و میگویند فلانی هم مثل الله روزی رسان و خالق آسمانها و زمین است،ولی نه پوستش را میکنند نه هیچ !! بلکه گل بارانش میکنند! پس بیدار شو! ای شیعه بیدار شو!
آنها نام مقدس شیعه دزدیدند شیعه حقیقی امیر المومنین علی، ما سنی ها هستیم و آنها ( ملایان) علی اللهی هستند!
بیدار شو!
  

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …