این عذاب الله نیست؟ پس چیست؟!!

سی سال پیش، دکتر مایکل گاتلیب، برای نخستین بار متوجه بیماری عجیبی را  در میان چند همجنسگرای اهل لس آنجلس شد وآنرا شناسایی کرد (همجنس گرایانی که همه قبل از این عمل زشت سالم و قوی بودند) و پزشکان برای این بیماری لاعلاج نام ایدز را انتخاب کردند!!  طی سی سال گذشته، حداقل ۳۰ میلیون نفر جان خود را در اثر ابتلا به ایدز از دست داده اند و برآورد می شود که هم اکنون ۶۰میلیون نفر در جهان حامل ویروس ایدز باشند. البته خیلی ها  بیماری خود را پنهان میکنند تا از جامعه طرد نشوند، زیرا ارتباط جنسی ناایمن، خصوصا همجنس گرایی عامل انتقال ویروس اچ آی وی است. و البته  عوامل دیگر هم هست، اما آنها نیز به نحوی به این عامل اول مربوطند!

یکی دیگر از نکات منفی گزارش امسال وضعیت ایدز جهان، تعداد زیاد جوانان آلوده به اچ.آی.وی است. بر اساس این گزارش، ۴۰درصد بیمارانی که به ویروس ایدز آلوده شده‌اند را نوجوانان و جوانان بین ۱۵ تا ۲۴سال تشکیل می‌دهند.
عامل  پدید آمدن بیماری ایدز ویروس اج آی وی است که   اساسا از طریق مقاربت منتقل میشود  و فرقی ندارد که   این نزدیکی با همجنس(لواط ) یا جنس مخالف( زنا) صورت گرفته باشد، این روش عمده انتقال است که در حال حاضر بیش از ۷۵ درصد موارد آلودگی در جهان از این راه است. متعدد بودن شرکاء جنسی، و تماسهای جنسی با فواحش خطر آلودگی به عفونت را افزایش میدهد.
به  زبان ساده تر علت بیماری ایدز، زنا و لواط است  و اگر یک گروه تروریستی ده نفر را بکشد دنیا بپا میخیزد و سعی در دستگیری و نابودی آن گروه مینماید، اما  همین دنیا  هیچ گونه کوشش برای جلوگیری از  زنا و لواطی که ۱۰۰ میلون را کشته و زخمی کرده، انجام نمیدهد و اگر دولتی بخواهد  تحت نام اسلام با زنا و لواط مبارزه کند  متهم به دیکتاتوری و ضد انسانی بودن میشود توگویی میلونها نفری که  بر اثر بیماری ایدز (ناشی  از لواط و زنا) میمیرند و یا رنجور میشوند، انسان نیستند.
حتی از این بدتر زنا و لواط تبلیغ و تشویق میشود و تجارت زنا تجارتی  میلیاردها دولاری است  و برای همین  همه ساکتند  و از  ظلم ستمی که این تجارت به نوجوانان و زنان روا میدارد، کسی سخنی نمیگوید و کسی خواستار  بستن در فاحشه خانه ها نیست، بلکه وزیر اروپایی در سازمان ملل با تعجب میپرسد این چگونه ممکن است که در قرن بیست یکم هنوز ۹ کشور جهان  لواط را جرم بدانند؟!!!

در عصر ما انواع مختلف زنا و لواط و غیر ذالک بدتر و با بی حیایی بیشتری نسبت به زمانهای گذشته انجام میگیرد ( البته قوم لوط از مردم زمان ما بدتر بودند، زیرا آنها مسافران را مجبور به لواط میکردند ) اما کار اینها هم خیلی بد است که علنی انجام میدهند و فیلم میگیرند و خیلی جا ها مردان و زنان را به بردگی جنسی گرفته میشوند!
 پیدا شدن بلای ایدز را پیامبر ما  پیشگویی کرده بودند.

عبد الله بن عمر قال أقبل علینا رسول الله صلى الله علیه وسلم فقال یا معشر المهاجرین خمس إذا ابتلیتم بهن وأعوذ بالله أن تدرکوهن لم تظهر الفاحشه فی قوم قط حتى یعلنوا بها إلا فشا فیهم الطاعون والأوجاع التی لم تکن مضت فی أسلافهم الذین مضوا …………. السلسله الصحیحه و ابن ماجه
عبد الله پسر عمر«رضی الله عنهما» میگوید که رسول کریم صلی الله علی وسلم  به سوی ما آمد و فرمود
ای مهاجرین و انصار:  پناه میبرم به خداوند که اگر به این ۵ مرض مبتلا شوید: اول- هرگز در میان قومی عمل فاحشه  شیوع نمیابد  تا آنوقت که آشکارا بدان نپردازند و وقتی آشکار کردند در میان ایشان مرض طاعون و امراضی که در میان اسلاف وگذشته گان شان نبوده ، پدید می آید……………
بر اساس پیشگویی اول، ما امروز  شاهد بلای ایدز هستیم   زیرا عمل لواط و زنا و فیلم های کثیف  و زنای دستجمعی و مقاربت با حیوانات عام و آشکار شده بلکه به آن افتخار میکنند بلکه مسابقه میدهند و فیستوال برگزار میکنند و جایزه میدهند
طبق آماری که سازمان ملل داده است این بیماری ۹/۲ میلیون نفر در سال جاری از بین برده و در سال روان۳/۴ملیون نفر بدان مبتلا گردیدند و در آسیای شرقی و اروپای شرقی و آسیای مرکزی بارز تر بوده است. اگر چه راه اصلی آن از عمل زشت زنا و لواط بوجود آمده, اما امروز بنا به فرموده الهی که عذاب تنها به فتنه گران نمی رسد ( وَاتَّقُواْ فِتْنَهً لاَّ تُصِیبَنَّ الَّذِینَ ظَلَمُواْ مِنکُمْ خَآصَّهً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ)احتی کودکان را هم در بر گرفته است زیرا از پدر و مادری متولد شدن که حامل این میکروب بودند .

درس های عبرتی از بیماری ایدز
۱ – پیشگویی رسول الله تحقق یافت، و این دلیل دیگریست بر حقانیت دین اسلام
۲- این نوع پیشگویی ها در احادیث شیعه نیست، احادیث شیعه فقط پرداخته به آه علی و سر بریده حسین!! و دین زندگی و عمل نیست!
۳ – ظاهرا مجازات زنا و لواط بسیار سنگین است ، اما حالا که صد میلیون  نفر را قربانی میبینیم به همراه فامیلشان (حداقل ۵۰۰ میلیون نفر) در میابیم که این مجازات بسیار حکیمانه است که ۴ نفر را از بین میبرد تا ۵۰۰ میلیون نفر را نجات دهد و این خود دلیل دیگریست بر حقانیت اسلام.
۴ – ملحدین البته که پرده حیا را کنار گذاشته و حتی در وسط بلا، با خونسردی و اعتماد بنفس کامل،  خواستار  قانونی شدن لواط در همان انگشت شمار کشورهای هستند که فعلا لواط جرم است، فاحشه خانه ها که همه جا باز است.
 اما  مذبذبین چرا ا اعتماد بنفس ندارند؟ آنها هم قانون اسلام (سنگسار) را اجرا نمیکنند (پس در عمل فرقی با ملحد ندارند)  و گفتار خشک خالی و بدون عمل  در آخرت بدردشان نمیخورد
 و بلای ایدز با ۵۰۰ میلیون قربانی ثابت کرد هر دو گروه در گمراهی دور هستند.

۵- ایدز همچنین ثابت کرد که قانون صیغه شیعه، از عوامل ازدیاد این مرض است ( فراموش نکنیم علت اصلی ایدز  تعدد شرکای جنسی است)  پس این خود دلیل است بر باطل بودن قانون صیغه و به تبع آن مذهب شیعه هم باطل میشود.
میدانم شیعه  ها میگویند که طلاق و از دواج هم میتواند عامل شود پس ممنوع کنیم:
جواب این است که در ازدواج دایم آدم طرف را  و فامیلش را خوب شناسایی میکند که خوب هستند یا بد و لازم باشد معاینات پزشکی هم اجباری میشود، اما برای یک صیغه یک ساعته هیچ دیوانه ای زن را به آزمایشگاه نمیبرد که سالم هستی یا نه!! تازه ببرد هم فایده ندارد زیرا شاید از نفر قبلی گرفته ولی علایم بیماری اشکار نشده باشد! پس شیعه بیخود بحث نکند! یا ایدز را بپذیرد یا  قانون صیغه را !!
۶- جنبه سود آور بودن قضیه، همه کمپانی های دوا سازی را بوسوسه  و تکاپو انداخته و برای درمان ایدز  تحقیق میکنند ولی موفق نمیشوند و سی سال یک فرصت بسیار بسیار طولانی است  خصوصا در این دوره پیشرفت های عظیم علمی، که بشر در تمام زمینه های علمی موفق است، اما در یافتن دارویی برای درمان ایدز موفق نمیشود، چرا؟
 آری جای عبرت است! و این خود دلیل است که بیماری ایدز  یک عذاب الهی است!

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …