علمای شیعه از آیات قران همان چیزی را استنباط نمیکنند که ظاهر است، بلکه برداشت و فهم و درک ملایان شیعه از آیات قرآن کاملا مختلف با ظاهر سخن است! و بعضی از این کج فهمی ها را بخوانید:
۱-(ذَلِکَ الْکِتَابُ لَا رَیبَ فِیهِ هُدًى لِلْمُتَّقِینَ الَّذِینَ یؤْمِنُونَ بِالْغَیبِ )«بقره/۱-۲»
معنی این است: آن کتاب با عظمتی است که شک در آن راه ندارد؛ و مایه هدایت پرهیزکاران است. پرهیزکاران کسانی هستند که به غیب ایمان میآورند؛ و نماز را برپا میدارند؛ و از تمام نعمتها و مواهبی که به آنان روزی دادهایم، انفاق میکنند.
علمای شیعه آیه را اینطور درک میکنند :
آن کتاب با عظمتی است که شک در آن راه ندارد؛ و مایه هدایت شیعه های علی است.شیعه های علی کسانی هستند که به مهدی ایمان میآورند!!!
وبرای اثبات فهم عجیب خود امام صادق را بهانه میاورند و میگویند پرهیزگاران شیعه های علی، و غیب همان حجت غایب است
۲- (وَیقُولُونَ لَوْلَا أُنْزِلَ عَلَیهِ آیهٌ مِنْ رَبِّهِ فَقُلْ إِنَّمَا الْغَیبُ لِلَّهِ فَانْتَظِرُوا إِنِّی مَعَکُمْ مِنَ الْمُنْتَظِرِینَ) یونس آیه ۲۰
معنی این است: میگویند: «چرا معجزهای از پروردگارش بر او نازل نمیشود؟!» بگو: «غیب تنها برای خدا است! شما در انتظار باشید، من هم با شما در انتظارم!
اما بزبان شیعه ترجمه این اینطور است:
کافران میگویند «چرا معجزهای از پروردگارش بر او نازل نمیشود؟!» بگو: «غیب تنها برای خدا است! شما در انتظار مهدی باشید، و ما شیعیان علی هم با شما در انتظار مهدی هستم !!!!
باور نمیکنید خودتان بروید کتاب را ببینید که با اجازه رسمی ایران بعد از تایید وزارت ارشاد چاپ شده است
کتاب مهدی علیه سلام در قرآن نوشته رضا فیروز از انتشترات مرکز فرهنگی رابحه چاپ سال ۱۳۸۰ عنوان اول
کتاب را بصورت صوتی میتوانید از اینجا هم دانلود کنید http://www.ayehayeentezar.com/showthread.php?t=11305:
۳- (فَاسْتَبِقُوا الْخَیرَاتِ أَینَ مَا تَکُونُوا یأْتِ بِکُمُ اللَّهُ جَمِیعًا إِنَّ اللَّهَ عَلَى کُلِّ شَیءٍ قَدِیرٌ ) (سوره بقره/ ۱۴۸)
معنی آیه این است: در نیکیها و اعمال خیر، بر یکدیگر سبقت جویید! هر جا باشید، خداوند همه شما را حاضر میکند؛ زیرا او، بر هر کاری تواناست.
شیعه اینطور آیه را می فهمد:
ای یاران مهدی در نیکیها و اعمال خیر، بر یکدیگر سبقت جویید! و هر جا باشید، خداوند همه شما ۳۱۳ نفر را با هم یکجا زیر پرچم مهدی جمع میکند زیرا او، بر هر کاری تواناست.
«کتاب مهدی علیه سلام در قران تالیف رضا فیروز و ینابیع موده ص ۵۰۵»
۴- (وَلَهُ أَسْلَمَ مَنْ فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ طَوْعًا وَکَرْهًا وَإِلَیهِ یرْجَعُونَ) (آل عمران/ ۸۳)
معنی این است: و تمام کسانی که در آسمانها و زمین هستند، از روی اختیار یا از روی اجبار، در برابر او تسلیمند، و همه به سوی او بازگردانده میشوند.
شیعه آیه را اینطور درک میکند و می فهمد:
و تمام کسانی که در آسمانها و زمین هستند، در هنگام ظهور مهدی از روی اختیار یا از روی اجبار، در برابر مهدی تسلیمند، و همه به سوی مهدی بازگردانده میشوند.
«کتاب مهدی علیه سلام در قرآن تالیف رضا فیروز» و «تفسیر صافی جلد ۱ ص ۲۷۶»
۵-«وَإِذِ ابْتَلَىٰ إِبْرَاهِیمَ رَبُّهُ بِکَلِمَاتٍ فَأَتَمَّهُنَّ» بقره/۱۲۴
هنگامی که خداوند، ابراهیم را با وسایل گوناگونی آزمود. و او به خوبی از عهده این آزمایشها برآمد.
اما فهم شیعه این است:
هنگامی که خداوند، ابراهیم را با حق محمد و علی و فاطمه و حسن و حسین آزمود. و با (آموختن) نام امامان بعدی این آزمایش را تکمیل نمود.
«مهدی در قرآن نویسنده سید محمد عابدین زاده»
۶- «أُولَـٰئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِّن رَّبِّهِمْ وَرَحْمَهٌ ۖ وَأُولَـٰئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ »(بقره/ ۱۵۷)
اینها، همانها هستند که الطاف و رحمت خدا شامل حالشان شده؛ و آنها هستند هدایتیافتگان!
اما شیعه اینطور معنی میکند:
کسانی که تحت حکومت مهدی زندگی خواهند کرد، همانهایی هستند که الطاف و رحمت خدا شامل حالشان شده؛ و آنها هستند هدایتیافتگان!
«مهدی در قرآن نویسنده سید محمد عابدین زاده»
خواننده گرامی به دو نکته توجه فرمایند:
نکته اول – گول ترجمه قرآن های توسط علمای شیعه ترجمه شده اند را نخورید شیعه هرچند که ترجمه تحت لفظی را تقریبا درست مینویسد اما عملا از آیه معنیی را میفهمد که هیچ ربطی به خود آیه ندارد
نکته دوم – برای درک رسوایی و فضیحت علمای شیعه بهتر است جملات پیش و بعد آیه مورد نظر را بخوانید تا نکته دردناک سوم را نیز دریابید
نکته دردناک سوم: ملت ما آنقدر با قرآن بیگانه است که علمای شیعه جرات دارند چنین معنی های رکیکی را بدون خجالت بنویسند!!