یک نشانه محکم دیگر برای اثبات غیر اسلامی بودن حکومت ملایان!

                ندارد کسی با تو ناگفته، کار                        ولیکن چو گفتی دلیلش بیار*
سی و سه سالی است ایران بدست ملایانی افتاده که مدعی اند حکومت اسلامی ساخته اند و  بقول خوىشان قوانین  اسلام ناب محمدی را در ایران حاکم کرده اند.  
اما اسلام ناب محمدیی  که شرحش در قرآن است با  عمل این حکومت داران  در تضاد کامل  است. یکی آشکار ترین  موارد رباخواری است  و بانکهای ربوی دولتی در این ۳۳ سال، یک روز هم تعطیل نشده اند بلکه نرخ بهره و نزول از میزان بهره زمان شاه نیز بیشتر شده است!!  یعنی شاه به اسلام نزدیکتر بود تا اینها!
حالا یک اتفاق نه چندان عجیب و غیر معمول در ایران  رخ داده!
به این صورت که  مردی بنام مجید موحدی عاشق دختری بنام  آمنه بهرامی شده و از او خواستگاری کرده آمنه رد کرده مرد هم در صورت این دختر اسید پاشیده و  دو دشمش را کور و چهره اش را مسخ نموىه است 
مجید بعد خودش را به پلیس معرفی کرد و  حالا شش سال است که زندانیست بلاخره قاضی (در مقایسه با  سی و سال گذشته)  حکمی غیر عادی صادر کرد و فرمان  داد که باید  یک چشم مرد در مقابل دو چشم زن کور شود و اگر زن میخواهد چشم دیگر مرد  را هم کور کند باید دیه بدهد! و آمنه گفته دیه اش را میدهم و هر دو چشمش را کور میکنم !
هرچند که این حکم تماما  مطابق  با دستورات اسلام نیست و توهینی به زن قربانی شده، و بی عدالتی نسبت به اوست ولی با این وجود  باز حکمی بود که به عدالت نزدیکتر بود  تا زندانی نمودن متهم !
اما بعد صدور حکم، تمام چشم ها متوجه زن شد که آیا عفو میکند یا قصاص میگیرد؟  و سازمان های که با نام مدافع حقوق بشر فعالیت میکنند؛ از ایران خواسته اند که جلوی اجرای چنین حکمی را بگیرد.
و ملحدین و منافقین و مذبذب ها به سخن آمدند  و گفتند که این حکم ظالمانه است! و  نباید چشم در مقابل چشم باشد ! و دنیا متوجه قضیه شد و خبر به همه جا رسید که ای خلق عالم چه نشسته اید که  میخواهند برای اولین بار در ایران مردی را با کور کردن قصاص کنند!
یعنی در ۳۳ سال گذشته حکم اسلام اجرا نشد حالا میخواهند برای اولین بار اجرا کنند!!

و فشار بر زن زیاد شد که عفو کن و زن قبول نکرد! برای اینکه خواننده حال زن را بفهمد و حق را به او بدهد، پس لازم است قبل  خواندن بقیه مقاله یک دقیقه چشم خود را ببندد تا بداند  کوری چه زجری دارد و  نابینا از چه نعماتی محروم است و این زن ۶ سال است که چشم هایش بسته است و  قرار است همه عمر به همین حالت باشد
پس اگر اصرار به قصاص دارد حق دارد
در هر حال، روز موعد فرار رسید و زن و همچنان  مصمم بود، اما وقتی صبح روز موعد خود را آماده کرد برود قصاص بگیرد دادستان گفت مجازات به تعویق افتاده !!
یعنی این حکومت بعد از ۳۳ سال خواست بصورت نیم بند یک حکم اسلام را فقط برای یکبار  اجرا کند اما توفیق نیافت!!
سالانه چندین و چند  مورد اسید پاشی در ایران صورت میگیرد اما چون دولت غیرت  اسلامی قصاص نمودن را ندارد جرات اجرای حکم اسلام را ندارد! پس جرم و جنایت در ایران امروز رو به افزایش است

اما عجیب اینکه این حکومت  با این همه ترسویی اگر پای رهبرش در میان باشد  آنوقت مصصم  و خشن میشود یعنی اگر شما فقط به رهبر ایران بگوید بالای چشمت ابروست دولت اعتنایی به اعتراض دنیا ندارد و شما را میگیرد و چشمت را کور میکند!!
اینها همه دلیل است که سردمداران حکومت ایران عشقی به  خود اسلام ندارند، و  نام  اسلام فقط بهانه ای  است برای رسیدنشان به  اهداف که دارند، و الا در سی سه سال حداقل باید یک مرتبه مفاد این آیه را اجرا میکردند: وَکَتَبْنَا عَلَیهِمْ فِیهَا أَنَّ النَّفْسَ بِالنَّفْسِ وَالْعَینَ بِالْعَینِ وَالْأَنْفَ بِالْأَنْفِ وَالْأُذُنَ بِالْأُذُنِ وَالسِّنَّ بِالسِّنِّ وَالْجُرُوحَ قِصَاصٌ فَمَنْ تَصَدَّقَ بِهِ فَهُوَ کَفَّارَهٌ لَهُ وَمَنْ لَمْ یحْکُمْ بِمَا أَنْزَلَ اللَّهُ فَأُولَئِکَ هُمُ الظَّالِمُونَ«45» المائده
و بر آنها در تورات‌، مقرر داشتیم که جان در مقابل جان، و چشم در مقابل چشم، و بینی در برابر بینی، و گوش در مقابل گوش، و دندان در برابر دندان می‌باشد؛ و هر زخمی، قصاص دارد؛ و اگر کسی آن را ببخشد (و از قصاص، صرف‌نظر کند)، کفاره (گناهان) او محسوب می‌شود؛ و هر کس به احکامی که خدا نازل کرده حکم نکند، ستمگر است.
این حکم چشم در مقابل چشم سنت انبیاء پیشین نیز بوده و حکم اسلام نیز هست
اما روحانیون ایران به  آیه قصاص عمل نمیکنند ، اما درعوض این آیه زیر وصف حالشان است:
مُذَبْذَبِینَ بَینَ ذَلِکَ لَا إِلَى هَؤُلَاءِ وَلَا إِلَى هَؤُلَاءِ وَمَنْ یضْلِلِ اللَّهُ فَلَنْ تَجِدَ لَهُ سَبِیلًا«143»  النساء
منافقان  افراد بی‌هدفی هستند که نه سوی اینها، و نه سوی آنهایند! (نه در صف مؤمنان قرار دارند، و نه در صف کافران!) و هر کس را خداوند گمراه کند، راهی برای او نخواهی یافت.

خواننده عزیز
ما حرف نخست ما این است که حکومت ایران یا اسلامی هست یا نیست! ما حالا اعتراضی نداریم که  چرا اسلامی نیست در همه دنیا ما حکومتی اسلامی نداریم اما آنها نمیگویند ما حکومتی اسلامی هستیم حتی عربستان هم این را با قاطعیت نمیگوید ،  اما حکومت ایران اصرار دارد تا دنیا  کشورش را حکومتی اسلامی بدانند و ما میگوییم:
                  ندارد کسی با تو ناگفته، کار                   ولیکن چو گفتی دلیلش بیار
اعتراض ما به این است که میگویی اسلام ناب محمدی هستم و  و نمیخواهی یک قانونش حتی برای یکبار پیاده کنی

یک نکته دیگر :
 ملحدین و منافقان و غربیان گمان میکنند که قانون آنها بهتر از قانون اسلام است پس بیایید یک مقایسه ای بکنیم بین روش  مجازات کردن  آنها و روش مجازات اسلامی:
در روش اسلامی روز دوم این مرد را میخواباندند و چشمش را کور میکردند میگفت برو بسلامت !!
در روض غیر اسلامی بلاخره چون جرمی اتفاق افتاده نمیتوانند چشم خود را ببندند پس میایند بابا را زندانی میکنند حالا هم این مرد شش سالی شده که زندانی است!
 در حقیقت، آنها با زندانی کردنش شش سال است که چشمش را کور کرده اند آری آری اختیار چشمش را ندارد که هرچیز را که خواست ببیند او در یک محیط محدود حق دید دارد! پس  این  محدود کردن نوعی کور کردن است!
در روش مجازات غیر اسلامی  علاوه بر چشم آلت تناسلی این مرد را موقتا بریده اند!!  زیرا اختیارش در دست خودش نیست که برود عروسی کند این نوعی بریدن است بر همین قیاس دستش را بریدند و پاهایش را و شکمش را آزادیش را هم! اختیارش را ….
اینها را که جمع بزنید و ضرب شش سال کنید  و بعد مجازات  کوری را ضرب باقیمانده عمر کنید  و هر دو  مقایسه کنید به این نتیجه میرسید که این مجازات بروش کفار هم چندان سبک نیست و شاید که سنگین تر باشد!  در روش ما کور میتواند با  کوری یا بینایی عروسی کند و فرزندانی بیابد که عصایش باشند در روش شما باید بهترین سالهای عمرش را در زندان باشد و خرجش را هم دولت بدهد  و هزینه نگهبانان را هم.

علاوه بر این روش شما جلوی جنایات بعدی را نمیگیرد اما  مجازات اسلامی  به مجرمان میفهماند که وقتی که  دارند قربانی را کور میکنند در حقیقت دارند همین کار را با خود شان انجام میدهند به مجرم میفهماند وقتی چاقو برداشته تا چشم قربانی را کور کند در حقیقت چاقو برداشته و در چشم خودش فرو میبرد  یا اسید را….
و هیچکس دوست ندارد بصورت خودش اسید بپاشد! دوست دارد ؟ هرگز!!
 پس زنده باد قوانین اسلام! و مرده باد مدعیانی که شب روز میگویند ما اسلامیم ولی در ۳۳ سال گذشته (با آنکه صدها مورد اسید پاشی در ایران بوده)  حتی یک بار نیز قصاص بمثل نکرده اند  و فقط بلدند با بکارگیری نام اسلام، اسلام را بدنام کنند!
شاید خواننده بگوید که ولی  در قوانین روحانیون مجازات قتل برای قاتل وجود دارد، بله وجود دارد اما این بخاطر پیروی ازاسلام نیست  این برای این است که دنیا هنوز قصاص اعدام قاتل  را قبول داردو این انگیزه عمل  ملایان است، و کارشان ربطی به قانون قصاص اسلامی ندارد.

نویسنده: محمد باقر سجودی

مقاله پیشنهادی

راز هستی من در این جهان چیست؟!

راز هستیِ من در این جهان چیست؟! برای چه اینجا آمده‌ام؟! پس از مرگ به …