آیات واضح قرآن و کج فهمی عجیب و عمدی علمای شیعه (۲)

در قسمت اول این نوشته شما ۶ مورد از تحریف های آشکار علمای شیعه در رابطه با آیات قرآن را دیدید،  حالا به دو حقیقت توجه کنید:
حقیقت اول: عقاید اصلی و اساسی شیعه، اصلا و ابدا  در قرآن کریم نیست
مثلا اعتقاد به امامت و اعتقاد به مهدی که ستون فقرات عقیده شیعه بر روی آنها بنا شده است، هیچ جایگاهی در قرآن ندارند،  اگر عقیده امامت راست باشد پس قرآن خیلی به امامان ظلم کرده که حتی یک آیه هم به آنها اختصاص نداده!! و شیر دادن نوزادن و به دستشویی رفتن  را هم از امامت ۱۲ امام  مهم تر دیده است!! یعنی در آن باره ها آیات اشکار دارد و در مورد امامت یک آیه صریح ندارد.
البته شیعه میگوید قرآن این ظلم را نکرده بلکه الله میل و شوق داشته نام  حضرت علی و موضوع امامت را در قرآن آشکارا مطرح کند منتهی از ترس این عمرلامذهب!! ( منظورشان امیر المومنین عمر رضی الله عنه ) از کار خود منصرف شده است!! زیرا الله بیم از این داشته که ابوبکر و عمر و عمریون و بکریون ( منظورشان پیروان آن دو بزرگوار ) قرآن را عوض کنند و قرآن تحریف شود!!
این باور که الله از عمر ترسیده و خود سانسوری کرده، بخودی خود یک حماقت عظیم است، اما باز آدم های هوشیار در میابند که معنی حرف شیعه در نهایت  این است که: الله خودش قرآن را تحریف کرده و حقایق مهم را پنهان نموده  تا زحمت عمر کم شود!!

حقیقت دوم
شیعه اگر آیه ای از قرآن، شاهد بر امامت ندارد ، در عوض  هزاران حدیث از زبان معصومینش  درباره حقانیت  و اثبات امامت نشانت میدهد! و از  میان این احادیث بیشمار ، شیعه احادیث زیادی را هم نشان میدهد  که درباره معنی حقیقی  قرآن است و مدعی است  که در خیلی از آیات،  منظور الله،  بیان حقانیت امامان بوده اما از ترس عمر آشکار بیان نکرده و در پرده گفته و زحمت آشکار بیان کردن را انداخته به گردن پیامبرش !!!!  
پس معلوم میشود که  حضرت محمد و حضرت علی از ابوبکر و عمر نمیترسیدند و امامت را مخفی نکردند اما الله جل جلاله ترسیده  و مبهم سخن گفته است!

این هذیان گویی شیعه، ما را به حقیقت دوم میرساند:
حقیقت دوم این است که قرآن قابل تحریف نیست و شیعه نمیتواند بگوید الله در قرآن اینطور فرموده  بوده ولی حذف شده و قرآن تحریف شده است؛ شیعه اگر چنین بگوید؛ فورا کافر میشود، پس  برای همین ظاهرا قرآن را قبول دارد.
صفت ضد تحریف بودن و ضد ضربه بودن قرآن، برای این است که شیعه ها ( و هرگمراه دیگری ) در قیامت نتواند بگوید یا الله من بی تقصیرم! زیرا  پیام اصلی تو بدستم نرسید و علما سخن ترا تحریف کرده بودند،
الله حتما میفرماید:
 من نامه ام ( قرآن را ) با قدرت خود محفوظ نگاه کردم و تا  قفسه کتابخانه شما  رساندم و در قرآن نوشتم مثلا (سفید) و شما ای ملت شیعه  (سفید) مرا قبول نکردید و قول عالم شیعه  که معنی کرد (سیاه ) را قبول نمودید ، پس عذری ندارید
حالا بیایید چند آیه سفید قرآن ،که شیعه معنی میکند سیاه ، را ببینیم:

 
۷:«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُ‌وا وَصَابِرُ‌وا وَرَ‌ابِطُوا ….» (ال عمران/۲۰۰)
ای کسانی که ایمان آورده‌اید! استقامت کنید! و در برابر دشمنان پایدار باشید و از مرزهای خود، مراقبت کنید ….
شیعه اینطور معنی میکند:
«ای کسانی که ایمان آورده‌اید! بر اداى فرائض صبر نموده و یکدیگر را در برابر دشمنان به صبر واداشته و با امام منتظرتان رابطه برقرار نمائید…»

۸: یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا مَنْ یرْتَدَّ مِنْکُمْ عَنْ دِینِهِ فَسَوْفَ یأْتِی اللَّهُ بِقَوْمٍ یحِبُّهُمْ وَیحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَى الْکَافِرِینَ یجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یخَافُونَ لَوْمَهَ لَائِمٍ ذَلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یؤْتِیهِ مَنْ یشَاءُ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ   (مائده/۵۴)
«ای کسانی که ایمان آورده‌اید! هر کس از شما، از آیین خود بازگردد، خداوند جمعیتی را می‌آورد که آنها را دوست دارد و آنان هم الله  را دوست دارند، در برابر مؤمنان متواضع، و در برابر کافران سرسخت و نیرومندند؛».
شیعه اینطور معنی میکند:
"بزودى خداوند یاران مهدی  را خواهد آورد که خدا ایشان دوست دارد و آنها نیز خدا را دوست دارند، در برابر مؤمنان فروتن و در برابر کافران پر صلابت و شکست ناپذیرند"…»
 
۹: (هَلْ ینْظُرُونَ إِلَّا أَنْ تَأْتِیهُمُ الْمَلَائِکَهُ أَوْ یأْتِی رَبُّکَ أَوْ یأْتِی بَعْضُ آیاتِ رَبِّکَ یوْمَ یأْتِی بَعْضُ آیاتِ رَبِّکَ لَا ینْفَعُ نَفْسًا إِیمَانُهَا لَمْ تَکُنْ آمَنَتْ مِنْ قَبْلُ)  (انعام/ ۱۵۸ )
«آیا جز این انتظار دارند که فرشتگان به سراغشان آیند، یا خداوند به سوی آنها بیاید، یا بعضی از آیات پروردگارت، اما آن روز که بعضی از آیات پروردگارت تحقق پذیرد، ایمان‌آوردن افرادی که قبلا ایمان نیاورده‌اند، یا در ایمانشان عمل نیکی انجام نداده‌اند، سودی به حالشان نخواهد داشت! »
شیعه اینطور معنی میکند:
آیا جز این انتظار دارند که فرشتگان به سراغشان آیند، یا خداوند به سوی آنها بیاید، یا مهدی بیاید، اما آن روز که مهدی بیاید، ،پس روز آمدن مهدی، ایمان آوردن کسى که قبل از قیام مهدی، ایمان نیاورده باشد سودى برایش نخواهد داشت. اگر چه آن ایمان آورنده به پدران پیشین آن حضرت، مؤمن بوده باشد.»
 
یک سوال خارج از موضوع = اگر با آمدن مهدی کسی که قبلا مومن نبوده بخواهد مومن شود ایمانش قبول نمیشود پس معنی حرف شما این است که مهدی حتی یک نفر ( دقت کنید حتی یک نفر ) را نمیتواند هدایت کند!! عجب امامی دارمد شیعه ها !!
 
۱۰: (قَالَ مُوسَى لِقَوْمِهِ اسْتَعِینُوا بِاللَّهِ وَاصْبِرُوا إِنَّ الْأَرْضَ لِلَّهِ یورِثُهَا مَنْ یشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَالْعَاقِبَهُ لِلْمُتَّقِینَ) «اعراف/۱۲۸»
موسی به قوم خود گفت: «از خدا یاری جویید، و استقامت پیشه کنید، که زمین از آن خداست، و آن را به هر کس از بندگانش که بخواهد، واگذار می‌کند؛ و سرانجام خوب برای پرهیزکاران است
شیعه اینطور معنی میکند:
موسی به قوم خود گفت: «از خدا یاری جویید، و استقامت پیشه کنید، که زمین از آن خداست، و عاقبت این زمین  مال  مهدی و یارانش است.»
 
۱۱: (هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِینِ الْحَقِّ لِیظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ )  «التوبه/۳۳» و «الصف آیه:۹»
او کسی است که رسولش را با هدایت و آیین حق فرستاد، تا دینش  را بر همه آیین‌ها غالب گرداند، هر چند مشرکان کراهت داشته باشند
شیعه اینطور معنی میکند:
او کسی است که رسولش را با هدایت و آیین حق فرستاد، تا دینش  را بر همه آیین‌ها  (در زمان خودش نه!!! بلکه) در زمان مهدی،  غالب گرداند، هر چند مشرکان کراهت داشته باشند

۱۲:«أَلَا إِنَّ أَوْلِیاءَ اللَّهِ لَا خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَلَا هُمْ یحْزَنُونَ» (سوره یونس /۶۲)
آگاه باشید اولیای خدا، نه ترسی دارند و نه غمگین می‌شوند
شیعه اینطور معنی میکند:
شیعیان مهدی و منتظران ظهورش در زمان غیبت؛ و اطاعت کنندگانش در زمان ظهور، نه ترس در آنان است و نه اندوهگین گردند.»
 
خواننده گرامی
در قسمت اول این نوشته هم عرض کردم برای پی بردن بیشتر به رسوایی علمای شیعه همیشه آیات قبل و بعد از ( تحریف آن آیه توسط شیعه) را نیز ببینید!
 

 

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …