آیا الله خشن است؟ (باز هم پیرامون ایدز)

متن سوال: من دکتری هستم که  از آخوندهای شیعه فرار کردم و  رفته ام اروپا  و گرایش به شما دارم (اهل سنت) اما این نوشتار شما در مورد ایدز از لحاظ تاریخی درست نیست و… که عذاب الهی است درست نیست چرا که شاید بعد از مدتی علاج آن پیدا شود …مثل طاعون چند میلیون را کشت ولی علاج آن پیدا شد وانگهی، گناه زن وفرزند بی گناهی که توسط شوهر ایدز داشته مبتلا میشوند چیست؟ آیا به عذاب الهی گرفتار شدند ؟ چرا خداوند را اینگونه خشن جلوه میدهید؟ ..
و حرفهای من را توهین ندانید و طوری صحبت نکنید که انگار به شما وحی میشود موفق باشید.

پاسخ اهل سنت:
دوست عزیز،  انتقاد شما از ما، هرگز توهین نیست، حرف ما نیز وحی مطلق نیست، و  ای کاش هرچه سریعتر، دوباره ستون نظرات باز شود تا مقالات با نظرات دوستانی مثل شما تکمیل گردد و اشتباهات ما اصلاح شود.
حالا بپردازیم به اینکه ایدز عذاب  هست یا نیست
فرمودید که زنان و کودکان گناه شان چیست؟
جواب  برای شما  که  مومن به قرآن هستید، این است که گناهشان همان گناه کودکان در قوم لوط یا قوم نوح است! شما میدانید که الله کودکان قوم های مذکور را استثناء نکرد و همه را دچار عذاب نمود.
الله صاحب اختیار است و به هر بنده هر چقدر که خواست عمر میدهد الله به انسانها عمر مساوی نداده و حق دارد کودک را نیز بمیراند، آتش باران  و سیل برای  بالغان قوم لوط و نوح عذاب بود، ولی  برای کودکان قوم وسیله ای برای میراندن و ایضا رحمت بود!  آری نجات از والدینی چنین شریر خود رحمت است!  در قیامت الله آن کودکان را وارد بهشت میکند و  این خشونت نیست زیرا در دنیا بدون تکیه گاه زندگی آنها بسیار پر مشقت میشد شهری از کودکان و خالی از بالغان را  را تصور کنید! زندگی ناممکن میشود.
به همین ترتیب، وقتی کودکی به ایدز دچار میشود، این گناه والدینش است  نه ستم الله، و کشتن این بیمار عذاب دومی است برای همان والدین، ولی در حق خود  فرزند مرگی عادی تلقی میشود و تا اندازه ای رحمت است،  مثل مردن هر کودک دیگر، و آلوده شدن رن بیگناه به ایدز هم را الله بما خبر داده و من دفعه پیش نوشتم:(وَاتَّقُوا فِتْنَهً لَا تُصِیبَنَّ الَّذِینَ ظَلَمُوا مِنْکُمْ خَاصَّهً وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ) و از فتنه‌ای بپرهیزید که تنها به ستمکاران شما نمی‌رسد؛ و بدانید خداوند کیفر شدید دارد! «الأنفال/۲۵»
طبعا چنین شخصی در آخرت عذاب نخواهد شد، بلکه حق خود را از شوهر ظالم خواهد گرفت.
و در حدیثی از رسول نقل شده که: [إذا ظهر السوء فی الأرض أنزل الله عز وجل بأسه بأهل الأرض وإن کان فیهم صالحون یصیبهم ما أصاب الناس ثم یرجعون إلى رحمه الله].( صحیح )حدیث شماره ۱۳۷۲ در سلسله صحیحه مختصره

هتگامیکه در زمین  بدی آشکار شد الله عزوجل سختی و عذاب خود را  بر ساکنان آنجا نازل میکند و اگر در بین آنها نیکوکارانی باشند به آنها نیز همان سختیی میرسد که بر مردم گناهکار نازل شد، البته پس  بعد از این، به سوی رحمت الله باز میگردند.
پس بر اساس  این حدیث، زنانی که شوهران ایدزی دارند،اگر نیکوکار باشند بسوی رحمت الله باز میگردند و این ایدز در آخرت برایشان عذاب نیست بلکه حق خود را از شوهر تبه کار خواهند خواست.
این که گفتیم درباره  بدی عمومی است…. مثل ربا که شومی آن به همه میرسد یا شراب خواری:
همین دیروز برادر خانمم تصادف کرد و زخمی شد، راننده  ماشین مقابل، مست لایعقل بود  یعنی شومی کار او به این برادر خانمم من هم رسید.( مصداقی برای صحت حدیث)
و چند وقت پیش در نیوزلند  زنی بعد از آزمایش خون شوهرش دریافت که مردش به ویروس اچ آی وی مبتلاست ( مقدمه ایدز ) پس از  همبستری با شوهر ابا کرد! اما روزی  زن متوجه شد که در رانش آثار زخم کوچکی است شوهرش اعتراف کرد که با سر سوزن  خون آلود زن را آلوده کرده تا دیگر از بیماری نترسد و از او طلاق نگیرد!
پس آلوده شدن زنان گناه مردان است که اول میروند کار حرام میکنند و بعد بسراغ زن میایند! این نوعی قتل است و مرد ایدزی در این حالت قاتل هم هست  و ربطی به عذاب الله ندارد عذاب برای ایدزی ها است ولی از شومی آنها همه در عذابند.

 فرمودید ایدز مثل طاعون است و عذاب نیست
پس اول بیایید ببینیم که عذاب الهی چه مشخصاتی دارد مثلا عذابی که رب ما بر قوم لوط یا نوح یا قوم صالح فرستاد را  در نظر بگیرید؛
اینها نوعی از بلاها و عذاب الهی هستند که  شدیدترند و   به فقط گنه کاران اصابت میکنند ومومنان را نجات میابند عذاب قوم هود وصالح و شعیب و لوط و نوح و بقیه همه از این دست بودند، یعنی یک نشانی این عذاب های شدید این است که فراگیر نیست، بلکه افراد خاصی هدف بودند و هستند، مثلا فقط شهر سدوم که قوم لوط در آن زندگی میکردند، هدف بود، همان نزدیکی قوم ابراهیم از عذاب ایمن  باقی ماندند و دوم اینکه حتی در بین قوم لوط، خشک و تر با هم نسوخت فقط افراد خاصی نشانه بودند و اهل بیت لوط نجات یافت و افراد هر خانه دیگری اگر رفتار  افراد خانه حضرت لوط را میداشتند باز محفوظ باقی میماندند، پس بطور خلاصه عرض کنم که عذاب خاص و شدید  الهی، هوشمندانه عمل میکند ولی بلاهای طبیعی اینطور نیست و خشک و تر را میسوزاند بر این حساب ایدز عذاب و طاعون بلا است!
پس ایدز  معمولا  افراد معینی را شکار میکند و  صالحین  تقریبا از آن محفوظند مثلا بنده و شما از آن ایمنیم زیرا ایذر بسراغ زناکاران و لواط کنندگان میرود نه بسراغ همه و  فقط افراد خاصی را میترساند نه همه را …..یعنی زنا کنندگان گناهکار  از آن میترسند نه مومنان پاکردار! پس ایدز مصادق کامل عذاب است.


و اینکه فرمودید بلاخره علاج پیدا میشود در حالیکه عذاب قاعدتا علاج ندارد!
بله عذاب الله علاج ندارد ، تنها علاجش همان بود که قوم یونس  بکار بردند یعنی توبه و استغفار 
و تا حالا که ایدز صد میلیون را کشته و علاج هم پیدا شود نوشدارو بعد از مرگ ۱۰۰ میلیون نفر است!
و عذابی نمیرود مگر بدترش میاید و این را هم بدانید که زنا کاران یا لواط کنندگان در طول تاریخ هر وقت که بدی خود را آشکارا انجام دادند،( دقت کنید یک شرط نزول عذاب آشکار کردن گناه بد است)  به بیماریهای لاعلاج دچار شدند! هرچند  تاریخ دقیق ثبت نکرده  اما جسته و گریخته میتوان دریافت!
مثلا در باره  پادشاهان آخر دوره  صفوی که علنی لواط میکردند یکی دو مورد خواندم که ملایان به آنها توصیه کردند که برای علاج بروند زیارت و توبه کنند زیرا مرضشان به حدی رسیده بود که دکترها برایش علاجی نداشتند، یعنی لشکری از زنان جوان و  پسر بچه های امرود داشتند  ولی خداوند وسیله کارشان را دچار افت میکرد!!

و قبل از ایدز، هم سوزاک و سفلیس کولاک میکرد زیرا فاحشه خانه ها  در نیمه دوم قرن بیستم فساد علنی را رواج میدادند و این قبلا اینقدر عام نبود.
 یکبار در یک تلویزیون فارسی که از آمریکا برنامه پخش میشد، شنیدم که دکتری، نام بیماریی را در آلت تناسلی  گرفت و گفت جالب است بدانید هر چهار پسر آمریکایی یکی به این بیماری دچار است بعد نام یک بیماری باز ناشناخته با نام عجیب را ذکر و گفت جالب است بدانید هر سه دختر  آمریکایی یکی به این بیماری مبتلا است!!
پس اگر علاج ایدز پیدا شود  الله متصل به آن بیماری دیگری را میفرستد و عیششان را منقص میکند و البته صد میلیون مرده دچار عذاب شده  هم زنده نمیشوند پس تنها راه رفع عذاب الله توبه و استغفار و ترک گناه است 
و دقت کنید که مقاربت جنسی با جنس مخالف برای رسیدن به آرامش و سکون است اما وقتی وحشت از بمب ایدز باشد زناکاران عاقل همیشه در ترسند و در حرکات خود خیلی محدودند پس لذت و آرامش و سکونی (که هدف اصلی است) در کار نیست درست مثل اینکه انسان از خوردن لذت نبرد و از خواب به آرامش نرسد  این یعنی چی ؟  این یعنی  عذاب !

و اینکه فرمودید ما الله را خشن جلوه میدهیم ،
حرف شما  باعث تعجب ما شد، وقتی الله بما میگوید که :(وَلَا تَقْرَبُوا الزِّنَا إِنَّهُ کَانَ فَاحِشَهً وَسَاءَ سَبِیلًا) و نزدیک زنا نشوید، که کار بسیار زشت، و بد راهی است!«الإسراء/۳۲»
وقتی با وجودیکه پلیس راه  میگوید این بزرگراه زنا  و لواط، جاده بدی است  و شما را به هلاکت و پرتگاه  میاندازد و باز ما در این جاده برویم!! نمیتوانیم پلیس راه را به خشونت متهم کنیم!
این یک حقیقت است که زنا و  لواط همیشه با بیماری همراه بوده اند اما حالا چونکه این بدی را به بدترین نحو ممکن آشکارا انجام میدهند ( فیلم و غیره) به جرم این آشکار کاری، الله ایدز را فرستاد و از این بدتر را هم باید منتظر باشیم!
 در حدیثی میاید که نزدیکی قیامت مردم مثل خران در خیابانها سوار یکدیگرر میشوند و در حدیث دیگر میگوید که منزلت چینن مردمی پیش الله  مثل حیثیت اشغال  است!

در آخر این نوشته بیایید این خبر بد را بخوانید:
.جان ارنست دیوز ۶۱ ساله و دختر وی جنیفر آن دیوز ۳۹ ساله در پروگرام ۶۰ دقیقه‌ای کانال تلویزیونی کانال ناین اظهار کردند که در سال ۲۰۰۰ به یکدیگر علاقه‌مند شدند.
کودک این پدر و دختر که دومین فرزند آن‌هاست، هم‌اکنون ۹ ماه دارد. فرزند نخست آن‌ها که در سال ۲۰۰۱ متولد شد، چند روز پس از تولد در اثر نارسایی قلبی درگذشت.
جنیفر در این پروگرام تلویزیونی اظهار کرد: ما فقط از مردم ذره‌ای احترام و درک می‌خواهیم. دختر ۹ ماهه این پدر و دختر، سیلسیت نام دارد که جان هم پدر و هم پدربزرگ وی محسوب میشود. از حرف جنیفر پلید معلوم میشود که استرالیایی ها این زوج ملعون را نمیپسندند اما اگر این کار آشکار  و عام و معمول مردم  شود  بنا به حدیث پیامبر حتما عذاب جدیدی از طرف الله میاید،

آیا مرگ زود هنگام کودک اول آنها  به معنیست که الله خشن است؟ پاک کردن زمین از آشغالها خشونت نیست بنا بر قول دکترها بسیار احتمال دارد که فرزند پدید آمده از زنای محارم، دچار نقص جسمی  و یا عقلی شود، آیا میتوانیم بگوییم الله چرا این کودک را عذاب کرده یا الله چرا خشن است؟ در مورد عذابی که به این کودک میرسد، الله مقصر است یا این زوج پلید ؟  شما بگویید؟
همین مثال برای  ایدز هم  است!

 

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …